AndroidHealthClinic

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Zeg Sanca.. Heb je ook nog ff in de spiegel gekeken of je puppilletjes er niet wat groot uitzagen? :D

Heb een tijdje terug ook een dosering(uit zo'n flesje) geprobeerd. Merkte het wel, maar dat heb ik ook wanneer ik een simpele cafeinetab neem.

• Topic Starter Topic Starter
Na het toevoegen van wat water was het idd vloeibaar.

Maar je kunt van die shizzle ook flesjes met enkel één dosering poeder kopen. Had laatst van een vriend zo'n flesje gekregen.

voor mij ook de beste pre workout booster.
Neem ik al een tijdje en behoud zijn werking.
10 op 10...zeker een aanrader.

60 euro en je doet er 24 training mee....dus goed voor 1.5 maand.

Veel goedkoper in Amerika ....rond 30 euro.

Gebruik ik jaar in jaar uit...niks anders voor mij.

Amount
Per Serving % Daily

Value*

Total Calories 70
Total Carbohydrates 17 g 1%
Sugars 0 g
Protein 4 g 8%

Super Charge Proprietary Blend: 14 g
Phase 1- Energy/Hemo-Dilation Complex:
Methylxanthines (Caffeine) 300 mg
Nitrous Malate (di-arginine malate) 6 g
Taurine 2 g
N-Acetyl-L-Glutamine 1 g

Phase 2- Strength & Endurance Compex:
2CM (di-creatine malate) 3 g
GuaniPro (guanidinoproprionic acid) 500 mg
Glycovol (glycocyamine) 500 mg
Beta Pure (betaine anhydrous) 2 g

Phase 3 Post-Workout Recovery Complex:
Humanofort (Embryonic peptide matrix yielding naturally occurring IGF-1, IGF-2, FGF (fibroblast growth factor NGF (nerve growth factors)m EGF (epidermal growth factors) CTGF (connective tissue growth factors). 100 mg

300gram caffeïne dat is bijna de hoeveelheid van vier blikken red-bull. Niet moeilijk dat je daar op knalt!!!:D

Na het toevoegen van wat water was het idd vloeibaar.

Maar je kunt van die shizzle ook flesjes met enkel één dosering poeder kopen. Had laatst van een vriend zo'n flesje gekregen.

Ow, ik wist niet dat die bestonden

voor mij ook de beste pre workout booster.
Neem ik al een tijdje en behoud zijn werking.
10 op 10...zeker een aanrader.

60 euro en je doet er 24 training mee....dus goed voor 1.5 maand.

Veel goedkoper in Amerika ....rond 30 euro.

Gebruik ik jaar in jaar uit...niks anders voor mij.

Ik ga hem afwisselen met nano-vapor, om de pot ;)

300gram caffeïne dat is bijna de hoeveelheid van vier blikken red-bull. Niet moeilijk dat je daar op knalt!!!:D

Hehe :D

Om hierover verder te gaan vond en las ik dit hierover..

Dicreatine Malate - US Patent 7129273

Dicreatine malate vastly improves the production of Adenosine TriPhosphate (ATP) beyond the level of creatine monohydrate or any other creatine derivative. It also has a much greater efficacy in uses such as increasing muscle mass, increasing cell volumization, decreasing adipose stores, and for increasing overall strength and endurance.

Klinkt goed :D

Dat bedoel ik.. :D Ga 't eens keer proberen..

Hallo Sanca,

Kan je die Nano vapor(Muscletech) vergelijken met supercharge qua werking.

Is altijd interessant iets om mee af te wisselen....kwestie van gewenning te voorkomen.

Succes.

De eerste trainingen komt nano-vapor dicht in de buurt, maar ik heb het gevoel dat de werking afneemt dus je telkens weer iets meer moet nemen, :dunno: kon ook aan mij liggen, na een training of 5 zat ik op dubbele dosis, supercharge blijft lekker op 2/2,5 scoops

oké...thanks.....hou het voorlopig met mijn supercharge.

Succes.

nice. ga maar xtje checken

zal je niet beklagen.

René verkoopt het ook....(pm naar René en je weet er alles van)

Succes.

mooie review Sanca (en proradost)!!

Mooie revieuw idd. De tekst van de fabrikant of de invoerder vind ik ongeloofwaardig, vooral dit stuk:

Fase 3: Post-Workout Herstel Complex
Humanofort® - Supermodern embryotische peptide matrix ontwikkeld in Oost-Europa, ontworpen om het lichaam te ondersteunen de testosteronproductie te verhogen en daarmee de hersteltijd te verkorten. Bevat ook lichaamseigen IGF-1 en IGF-2 (insuline zoals groeifactoren 1 en 2), FGF (fibroblast groei factoren), NGF (zenuw groei factoren), EGF (op de huid gerichte groei factoren) en CTGF (groeifactoren gericht op de pezen en aanhechtingen).

Op basis hiervan zou ik het niet kopen maar als Sanca zegt dat het goed is dan zal het wel goed zijn;) Het lijkt idd een goedkoop supp te zijn, bij BB.com is het te verkrijgen voor €39 en er zitten 50 servings in.

Terug
Naar boven