MuscleMeat

Supercharge (Labrada) combineren?

BartDT

Novice
Waardering
0
Heb al veel positieve dingen gehoord over Supercharge. Vraag mij af of het nuttig is om dit product nog bijkomend te combineren met bijvoorbeeld creatine of NO producten? Als ik me niet vergis zit er in supercharge al wat creatine in maar of dit de maximale toegelaten dagelijkse hoeveelheid creatine overschrijdt weet ik wet niet...

is dit niet al een NO-booster ?

ik combineer het met nox pump, JP8 en nytric.
1 zakje nox pump voor het trainen en tijdens het trainen 1 scoop supercharge of 2 scoops supercharge en 1 scoop JP8 voor het trainen of 4 pillen nytric en 1 scoop JP8 voor het trainen en tijdens 1 scoop supercharge etc.

ik combineer het met nox pump, JP8 en nytric.
1 zakje nox pump voor het trainen en tijdens het trainen 1 scoop supercharge of 2 scoops supercharge en 1 scoop JP8 voor het trainen of 4 pillen nytric en 1 scoop JP8 voor het trainen en tijdens 1 scoop supercharge etc.

Jezus jij moet strak staan tijdens het trainen :roflol: Ik voel me al opgefokt met 2 flinke scheppen supercharge :P

Maar goed, @TS. Ligt er aan hoe gevoelig je bent, als je van supercharge alleen niks merkt kan er best nog een tweede NO-product bij (supercharge is dat ook al) Maar k zou eerst maar eens kijken hoe je gaat op 2 of 3 scheppen supercharge.

en dan nog wat cafeine tabletten om er een knaltraining van te maken!

Ik gebruik op dit moment ook supercharge. Ik merk er weinig van helaas, ben gelijk naar de (aangegeven maximale) 2 scoops gegaan, maar dan nog.. Ik combineer het nu met Animal Pump, ook een pre-workout, en dat gaat wel aardig. Maar erg enthousiast ben ik niet over supercharge. Kan ook aan mij liggen want van bv. BSN NO-xplode merkte ik ook niks.

Ik ging anders hard op twee scoops!

Na mijn eerste pot Super Charge ben ik tijdelijk gestopt en heb toen als pre-workout 4 pillen RPM genomen. De trainingen gingen niet lekker en mijn kracht leek verloren te zijn. Ik werd er helemaal gek van en dacht schijt, ik bestel weer een pot Super Charge. Toen ik weer de eerste paar slokken nam (smaakt overigens heerlijk imo) voelde ik de nieuwe energie weer binnenstromen. Voor mij nooit meer iets anders!

Terug
Naar boven