XXL Nutrition

super tren!

Idd....en nou opkafferen met dat gezeik en gewoon op de materie ingaan en vertellen waarom die blend zo geweldig is of waarom niet.

DBC zet zn standpunten tenminste uiteen over het hoe en waarom.....daar kunnen andere mensen nog wat van leren!!

waarom DBC zijn post ge-edit is weet je net zo goed als ik ouwe...hebben we het allang een keer over gehad want heb ik bij jou ook gedaan..maar wil yet best in het openbaar nog een keer zeggen hoor, maar dat heb je denk ik liever niet..

ik heb nog meer onzin posts weggehaald ook hoor van Loo ern Mr. BIG..

je doet zelf of je heilig bent, maar je kan zelf ook aardig wissen en editten op je AR forum..

LATEN WE NOU GEWOON EEN SKAPPEN MET DIT GEZEIK AUB

Alleen is het verschil tussen jou en mij dat ik ALLES edit wat niet op een forum door de beugel kan.....jij bent alleen in bepaalde topics te zien want vd rest geef je nergens anders meer je mening.....wel verdacht he?

Krijg er de t*fus van om elke keer hetzelfde gezeik hier te zien!

Ja vervelend dan Testo, miss heb je van dat persoonlijke wel gelijk maar verder...! Kijk ik denk dat iedereen DBC wel beetje kotsbeu is met zijn interessante gedoe...! Op de rest wil ik niet eens ingaan...!

Luister,ouwe....ik lees dit topic en heb niks van DBC gezien waar hij GS afkraakt,dat maken jullie er weer van.

Ik hou ook niet van korte esters en of ze nou van GS of GG zijn ****ed me geen klote maar waarom weer op de man spelen.....schiet niet op.

ne hoor ik ben dagelijks online, maar in tegenstelling tot jou heb ik gewoon nog een fulltime baan en geen 30.000 post op mijn naam staan..dus meng me idd niet meer in alle postings op het forum..

zit al 6 jaar op internetfora en opeen gegeven moment is het wel een beetje genoeg..

dus ik grijp in als iets uit de hand loop, maar de enige posts die jij nakijkt van mij gaan over een bepaald onderwerp....wat ik voor de rest post lees je niet eens..

Ik denk dat ik meer topics zie dan jou,gab.

Maar heb geen zin in weer dat gelul.

De groeten.

Roid rage is dus toch geen mythe ! :roflol:

Nog steeds niemand die inhoudelijk op mijn uiteenzetting wil ingaan aangaande UG Epo, UG trenbolone-blend en UG HCG?

Tot op heden alleen maar kinderlijk schelden en op de man spelen. :thumbs:
Zegt genoeg over de mensen die denken daarmee te scoren :D

UG Hcg en Epo kunnen wel bestsellers gaan worden dus dat is een goede move van GS.

Zoals al eerder gezegd ben ik niet weg van kortwerkende esters maar misschien zijn er zat andere mensen die er wel voordeel inzien dus er worden altijd wel mensen vrolijk van.

Ik betwijfel of HCG in opgeloste vorm uberhaupt goed blijft.

zal wel gewoon gevriesdroogd zijn toch?..heb nog nooit premixed HCG gezien..

wat is het nut van EPO voor een bodybuilder?

1> Laten we maar eens kijken of die mix goed is.. idee is leuk , maar of het in de praktijk ook beter werkt..... wat zijn eigenlijk de ervaringen met die deca blend?

2> denk dat epo een moeilijke gaat worden.. Chinese EPO is niet zo populair meeste van de mannen met de gescheerde benen zitten aan eprex of andere europees spul.. Maar uitbreiding van het assortiment is altijd leuk...

wat is het nut van EPO voor een bodybuilder?

op zich zo'n slecht idee nog niet om EPO op de markt te brengen.

laatste tijd zien we toch echt een stijgende lijn van topicstarters die een andere sport be-oefenen dan bb"ers.

(zelfs daar is een topic over geweest).

nu worden duursporters constant aangeraden om aan de eq te gaan vanwege het "neveneffect" ervan; de toename in rode bloedcellen.

EPO is wat dat betreft natuurlijk een stuk geiler.
Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen.

Overigens zie ik hier vaak dat eq en EPO in een adem genoemd worden, m.a.w; ze zouden een soort gelijke werking hebben. Dit is echter appels met peren vergelijken, eq verhoogt geen EPO maar werkt heel anders, maakt de cellen eerder gevoelig voor EPO. Ik geloof dat bij 800mg eq de heamocrietwaarden slechts een paar punten stijgen.
Met EPO is dit wel andere koek :).
Wat dat betreft lijkt me EPO dus wel een lekkah middeltje voor de valsspelende duursporters.

Over de trenbolone-blend; lijkt me alleen nuttig als kickstart, je zet eerste die blend en je stapt na een tijdje over op de enth. versie.
verder snap ik het nut er niet zo van.

Laatst bewerkt:
Misschien wil GS gewoon een uitgebreider publiek aantrekken;)

Dat snap ik, maar gezien het feit dat dat voornamelijk door wielrenners en andere duursporters wordt gebruikt vraag ik me af hoe je die mensen gaat bereiken qua verkoop. Ik bedoel de meeste knakkers die in zo'n mooi wielrenpakje de weg onveilig maken weten vaak niet eens waar je een blowtje kan kopen, laat staan EPO.

Whahaha ik hoef me ook maar ff om te draaien en er zijn er ineens een aantal die een paar t**ten hebben gekregen in aanloop naar een bitchfight :D

Jullie hebben gewoon allemaal gelijk, das het mooie van Nederland (nog wel ;) )

short

Okay, één van mijn vrienden heeft mij gevraagd hier even naar te kijken en mijn mening te geven. Sustanon Sostanon (E) en Sustenon (P) zijn een wereldwijde hit voor HRT, hoewel het hagelnieuwe Nebido de Sust op den duur wel zal gaan vervangen niet als origineel want die is gruwelijk duur, maar ik heb al samples gemaakt. En dat komt toch echt door de constante plasmaspiegel die meerdere esters bewerkstelligen. Op dit forum heb ik ook al eens over DuoDeca geschreven die wetenschappelijk onderzocht de synergie aantoonde van meerdere esters, op dit forum sprak men over DuoDrab :D
Mocht het je intereseren kijk het dan maar eens na.

Korte esters:

Ik geloof heilig dat Deca als lange ester veel beter werkt, en dat trenbolone-ester verhaal gaan we gewoon zelf ondervinden door het te proberen. Is dat akkoord?

Ik hou ook niet van korte esters en of ze nou van XX of XX zijn ****ed me geen klote maar waarom weer op de man spelen.....schiet niet op.

Short Esters Are Better Esters
Perhaps the most important thing I learned in reviewing this study is that short-chain esters (steroids of shorter half life) yield a much higher plasma concentration of steroid than steroids of longer side chain esters. In this study, a single 100 mg/ml x 1 ml intragluteal injection of nandrolone phenylpropionate caused a peak plasma concentration of almost double that of the 100 mg/ml x 1 ml intragluteal injection of nandrolone decanoate. This level remained increased for almost seven days, too. By fourteen days, even though the nandrolone decanoate ester demonstrated a much higher plasma level than the nandrolone phenylpropionate level, the net amount of both was so low as to be ineffective.

This tells me that the effects I can see from using 500 mg of Testosterone enanthate per week probably won’t be the same as using 500 mg of Testosterone propionate or even Testosterone suspension per week. I’m going to see better results with the propionate and even better results with the suspension. Sure, I may need to inject the propionate and suspension more often, but in the long run it’ll pay off.

Reference

The Journal of Pharmacology And Experimental Therapeutics, Vol 281, No. 1; 93-102, 1997.

Pharmacokinetics and Pharmacodynamics of Nandrolone Esters in Oil Vehicle: Effects of Ester, Injection Site and Injection Volume
We studied healthy men who underwent blood sampling for plasma nandrolone, testosterone and inhibin measurements before and for 32 days after a single i.m. injection of 100 mg of nandrolone ester in arachis oil. Twenty-three men were randomized into groups receiving nandrolone phenylpropionate (group 1, n = 7) or nandrolone decanoate (group 2, n = 6) injected into the gluteal muscle in 4 ml of arachis oil vehicle or nandrolone decanoate in 1 ml of arachis oil vehicle injected into either the gluteal (group 3, n = 5) or deltoid (group 4, n = 5) muscles. Plasma nandrolone, testosterone and inhibin concentrations were analyzed by a mixed-effects indirect response model. Plasma nandrolone concentrations were influenced (P < .001) by different esters and injection sites, with higher and earlier peaks with the phenylpropionate ester, compared with the decanoate ester. After nandrolone decanoate injection, the highest bioavailability and peak nandrolone levels were observed with the 1-ml gluteal injection. Plasma testosterone concentrations were also influenced (P < .001) by the ester and injection site, with the most rapid, but briefest, suppression being due to the phenylpropionate ester, whereas the most sustained suppression was achieved with the 1-ml gluteal injection. Plasma inhibin concentrations were also significantly influenced by injection volume and site, with the lowest nadir occurring after the nandrolone decanoate 1-ml gluteal injection. Thus, the bioavailability and physiological effects of a nandrolone ester in an oil vehicle are greatest when the ester is injected in a small (1 ml vs. 4 ml) volume and into the gluteal vs. deltoid muscle. We conclude that the side-chain ester and the injection site and volume influence the pharmacokinetics and pharmacodynamics of nandrolone esters in an oil vehicle in men.

This tells me that the effects I can see from using 500 mg of testosteron enanthate per week probably won’t be the same as using 500 mg of Testosterone propionate or even Testosterone suspension per week. I’m going to see better results with the propionate and even better results with the suspension. Sure, I may need to inject the propionate and suspension more often, but in the long run it’ll pay off.

Ik geloof er niet in.

Test is test en of je nou 2000mg prop per week in je reet duwt of 2000 enth....na 12 weken ga je er van de 1 echt niet beter uitzien dan als je de ander had gebruikt.

Bovendien....hoe ga je 2000mg aan prop of zelfs suspension wegspuiten?:eek:

Dar wordt echt ****ing pijn lijden.

Ik zie de post meer als een verklaring van deugdelijke werking, ter ondersteuning van de SuperTren-release. Niet zozeer als een feitelijk bewezen verhaal.

zolang er geen ervaringen zijn blijft het theoretisch speculeren. laten we gewoon de gebruiks ervaringen afwachten, discusseren is wel leuk maar e zal weinig uitkomen.

zoals testo al aangeeft wat betreft het test verhaal, prop of enth het blijft gewoon test. de een met met meer vocht winst als de ander maar heeft naar mijn ervaring dezelfde werking.

Terug
Naar boven