Fitness Seller

Superdeca van GS

ruud79 zei:
Ben nu 6 weken klaar met een deca kuurtje in combi met winstrol (tabs). Ben 8 kg aangekomen en heb verder nergens last van gehad. Als nakuur heb ik Clomid gebruikt. Wanneer kan ik met een nieuwe kuur beginnen? en wat zou een goede vervolg kuur wezen??

search..effe .

Maar normaal is tij don + nakuur = tijd off

Verder was je kuurtje niet goed wat je gedaan hebt.

HondaDelsol zei:
Voor therapeutisch gebruik ja maar bij bodybuilding gebruik moet je er voor zorgen dat wanneer de kortste ester z'n halfwaardetijd bereikt heeft je opnieuw prikt (minimaal, je kan ook sneller prikken natuurlijk :)) Je kan ook minder prikken maar dan gaan de resultaten minder zijn en heb je onbalans in je bloedwaarden...

Yo bro, dit klopt natuurlijk niet helemaal..het aandeel korte esters in een mix als sustanon is natuurlijk niet in verhouding tot het aandeel langere esters..

de naam sustanon komt van het engelse "sustained" wat gelijkmatig betekend..iedereen zegt hier dat je sustanon om de dag moet zetten, maar dat is gewoon niet waar..het gedraagt zich hetzelfde als een langere ester zoals enanthate..aleen heeft het een iets hogere piekwaarde..

grten. D.W.

dutch windmill zei:
Yo bro, dit klopt natuurlijk niet helemaal..het aandeel korte esters in een mix als sustanon is natuurlijk niet in verhouding tot het aandeel langere esters..

de naam sustanon komt van het engelse "sustained" wat gelijkmatig betekend..iedereen zegt hier dat je sustanon om de dag moet zetten, maar dat is gewoon niet waar..het gedraagt zich hetzelfde als een langere ester zoals enanthate..aleen heeft het een iets hogere piekwaarde..

grten. D.W.

Ja de 2 korte esters bedragen 36% van het totaal, is toch al een aanzienlijke piek vind ik... Ik zet de sust nu om de 3 dagen en bevalt me prima, 1 x per week lijkt me net iets te weinig.

Gr.

:bow:
dutch windmill zei:

grten. D.W.

heb altijd oliebasis zoals deca as 2x per week
waterbasis zoals winstrol eod
???

Het is ook heel logisch om produkten met een kort halfleven maar 1x in de week te zetten....dus vanaf nu kunnen we test prop,winnie,trenbolone ace enz ook 1x per week zetten want het is toch maar een klein piekje en ach....kniesoor die er op let,als er maar genoeg gespoten wordt....toch?

Dat je bloedwaardes dan lekker pieken en dalen maakt toch niet uit want er zitten vd rest geen bijwerkingen aan.:rolleyes:

Ghehe werkt goed hee:rolleyes: bedankt voor de tip! Net 750mg tren ace erin gejast voor de hele week en loop hier te bounce-n door het huis!

Hoezo niet??
Wat was er dan fout aan?

axestream zei:
Super Deca GS:
50 mg nandrolone propionate
50 mg nandrolone phenylpropionate
75 mg nandrolone laurate
75 mg nandrolone decanoate

Spul heeft in mijn ogen weinig toegevoegde waarde als je het vergelijkt met de gewone DK.
Enige voordeel is de 2x50mg snel werkende Nandrolone, maar die werkt relatief kort.
De 2x75mg Lauraat en decanoate werkt langer zoals iedereen wel weet.
Maar als je het gebruikt in een kuur van laat zeggen 6-8 weken dan zul je bar weinig verschil merken van de super DK of de gewone DK want na 2 weken is de spiegel nagenoeg hetzelfde.
Enige kleine voordeel is dat de 2 kortwerkende esters sneller werken, maar gezien een relatief mild middel als Nandrolone zul je daar bar weinig van merken.
Ik denk dat als je 500mg super DK neemt je een minder goede stabiele spiegel krijgt dan als je de gewone DK neemt.
Anyway voor de "handel" zal het wel een goed middel zijn want alles wat MEN niet kent verkoopt op korte termijn goed,maar je zult zien dat dit middel op langere termijn niet veel toevoegd aan het brede scale underground spullen die er al zijn.

IK denk ook zo over Sustanon 250, maar veel mensen gebruiken het.

If it sells it sells.

Testo zei:
Het is ook heel logisch om produkten met een kort halfleven maar 1x in de week te zetten....dus vanaf nu kunnen we test prop,winnie,trenbolone ace enz ook 1x per week zetten want het is toch maar een klein piekje en ach....kniesoor die er op let,als er maar genoeg gespoten wordt....toch?

Dat je bloedwaardes dan lekker pieken en dalen maakt toch niet uit want er zitten vd rest geen bijwerkingen aan.:rolleyes:

Ik weet niet op wie je nu reageert, maar ik volgens mij heb je het tegen mij? Ik zeg nergens dat je het maar eenmaal per week moet zetten bro....
je moet dit net als enanthate verdelen, maar niet omdat er korte esters inzitten en je anders dus schommelingen krijgt, maar omdat het beter is alles te verdelen over de week..

Ik heb met kortwerkende nandrolone gekuurd maar ik geef toch zeker de voorkeur aan de gewone nandrolone decanoaat.

Terug
Naar boven