Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast omdat jij nou niet de aanleg hebt of wat dan ook, wil dat niet zeggen dat andere niet goed gaan op deze spullen! Leg je erbij neer jij hebt het gewoon niet in je...!

...Zegt iemand die twee keer wordt verslagen door iemand van 20 kilo lichter...
Jij wordt gesponsord door GS dus je bent een uithangbord voor ze, je bent bevooroordeeld. Maar trek dat uithangbord maar gauw naar binnen want de plaatsen die jij hebt veroverd de laatste paar keer zijn niet bepaald reclame voor GS
Geintje kerel, lok je zelf uit.
Kerel je moet es leren niet meteen op de man te spelen en persoonlijk te worden, hou je gewoon aan het topic.
Maar goed, even terug ontopic voordat we weer gaan dreinen, feit blijft dat de meeste 'superrr-blends' toch niet de verwachtingen konden waarmaken die ze moesten doen. Ik geloof helig dat Deca als lange ester veel beter werkt, en dat trenbolone-ester verhaal gaan we gewoon zelf ondervinden door het te proberen. Is dat akkoord?
Mensen ventileren hier gewoon hun gedachten en mening, dat moet kunnen.

Wees blij dat er innovaties zijn..want die standaard test deca kuurtjes raak je ook snel op uitgekeken..
dat er al allerlei meningen over zijn terwijl niemand het volgens mij gebruikt heeft..
Gewoon vreten,trainen en spuiten en niet te moeilijk doen.

Hier sla je de plank mis,gab.
Mensen moeten niet denken dat er NIEUWE WONDERMIDDELEN bestaan want zo werkt het niet in anabolenland.
Kuurtjes moeten gewoon omhoog in hoeveelheden......van rare mixen groei je niet sneller namelijk.
Gewoon vreten,trainen en spuiten en niet te moeilijk doen.

ik vraag me gewoon af wat t nut van van een trenbolone blend. snap ook wel dat merken moeten innoveren maar geef dan op zijn minst aan wat t voordeel tov single ester is.
verder heeft vast wel iemand van de gs-testploeg t geprobeerd.
opvallend is overigens wel dat de trenbolone-blend van bd (bd, in de us toch veel gebruikt blijkens de logsecties) weinig wordt gebruikt. vraag me nog steeds af waarom?
Ik denk omdat BD gewoon asociaal duur is voor de yankees bro..anders zou ik het ook niet weten..

Ik heb net even gecheckt op de site van mijn russische oude gabber..en een flesje trinabol depot van BD 150 mg/ml..10 mlk kost daar 170 euro![]()

Tuurlijk ome testo, wie zegt dat het wondermiddelen zijn![]()
Je impliceert het door te zeggen dat je op de ''gewone'' test/deca kuurtjes uitgekeken raakt,bro...
Ik vind sustanon super maar je groeit van enanthaat nét zo hard....dus een mix tegenover een enkele ester zal weinig verbetering brengen,tis maar net waarvoor je het wil gebruiken natuurlijk.
Euh volgens mij was het toch echt de traagheid van de ester die de intensiteit en duur van de werkzame stof bepaalt. Hoe langer een stof moet wachten om te gaan werken, hoe meer intensiteit er is te verwachten.
korte esters zouden juist sterker moet zijn ivm meer werkzame stof, vandaar dat t mss aan mrp zou kunne liggen.