Er is al vaker 'superspul' op de markt verschenen maar tot op heden heeft het weinig populariteit opgeleverd.
SuperSustanon was simpelweg te pijnlijk om te injecteren (stond strak van de BA en wat is nou 50mg extra?), Super Deca is bout omdat kortwerkende Nandrolone-esters gewoon niet krachtig genoeg zijn bij zo'n verhouding (heb zelf stevig met kortwerkende Nandrolone gekuurd en ik was echt niet tevreden) en dan nu trenbolone met verschillende esters? Ben benieuwd naar de hoeveelheid BA dat wordt weer au au voor sommige mensen.
En kijk dan naar de samenstelling: Totaal nog lang geen 200mg per ml, slechts 150mg. Nee dan zet ik liever m'n vertrouwde trenbolone e of ga ik vol aan de Tren ace. Die blends klinken leuk maar de resultaten pak je met één van beide.
EPO is echt wel vraag naar bij amateurwielrenners alleen is het vrij gemakkelijk te krijgen van HG merken en HCG zet ik toch echt liever van Organon zelf, simpelweg omdat je er weinig van nodig hebt in/na een kuur en voor dat kleine beetje waag ik me niet aan een nieuw wonder van GS totdat er keiharde labtests zijn langs gekomen.
Waar zijn die beloofde tests van maart dit jaar eigenlijk gebleven?