AndroidHealthClinic

super tren!

Hoe korter een ester, hoe minder die weegt. Dus 100 mg prop zou in regel sterker zijn dan 100 mg enanthaat. Als je in die supersus al 2 korte esters hebt zitten (prop en phenylprop aan 50 mg/ml) met nog die langere esters erbij kom je sowieso aan meer mg'tjes werkzame stof dan met enanthaat

Klopt. Maar wat ik bedoel ligt niet aan het totaalgewicht van de werkzame stof maar aan de duur van de ester. Even dit he: Zijn niet mijn woorden, als ik tot tweemaal toe op een site dus vond het wel interessant.

Er werd letterlijk gezegd: De enanthate ester neemt meer gewicht in beslag maar knalt wel harder als ie eenmaal uit z'n schulp komt. :rolleyes:

Klopt. Maar wat ik bedoel ligt niet aan het totaalgewicht van de werkzame stof maar aan de duur van de ester. Even dit he: Zijn niet mijn woorden, als ik tot tweemaal toe op een site dus vond het wel interessant.

Er werd letterlijk gezegd: De enanthate ester neemt meer gewicht in beslag maar knalt wel harder als ie eenmaal uit z'n schulp komt. :rolleyes:

Ik heb dat stukje op ergogenics ook gelezen maar ik weet niet meer of er een degelijke wetenschappelijke onderbouwing voor is

Ik heb het even berekend hoeveel test je met supersustanon overhoudt (hoop dat de doseringen kloppen want ik denk ze vanbuiten te kennen) en met enanthaat;

Supersustanon:
-Undecanoate 100mg -> blijft over zonder ester 63mg
-Isocaproate 100mg -> blijft over zonder ester 75mg
-Prop 50mg -> blijft over zonder ester 41,5mg
-phenylprop 50mg -> blijft over zonder ester 33,5mg

Totaal van 213 mg testosteron op 300 mg

testosteron enanthaat:
Totaal van 180 mg testosteron op 250 mg

Dus met supersustanon heb je eigenlijk 33mg/ml meer in je bloedbaan dan met enanthaat

Moraal... iedereen aan de test prop en tren acetate!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Molenmans grote vriend,

Iemand begint een doorzichtig topic over 'nieuwe spullen van GS'. :D

Ik heb ze nog niet gezien of geprobeerd, ik geef slechts mijn mening en wist je dat dat mag op een forum? Echt waar.

Zo vind ik:

-Epo een goede keuze want daar is een markt voor.
Er zijn ook veel HG merken van.

-HCG zou ik -persoonlijk- zelf gewoon bij Organon houden want de uitgave is een klein bedrag en liever in dat geval HG dan UG.

-Een trenbolone-blend zie ik zelf het nut niet van in, want eerdere blends hadden geen overtuiging, maar we zullen zien. Da's alles.

Maar kusje op je bol kerel. :kiss:

dude waarom zoekt iedereen op dit faq altijd overal wat achter??
ik vraag gewoon een mening, wat nouw doorzichtig topic
dacht dat het forum daarvoor bedoelt was: om vragen te stellen!
guess i was wrong:mad:
oja nog 1 ding in mijn sig staat niet dak aan de GS zit of daar enige banden mee heb ofwel???

Het board veranderde in een bejaardencentrum volgens velen dus mijn plicht is weer begonnen, net als die van iedereen trouwens.
Als we allemaal grenzeloos met elkaar gaan meelullen dan waait de wind maar één kant op en da's saai Jay. ;)

Maar jij waait altijd precies 180graden tegen de richting in. :(

Wat ik me van MRP herinner is dat hun trenbolone acetaat op bijna 150mg/ml getest is. Heb er diverse malen mee gekuurt, maar dat was een absolute knaller.

goh, je meent t;)
heb er ook mee mogen spelen en ondanks de flinke lading test ernaast een fina-d*ck mogen ervaren---->ergo goede tren:D

Mja als ik iets anders constateer dan geef ik mijn schapen-penning makkelijk op en loop een andere richting uit. Ik ga niet graag meewaaien met de rest omdat ik mijn mening dan moet wegstoppen.;)

Wegstoppen van een mening is wat anders dan een mening aanmeten die ergens haaks op staat om het 'haaks op staan'.

Ofzo.

Enniewee, dat is allemaal offtopic, ik zie u wel verschijnen op msn mocht u dit serieus nemen en verhaal komen halen. Kusje. :kiss:

Laatst bewerkt:
HAHA hier kan ik alleen maar om lachen! 2e Venlo, 2 Eemsmond cup en 1e op de Mr. Holland en 4e op het Wk vind ik toch niet slecht! Maar goed dat doet er niet toe, je kan gewoon zelf niet hebben dat je er naar tig kuurtjes nog steeds niet uitziet en het lijf hebt van een fat ****! Maar ga daarom geen dingen en producten naar beneden halen die voor jou niet werken...!

Maar ga jij maar lekker verder met de "grote" internet held uit te hangen, IRL lacht iedereen in dit wereldje je vierkant uit!:kiss:

...Zegt iemand die twee keer wordt verslagen door iemand van 20 kilo lichter...
Jij wordt gesponsord door GS dus je bent een uithangbord voor ze, je bent bevooroordeeld. Maar trek dat uithangbord maar gauw naar binnen want de plaatsen die jij hebt veroverd de laatste paar keer zijn niet bepaald reclame voor GS :D

Geintje kerel, lok je zelf uit. ;)

Kerel je moet es leren niet meteen op de man te spelen en persoonlijk te worden, hou je gewoon aan het topic.

Maar goed, even terug ontopic voordat we weer gaan dreinen, feit blijft dat de meeste 'superrr-blends' toch niet de verwachtingen konden waarmaken die ze moesten doen. Ik geloof helig dat Deca als lange ester veel beter werkt, en dat trenbolone-ester verhaal gaan we gewoon zelf ondervinden door het te proberen. Is dat akkoord?

Mensen ventileren hier gewoon hun gedachten en mening, dat moet kunnen.

Goed bezig,mods.....DBC zn posts worden weer gewist/ge-edit en de rest van de bullshit mag blijven staan.:mad:

Bigmans;je moet es kappen met persoonlijk worden als iemand het niet met je eens is;we weten nu wel hoe jij over GS denkt want dat ligt er dik bovenop.

En ik zie er ook niet zo fantastisch uit als jij maar heb ook niet de behoefte om op het podium te staan.

Geef de boys van GS maar een kusje van me,voor de rest heb je toch weinig nuttigs te melden want we zien je alleen maar in GS-topics.

Valt me erg tegen van je,ouwe.

HAHA hier kan ik alleen maar om lachten! 2e Venlo, 2 Eemsmond cup en 1e op de Mr. Holland en 4e op het Wk vind ik toch niet slecht! Maar goed dat doet er niet toe, je kan gewoon zelf niet hebben dat je er naar tig kuurtjes nog steeds niet uitziet en het lijf hebt van een fat ****! Maar ga daarom geen dingen en producten naar beneden halen die voor jou niet werken...!

Maar ga jij maar lekker verder met de "grote" internet held uit te hangen, IRL lacht iedereen in dit wereldje je vierkant uit!:kiss:

:rolleyes: Kleuter. :D Waarom begin jij altijd over je frustraties in plaats van over het onderwerp te praten? Waarom meteen op de man spelen en niet praten over de GS spullen? Misschien omdat je zelf weet dat je er niks zinnigs over kunt zeggen? Jij spuit alles in je reet wat je aangereikt krijgt, maar dat wil niet zeggen dat alles dik in orde is.

Als jij je trots wilt halen door gehuld in een slipje op een plankier te staan dan is dat jouw keuze en daar is niks mis mee. maar om nou te zeggen dat iedereen die levensstijl ambieert die jij hebt gaat wat te ver.

Probeer je frustraties achter je te laten en te reageren op dit topic, dat zou je veel beter staan.
Je baas Dutch Windmill moet je riempje iets korter houden want je blaft weer al je woede in de rondte als een schuimbekkend hondje dat niet goed is afgericht.

Ja vervelend dan Testo, miss heb je van dat persoonlijke wel gelijk maar verder...! Kijk ik denk dat iedereen DBC wel beetje kotsbeu is met zijn interessante gedoe...! Op de rest wil ik niet eens ingaan...!

waarom DBC zijn post ge-edit is weet je net zo goed als ik ouwe...hebben we het allang een keer over gehad want heb ik bij jou ook gedaan..maar wil yet best in het openbaar nog een keer zeggen hoor, maar dat heb je denk ik liever niet..

ik heb nog meer onzin posts weggehaald ook hoor van Loo ern Mr. BIG..

je doet zelf of je heilig bent, maar je kan zelf ook aardig wissen en editten op je AR forum..

LATEN WE NOU GEWOON EEN SKAPPEN MET DIT GEZEIK AUB

Terug
Naar boven