mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
calibre zei:Je snap het principe van overloaden en deloaden niet.
waaruit blijkt dat?
en zou je me dan kunnen vertellen wat het is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calibre zei:Je snap het principe van overloaden en deloaden niet.
mass_builder zei:whaha idd. Het zal je slecht begaan jongen!!!
maart no offence, je moet je natuurlijk wel in zaken verdiepen.
Overigens vind ik o.a. in goedie's post heel veel interessanter gemaakte info dan het in werkelijkheid is. Bovendien geloof ik niet bepaald in fullbody. Ik ben meer iemand die gewoon ervoor gaat. Huppakee met die luie reet, zonder teveel na te denken. Ook klinken heel veel termen super modern en interessant, terwijl ze ook wat, tja, simpeler, more right to the point uitgelegd hadden kunnen worden.
Dat neemt niet weg dat ik graag van alles en iedereen wil leren. Ik zal nooit hoofschuddend doen tegen nieuwe termen/gedachten. Ik verdiep me er altijd in. Maar sorry, ik geloof niet bepaald in fullbody.
Kennis is macht. Maar houd het simpel en just do it!!!
mass_builder zei:ik ga bijvoorbeeld niet bepaald nadenken van: deze week moet ik dit, deze week deload, etc. Dat geeft mijn lichaam zelf aan. Ik ga niet 'deloaden' ( ik zeg altijd gewoon: even rust nemen ) als ik voel dat ik als een beest kan gaan squaten. Als ik me niet goed voel, maar juist had gepland om te knallen, doe ik rustig aan. Mijn lichaam bepaalt wat ik doe, hijis de baas. Dat betekend niet dat ik me overgeef aan dingen zoals luiheid etc.
RubenSossa zei:A. de meesten die via Dual Factor of het Fitness Fatigue model trainen, voelen deload zelf ook aan. Ze bepalen zelf (luisteren naar lichaam) wanneer je een deload week nodig hebt. Jij schildert het af, alsof je je dan precies aan een schemaatje houd. Je begrijpt dus idd de principes van deloaden niet.
B. Overgeven aan luiheid? Moet ik samen met je andere posts daaruit concluderen dat je de andere methodes lui vind? Kennelijk heb je er geen kaas van gegeten bro.
mass_builder zei:A. Sorry, dat wist ik niet. Ik heb namelijk gehoord dat je met dualfactor bewust je spieren overtrained en dan een deload week houd ( gepland ) om dat te compenseren. Dat vond ik vreemd.
B. Overgeven aan luiheid, dat verhaaltje, staat los van mijn opmerkingen over de trainingsmethoden. Ik geef 'in het algemeen' aan dat ik vind dat je goed onderscheid moet maken tussen rusten als dat nodig is of als je gewoon even 'lui' en 'duf' bent maar dat staat los van welke trainingmethode dan ook
RubenSossa zei:Ik denk dat ''Kazz'' geen idee heeft wat bent presses zijn..
calibre zei:Kazz: Je bent wielrenner geweest, je zou het principe van overreachen echt wel moeten kennen. Als je na iedere fietstraining zou wachten totdat je supercompenseert dan zou je denk ik niet ver raken.
Oldschool BB? Denk je nou echt dat een pecdeck oldschool is? Wil je foto's van eind de jaren 1800 waar mensen bent presses deden met meer dan 100kg? Denk je echt dat die kerels hun training indeelden in borst, biceps, triceps, enz? Ik denk dat je je visie over oldschool trainen wel eens grondig mag herzien want ze is belachelijk.
Ja dat is waar en ik ken het. Maar voor dikwijls toe te passen lukt het gewoon niet.calibre zei:Kazz: Je bent wielrenner geweest, je zou het principe van overreachen echt wel moeten kennen. Als je na iedere fietstraining zou wachten totdat je supercompenseert dan zou je denk ik niet ver raken.
prophet- zei:Ben benieuwd naar je complete pws. Je doet VMBO neem ik aan?
BBD zei:Mijn hemel.
Jullie zijn echt ontwetend zeg. Die dude zei dat de wereld niet het middelpunt van het heelal was werd ook niet geloofd en vermoord. Jullie blijven liever bij je vertrouwde 'kennis' dan je horizon te verbreden.
Ik kan wel in 3 pagina's uitleggen hoe op moleculair niveau spiergroei en de endocriene respons van krachttraining werkt en waarom een hogere frequentie dus suprieur is, maar dan snappen jullie 99% van de termen niet, en als ik dat uitwerk in 10 pagina's, dan is het weer te veel leeswerk.![]()
Blijven jullie maar lekker doen wat je doet, ik heb er geen belang bij om jullie te overtuigen. Ik wil in pricipe iedereen helpen, maar ik ben goed, niet gek.