Fitness Seller

Superhuman Steroids NGC

Trouwens als iemand met roids wordt gepakt, wordt zijn wereldrecord bijv. dan ook geschrapt ? vroeg ik me nu even net spontaan af.

Trouwens als iemand met roids wordt gepakt, wordt zijn wereldrecord bijv. dan ook geschrapt ? vroeg ik me nu even net spontaan af.

volgens mij wel toch? google even op Ben Johnson, die is betrapt op doping heel vroegah(voor jullie) tijdens de Olympische Spelen. Ik weet nog dat hij op de sprint een gigantische gat sloeg ten opzichte van de rest...hij ging hard! beelden staan me nog bij:D

volgens mij wel toch? google even op Ben Johnson, die is betrapt op doping heel vroegah(voor jullie) tijdens de Olympische Spelen. Ik weet nog dat hij op de sprint een gigantische gat sloeg ten opzichte van de rest...hij ging hard! beelden staan me nog bij:D

zoals bolt :P ?

hahaha ik zal de schuld op me nemen :rolleyes:, er word wel 283238x gezegt hoe bad steriods wel niet zijn door een harvard prof., maar de leuke kanten van steriods komen ook aan bod !

Een leek op het gebied van bodybuilding zou geen objectief beeld krijgen naar mijn idee van de docu, teveel negatieve aspecten wat weer zon mooie mening maakt. ,, STERIODS KEEL ''

Damn, ga eens snel terug naar het mbo.

Is al paar keer her uitgezonden geweest wel goede docu.

Terug
Naar boven