XXL Nutrition

Superdeca van GS

redhead

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Wie kan mij vertellen wat de esters en waardes zijn die hier in zitten?
Ik vind het namelijk wel een interessant goedje.
Zijn er nog enige voordelen ten opzichte van de normale deca.Behalve dat het wat sneller werkt?
En zijn er al mensen die het gebruikt hebben?

Super Deca GS:
50 mg nandrolone propionate
50 mg nandrolone phenylpropionate
75 mg nandrolone laurate
75 mg nandrolone decanoate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker Lekker:meal:

lijkjt mij sneller begint te werken plus sneller uit je bloed is.

Sneller uit je bloed?

Hoe kom je daarbij? Kijk eens naar die esters.

ben benieuwd naar ervaringen hiermee
deca is lekkah!!!!!!!

Lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit er aan te denken om dit in me eerste kuur te gebruiken.Vandaar.Das pas van de winter dus heb nog ff de tijd om te neuzen naar info.Maar in iedergeval al bedankt jongens!

maar denk dat je wel wat meer dan 250 mg per week mag gaan zetten,
ik zit er over te denken om hem met super sust te nemen van de winter en dan beide EOD.

• Topic Starter Topic Starter
Ja indd anders zit je weer met je bloedwaardes indd.Misschien niet verstandig om hem dan als eerste keer te nemen.Ik hou het dan wel bij normale deca van de winter.

redhead zei:
Ja indd anders zit je weer met je bloedwaardes indd.Misschien niet verstandig om hem dan als eerste keer te nemen.Ik hou het dan wel bij normale deca van de winter.

ja indd voor 1e keer zou gewonde deca beter zijn denk ik, ik zit er ook noig over te twijfelen of ik wel 1ML EOD ga nemen of n halve ML, of iets daartussen

bekende is er mee bezig, schijnt kwa zetten niks uit te maken de extra mg's.

hoe minder ml je hoeft te zetten zonder pijn hoe beter vind ik!

maartenonnink zei:
ja indd voor 1e keer zou gewonde deca beter zijn denk ik, ik zit er ook noig over te twijfelen of ik wel 1ML EOD ga nemen of n halve ML, of iets daartussen

Waarom zou je EOD spuiten? Dit soort producten zijn er juist voor ontwikkeld om je niet zovaak te hoeven prikken (mix lange en kort werkende esters).

Perkenpaal zei:
Waarom zou je EOD spuiten? Dit soort producten zijn er juist voor ontwikkeld om je niet zovaak te hoeven prikken (mix lange en kort werkende esters).

Voor therapeutisch gebruik ja maar bij bodybuilding gebruik moet je er voor zorgen dat wanneer de kortste ester z'n halfwaardetijd bereikt heeft je opnieuw prikt (minimaal, je kan ook sneller prikken natuurlijk :)) Je kan ook minder prikken maar dan gaan de resultaten minder zijn en heb je onbalans in je bloedwaarden...

k'heb al gehoord van deca van gs 300 mg/ml:cool:

HondaDelsol zei:
Voor therapeutisch gebruik ja maar bij bodybuilding gebruik moet je er voor zorgen dat wanneer de kortste ester z'n halfwaardetijd bereikt heeft je opnieuw prikt (minimaal, je kan ook sneller prikken natuurlijk :)) Je kan ook minder prikken maar dan gaan de resultaten minder zijn en heb je onbalans in je bloedwaarden...

Uh.. ja... tot zover de theorie.
Want wat is anders het nut van de langwerkende esters?

Perkenpaal zei:
Uh.. ja... tot zover de theorie.
Want wat is anders het nut van de langwerkende esters?

Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen...
Maar, wat is het nut van de kortwerkende als je niet genoeg spuit??
Mixen van kort werkende en lang werkende zijn gemaakt om mensen te helpen die bijvoorbeeld geen testosteron meer aanmaken (sustanon in dit geval), zodanig dat ze een geleidelijke afgifte van testosteron krijgen gedurende een langere periode. De korte esters zijn aanwezig in de mix in lage hoeveelheden om ervoor te zorgen dat de patient onmiddelijk resultaat heeft, de langere zijn in grotere hoeveelheden aanwezig en zorgen ervoor dat de patient niet om de 3 dagen hoeft te prikken... Maar om spieren op te bouwen is dit zinloos en moet je dus meer spuiten.

Ben nu 6 weken klaar met een deca kuurtje in combi met winstrol (tabs). Ben 8 kg aangekomen en heb verder nergens last van gehad. Als nakuur heb ik Clomid gebruikt. Wanneer kan ik met een nieuwe kuur beginnen? en wat zou een goede vervolg kuur wezen??

Terug
Naar boven