Fitness Seller

Super stack vraag

Proper

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Hey, ik heb een vraag over deze ''Super stack''

Ik heb een beetje moeite met het aankomen van spiermasse doordat mijn voeding niet toppie is, ik zag deze ''Super stack'' op body&fitshop en heb de beschrijving gelezen, en heb een aantal vragen.

- Het zegt dat het aanbevolen is voor iedere mannelijke volwassen sporter, nu ben ik vijftien en vraag ik me af of ik dit wel kan gebruiken.

- dit is geen cheating/testoron booster/steroids of wat dan ook?

- Is het veilig voor mij en hebben andere mensen er resultaat mee, zo niet wat is het beste voor mij om nu te gebruiken naast de Whey perfection die ik gebruik

Je voeding is niet goed, dus je wilt supplementen gaan gebruiken? Wat dacht je van je voeding eerst op orde te krijgen? Overigens geen idee waar je het over hebt. Bedoel je Super Pack?

• Topic Starter Topic Starter
Super pack, het zelfde. Ik ben momenteel aan het wachten op een voedingsschema die ik voor 40,- ga kopen bij Yourfitshop, vanaf dan hoop ik resultaat te gaan boeken. Alweer, ik weet tot het aan mijn voeding lag en ik ben nu voor supplementen aan het zoeken die ik ga gebruiken wanneer ik met mijn voedingsschema begin.

Het beste wat jij kan ''gebruiken'' is VOEDSEL.
Ga niet je geld lopen verspillen aan supplementen.

Waarom €40 betalen voor een schema als Anthony een gratis massa schema op internet heeft staan via BenF? Monstermass class plan. Kijk daar maar eens.

Voedingsschema KOPEN? Bespaar die 40 euro gast, serieus. Maak je eigen voedingsschema of als je dat niet kan, neem één van de talloze schema's over van andere mensen die gratis op BB fora staan. Je bent gek als je voor zoiets gaat betalen.

Terug
Naar boven