AndroidHealthClinic

Superhuman Steroids NGC

Schaapiej

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Om 0:00 op NGC Superhuman Steroids..
Zag het net tijdens de reclame, ik ga het zelf niet kijken maar misschien zijn er mensen die het nog willen zien.:)

Was er laatst ook al op toch ? dan moet ik het dit keer niet missen, of was het niet veel bijzonders ?

Thanks :D, die gaan mooi kijken dus, al vaker gezien opzich de moeite waard

• Topic Starter Topic Starter
Was er laatst ook al op toch ? dan moet ik het dit keer niet missen, of was het niet veel bijzonders ?

Nee vorige keer was het Superhuman Strongman;)

Die staat trouwens helemaal op Youtube als je m nog wilt zien..
Edit; hier die Strongman aflevering..
Have fun!:)

Echt waar ? dan moet ik tot 1 uur opblijven he... als het niks aan is spreek ik jou erop aan, dat je het maar weet :D

hahaha ik zal de schuld op me nemen :rolleyes:, er word wel 283238x gezegt hoe bad steriods wel niet zijn door een harvard prof., maar de leuke kanten van steriods komen ook aan bod !

Een leek op het gebied van bodybuilding zou geen objectief beeld krijgen naar mijn idee van de docu, teveel negatieve aspecten wat weer zon mooie mening maakt. ,, STERIODS KEEL ''

Vet, ik heb 't nog nooit eerder gezien, dus ik ga ff kijken! :D

zoekm later wel ff op internet

en nog ff een post, zodat ik in de speciale 300> ruimte kan. Eindelijk! :P

ik heb em hier al een keer gezien volgens mij

an sich wel interesting, maar had er wat meer van verwacht tbh.

moest een beetje lachen toen ze die 3 worstelaars naar voren haalde.. 3stuks met hartproblemen/falen die aan de roids zaten.. maar dan ook nog er bij vermelden dat het om 3 stuks in 10! jaar ging.. tsja

an sich wel interesting, maar had er wat meer van verwacht tbh.

moest een beetje lachen toen ze die 3 worstelaars naar voren haalde.. 3stuks met hartproblemen/falen die aan de roids zaten.. maar dan ook nog er bij vermelden dat het om 3 stuks in 10! jaar ging.. tsja

waren wel meer dingen waarvan ik zoiets had van: Er wordt niet verteld hoeveel zij gebruikten, hoevaak zij gebruikten, wat zij gebruikten in die 12 jaar. terwijl in het begin part van de documantaire er door iemand gesproken dat steroids ook op een relatief veilige manier gebruikt kunnen worden en daar wordt niet op in gegaan.

zowiezo een docu bekijken van iets waar je heel veel van weet ga je altijd denken dat ze teveel achterhouden

Gisteravond ook nog een x BIGGER STRONGER FASTER zitten kijken.
Echt sommige fuguren daar. Ik heb kanker, ohhh dat komt door de steroids.
Ohh mijn zoon heeft zich opgehangen nadat hij gestopt is met steroids (ooit gehoord van nakuren)

Wat een mensen

So 800,000 teenagers take steroids and this movie concentrates on the ONE nutter that kills himself as if thats the normal outcome. What a piece of propaganda bullshit. And his dad doesn't know what he's talking about, injecting steroids into your VEINS! are you ****ing kidding me.

;)

Gisteravond ook nog een x BIGGER STRONGER FASTER zitten kijken.
Echt sommige fuguren daar. Ik heb kanker, ohhh dat komt door de steroids.
Ohh mijn zoon heeft zich opgehangen nadat hij gestopt is met steroids (ooit gehoord van nakuren)

Wat een mensen

Midden in je pubertijd spuiten.. plots voel je je 22 jaar en na je kuur terug 13, kzou ook depressief worden .. :rolleyes:

ah, deze ga ik eens kijken. ik vind steroids ook slecht. :)

Terug
Naar boven