mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kazz Unit zei:Ik vind gewoon al die wetenschappelijke bedoelingen en trainingen te ver gaan. Gelijk je nu traint zonder wetende van al die kennis en onderzoeken, train je ook al "wetenschappelijk". Op het gevoel trainen vind ik nog altijd de basis van alles, een prof BB kan mss daad hebben bij speciale schema's maar wij? komaan wees realistisch!!
In 1800? Daar wil ik niet eens over praten, leef jij je maar in dat je in 1800 bent.
En als je denkt dat ik mss niet ver ben geraakt, ik wil eens mijn palmares posten en al mijn testen en al de artikels over mij..
BBD zei:Mijn hemel.
Jullie zijn echt ontwetend zeg. Die dude zei dat de wereld niet het middelpunt van het heelal was werd ook niet geloofd en vermoord. Jullie blijven liever bij je vertrouwde 'kennis' dan je horizon te verbreden.
Ik kan wel in 3 pagina's uitleggen hoe op moleculair niveau spiergroei en de endocriene respons van krachttraining werkt en waarom een hogere frequentie dus suprieur is, maar dan snappen jullie 99% van de termen niet, en als ik dat uitwerk in 10 pagina's, dan is het weer te veel leeswerk.![]()
Blijven jullie maar lekker doen wat je doet, ik heb er geen belang bij om jullie te overtuigen. Ik wil in pricipe iedereen helpen, maar ik ben goed, niet gek.

mass_builder zei:Met deze post ben ik het eens, want ik vind gevoel van je lichaam het belangrijkste in sport in het algemeen.
mass_builder zei:is het btw zo raar dat ik eerder iets aanneem v/e wereldkampioen bodybuilding dan een wetenschapper die nog nooit een dumbbell heeft aangeraakt?
BBD zei:Die post is juist de grootste onzin. Juits voor naturals is het belangrijker om de optimale endocriende respons van een training te krijgen, als je je elke dag volramt met eindeloze liters hormonen DAN maakt het niet meer zo uit, DAN groei je toch wel hard.
Geez, zegt je gevoel ook dat je eiwit moet eten? Als je op je gevoel af zou gaan, zou je alleen nog maar suiker eten, want dat is lekker, oftwel belongssysteem van je lichaam.
Probleem is, jullie kunnen de grens niet trekken. Er zijn zoveel dingen die jullie doen omdat de wetenschap het zegt, alleen zien jullie het niet meer als wetenschap omdat het nu logisch voor je is (zoals wij dat met al die andere zaken hebben). Voorbeeldje:
Waar trainen jullie niet 3 uur achter elkaar? Omdat je weet dat dit contra productief, cortisol bladibla, OF ZEGT JULLIE GEVOEL DIT.![]()
Mass Builder, goed dat je je erin gaat verdiepen, maar totdat het zo ver, probeer dan niet te discusseren met mensen die 87282473892479749x meer kennis hebben dan jij.
BBD zei:Ja. Krijgen we dit weer![]()
De 'wereldkampioen' heeft beter genen. Die kan zo retarded trainen als hij wil, ik zal nooit in zijn buurt kunnen komen.
Nog meer vragen?
BBD zei:Die post is juist de grootste onzin. Juits voor naturals is het belangrijker om de optimale endocriende respons van een training te krijgen, als je je elke dag volramt met eindeloze liters hormonen DAN maakt het niet meer zo uit, DAN groei je toch wel hard.
Geez, zegt je gevoel ook dat je eiwit moet eten? Als je op je gevoel af zou gaan, zou je alleen nog maar suiker eten, want dat is lekker, oftwel belongssysteem van je lichaam.
Probleem is, jullie kunnen de grens niet trekken. Er zijn zoveel dingen die jullie doen omdat de wetenschap het zegt, alleen zien jullie het niet meer als wetenschap omdat het nu logisch voor je is (zoals wij dat met al die andere zaken hebben). Voorbeeldje:
Waar trainen jullie niet 3 uur achter elkaar? Omdat je weet dat dit contra productief, cortisol bladibla, OF ZEGT JULLIE GEVOEL DIT.![]()
Mass Builder, goed dat je je erin gaat verdiepen, maar totdat het zo ver, probeer dan niet te discusseren met mensen die 87282473892479749x meer kennis hebben dan jij.
BBD zei:Mass Builder, goed dat je je erin gaat verdiepen, maar totdat het zo ver, probeer dan niet te discusseren met mensen die 87282473892479749x meer kennis hebben dan jij.
M@rsel zei:De arrogantie. Hoe kom jij aan je kennis als ik vragen mag? Jij bent ook ergens begonnen of ben je een herboren combi van Einstein/Mentzer? no offence btw
M@rsel zei:Stop allemaal eens met dat bashen. Dit werkstuk is niet geschreven om Ronnie C. kennis bij te brengen, maar om 'noobs' in te lichten die nog nooit op een drukbank hebben gelegen en ze de beginselen uit te leggen!
M@rsel zei:De arrogantie. Hoe kom jij aan je kennis als ik vragen mag? Jij bent ook ergens begonnen of ben je een herboren combi van Einstein/Mentzer? no offence btw
Stop allemaal eens met dat bashen. Dit werkstuk is niet geschreven om Ronnie C. kennis bij te brengen, maar om 'noobs' te informeren die nog nooit op een drukbank hebben gelegen en ze de beginselen uit te leggen!

BBD zei:Combinatie van opleiding en groot deel van vrije tijd forums/studies lezen.
Ik heb toch ook nooit gezegt dat zijn werkstuk slecht was, maar toen de eeuwenoude discussies over dual factor, luisteren naar je lichaam enz weer een begonnen ben ik me er mee gaan bemoeien.
mass_builder zei:haha en dit allen onder het topic naam '' superhandig ''
Kazz Unit zei:Ik vind het lollig te vinden dit!
Iedereen dat @ kazz typte of wat dan ook
Het betreft hier mijn mening, ben ik er naast zal ik bij leren,waarvoor dank want daarom dient dit hier toch he
Calibre
Oja als ik de volgende dag ging trainen en had slechte benen, reed ik meteen naar huis. Met die week te zeggen maak je het iet of wat belachelijk!
Je rukt dus ook mijn tekst uit de context.
En ja ik heb soms een week niet getraind omdat het niet ging, en dat ik daarmee niet vooruit kwam?? haha ik denk dat je niet weet waarover je praat nu. Ik ken vele profwielrenners en heb er veel met getraind. ikzelf net als de meeste wielrenners die ik ken, hebben een wedstrijd gewonnen door een hele week te rusten omdat de benen niet goed waren.
Ik hoop alleen dat deze topic geen ruzies gaat veroorzaken, dit is niet de bedoeling denk ik...
Als je de evolutie bekijkt van een goeie tekst (vond ik toch) naar nu vind ik het een rare wending nemen. Ik geloof in vele trainingsmethodes maar het is per individu dat je het moet bekijken. Ik ga allesins hieruit iets leren

mass_builder zei:teveel. Veel teveel.
single factor, dual factor, is er iemand die dit eens een x duidelijk, kort een simpel kan uitleggen?