XXL Nutrition

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Zo vandaag voor het eerst Supercharge genomen, ik begon met 1 schep op een nchtere maag. Pomp en krachttoename vielen wel mee. Ik merkte wel dat ik erg gefocused was en had geen freaky gevoel als bijv. met nox pump. Ik had 20 min na inname een hele erge tinteling in mijn handen en voeten, dat heb ik nog nooit gehad met een pre workout supp. Voor de rest ben ik er wel positief over, morgen eens kijken wat 1.5 schep doet:D..

Hebben ook veel mensen last van een crash na het gebruiken van supercharge? Ik heb dit bij crack heel erg, voel me na de training echt slecht en moe.

Gistere 1e training gehad met 1schepje op een nuchtere maag, nog nooit zo een sterke pomp gehad!

• Topic Starter Topic Starter
Hebben ook veel mensen last van een crash na het gebruiken van supercharge? Ik heb dit bij crack heel erg, voel me na de training echt slecht en moe.

Bij nox pump heb ik er een beetje last van, bij nano vapor is de crash té groot en bij supercharge heb ik er geen last van

dosering labrada super charge

hallo,

ik heb ff een vraagje ik ben vandaag begonnen met labrada super charge.
super spul alleen een beetje onduidelijk!

op de verpakking staat : use daily for best results, dus ook op rustdagen neem ik aan ? rn hoeveel schepjes als ik niet train?

sportieve groet,

volgens mij moest je dit alleen voor het trainen nemen. omdat er dacht ik ook caffeine in zit. zou geen energieboost willen als ik toch niet ga trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen als preworkout gebruiken, voor de training dus. Je kunt overwegen om op rustdagen creatine monohydrate oid te nemen

Ik heb dit product sinds gister ook in huis. Denk s'avonds gelijk ermee trainen 2 scoops 500ml water(wat wel erg veel is). Maar kan nou niet echt zeggen dat ik er iets van gemerkt heb. Andere producten zoals unleash en jack3d werken goed bij mij. Vanavond staat de rug op het program dus nog maar eens een keer proberen.

Nog ff een vraag: is het echt nodig dat je dit in neemt met 500ml water(drank) ik vind het nogal veel.

Laatst bewerkt:
Werkt bij mij als beste pwo, heb zowat alles geprobeerd en heb een hoge tolerantie voor caffeine maar 2 scoops is teveel.
Gebruik nu 1,5 scoop 30' voor de training, ideaal!

Ik heb het vandaag gekocht en ook gebruikt.
Ik was zeer enthousiast na het drinken en ik kon niet stilstaan van opwinding.
In de sportschool benen, rug en biceps gepakt en ik moet zeggen dat ik als een beest kon trainen en werkelijk vele malen hoger kon pakken.
Voor mij het beste pre-workout dat er is!
Een dikke 10!

Even een bumpje, is dit product wel waard ;)

Ik heb net een tijdje aan de NO-xplode gezeten (verslaafd aan de smaak :D) afwisselend met NOXpump van DY.. Allebei toppertjes, maar moet erbij zeggen dat ik er tijdens de training zeer onrustig van word.. Opgejaagd gevoel, vaak duizelig/misselijk, etc.. Ik heb dit altijd toegeschreven aan de caffeïne waar ik redelijk gevoelig voor ben..

Nu voor het eerst in een aantal jaar weer eens supercharge gehaald, en wat een top product is dit toch!

2 scoops voor de training, en ik heb nergens last van! Goede pomp, goede kracht, en vooral een goede drive!

Verder (ookal zit er aardig wat caffeïne in) heb ik totaal geen last van de negatieve bijwerkingen die andere PWO's wél met zich mee brengen!

Een aanrader dus voor mensen met hetzelfde 'probleem'!

10/10

Terug
Naar boven