XXL Nutrition

super tren!

Volgens mij hebben er hier een reclame mail van een gebanned ex-member gehad.

ik vind het echt abnormaal weet je dat.

wat een ****ing dwaas, het is gewoon te triest voor woorden zo'n mailtje.

nog ff en je ziet hem op de Albert Cuyp staan, tussen de visboer en de kaasboer in.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Komop mensen, bij 10 potjes of meer, 5 euro korting"

nog ff en je ziet hem op de Albert Cuyp staan, tussen de visboer en de kaasboer in.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat je dit lang kunt voorhouden, wel gedurft, alleen niet slim denk ik.

Ik denk zelf dat het wel een leuke combinatie is die :

* SUPER trenbolone 150 bestaat uit de volgende esters:
60 mg Trenbolone Acetate
60 mg Trenbolone Enanthate
30 mg Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonate (Parabolan!!!

Ik ga hem zeker proberen en dan gewoon oed prikken, dan maakt het niet uit dat er kortwerkende esters in zitten :D

Er is al vaker 'superspul' op de markt verschenen maar tot op heden heeft het weinig populariteit opgeleverd.
SuperSustanon was simpelweg te pijnlijk om te injecteren (stond strak van de BA en wat is nou 50mg extra?), Super Deca is bout omdat kortwerkende Nandrolone-esters gewoon niet krachtig genoeg zijn bij zo'n verhouding (heb zelf stevig met kortwerkende Nandrolone gekuurd en ik was echt niet tevreden) en dan nu trenbolone met verschillende esters? Ben benieuwd naar de hoeveelheid BA dat wordt weer au au voor sommige mensen.

En kijk dan naar de samenstelling: Totaal nog lang geen 200mg per ml, slechts 150mg. Nee dan zet ik liever m'n vertrouwde trenbolone e of ga ik vol aan de Tren ace. Die blends klinken leuk maar de resultaten pak je met één van beide.

EPO is echt wel vraag naar bij amateurwielrenners alleen is het vrij gemakkelijk te krijgen van HG merken en HCG zet ik toch echt liever van Organon zelf, simpelweg omdat je er weinig van nodig hebt in/na een kuur en voor dat kleine beetje waag ik me niet aan een nieuw wonder van GS totdat er keiharde labtests zijn langs gekomen.

Waar zijn die beloofde tests van maart dit jaar eigenlijk gebleven?

Laatst bewerkt:
goed gesproken "dbc01". je post niet zoveel meer maar de kwaliteit stijgt ervan :P

:D Andere dingen vereisen wat aandacht maar speciaal voor jou ram ik er af en toe nog wat leuks uit.

kijk dat is nou echte vriendschap:D

wat voor andere dingen vereisen dan je aandacht? je bent toch niet volwassen aan t worden he? je moet af en toe wel ff komen spammen hiero;)

Ik spam niet alleen hier of op AR lieverd, ik heb wel meer plekkies op het web en naast deze dingen ook nog een druk genoeg leven ;)

Even terug OT voordat MrJ's toorn verschijnt! :D

goed weer on topic.
zijn dus weinig tot geen mensen die super tren van gs hebben genomen.

maar zoals ik al eerder aangaf heeft bd het al langer op de markt. heeft niemand daar dan ervaringen mee?

wat een reacties weer..

Volgens mij heeft nog niemand het gebruikt dus waarom heeft iedereen zijn oordeel dan al klaar?

Heb ik je toch even uit je winterslaap kunnen trekken ouwe! :D

Gewoon, omdat 'blends' op Susta na overbodig en beneden de maat zijn gebleken:

-SuperDeca: Korte Nan-esters zijn te zwak en zeker in die sterkte, Deca-zonder-doel.

-SuperSusta: Voor 50mg test méér per ml gratis zwellingen en injectiepijn.

-Overdrive: Bijnaam 'Overrated'. Is inmiddels wel duidelijk geworden dat ook dat middel erg veel poeha had maar z'n doel compleet miste.
De toevoegingien aan pure Boldenone waren dus niet bepaald succesvol.

En dan nu een trenbolone-blend die nogeens 50mg zwakker staat dan z'n pure enanthate-broertje, wat moet je ermee? Maak die blend dan minstens 200mg.

Gast omdat jij nou niet de aanleg hebt of wat dan ook, wil dat niet zeggen dat andere niet goed gaan op deze spullen! Leg je erbij neer jij hebt het gewoon niet in je...!

En wat betreft die Overdrive die zijn doel mist, heb nog nooit zoveel mensen zo hard zien gaan op dat spul!

- Korte Nan-esters zijn te zwak en zeker in die sterkte, Deca-zonder-doel.

dat vraag ik me dus af, mss lag t wel aan mrp (was volgens mij niet altijd even goede kwaliteit.
op us boards doet npp t wel goed. mss toch maar eens proberen. igg slaat die deca blend nergens op. en die sterkte vd super deca:rolleyes:
wees gewoon geduldig en neem normale deca of beter EQ!!!!!

Iets met korte esters is zwakker? :scratch:

Terug
Naar boven