MuscleMeat

Controversiele meningen en ideeen.

Bezoekers in dit topic

Daar zou ook de verantwoordelijkheid bij moeten komen. Bij een volledig zelfstandige keuze om het kind te houden, accepteer je ook volledig zelfstandig de verantwoordelijkheid. De man zou dan m.i. op geen enkele manier verplicht moeten worden om betrokken te zijn bij het kind. Ook niet financieel.
100% mee eens.
Precies wat ik op de vorige pagina ook schreef.

azerate gaf aan dat er dus wel een optie is om volledig afstand te doen?
 
Wat is dan jullie invulling van je leven tussen je 40ste en 60ste levensjaar en welke belangrijke doelen willen jullie volbrengen die met kinderen absoluut niet gaan lukken?
Vooral heel veel reizen..
 
Wanneer het corona gezeik over is natuurlijk..maar ben ook nog geen 40 of 60.. ;)
Ik ben sowieso geen reislustig persoon, ik heb wel wat van de wereld gezien, maar dat is meer omdat mijn vrouw dat wilde dan ik zelf.
 
Waarom wachten op corona?
Ik ben dit jaar naar Valencia geweest met mondkapje, dat vond ik zo behelpen dat ik voor een beetje verre vakantie's of echt rondreizen wel even wacht tot ik gewend ben aan deze ellende of dat het minder/weg is..
 
Ik ben dit jaar naar Valencia geweest met mondkapje, dat vond ik zo behelpen dat ik voor een beetje verre vakantie's of echt rondreizen wel even wacht tot ik gewend ben aan deze ellende of dat het minder/weg is..

Ieder nadeel hep z'n voordeel: dan kun je sparen en volgend jaar op een duurdere/langere reis :)
 
Dan kan je net zo goed ff kindjes maken. Tegen de tijd dat we corona onder controle hebben kan je ze prima meenemen op vakantie.
 
Wat is dan jullie invulling van je leven tussen je 40ste en 60ste levensjaar en welke belangrijke doelen willen jullie volbrengen die met kinderen absoluut niet gaan lukken?
Nou, hetzelfde als tussen mijn 16de en 40ste. En van 40 tot 60 ook. En van 60 tot na mijn 70 ook nog.

Weet je wat een kind opvoeden kost ?
En hoeveel tijd dat kost. En dan al die teleurstellingen over afgebroken studies, etc etc.
 
Dan kan je net zo goed ff kindjes maken. Tegen de tijd dat we corona onder controle hebben kan je ze prima meenemen op vakantie.
Tegen die tijd kan je gerust alsnog zelf op vakantie omdat ze dan al het huis uit zijn.
 
Nou, gewoon lekker leven, Goed verdienen en de dingen doen die ik leuk vind. Zelfde als toen ik 16 was, bevalt me goed :thumb:
Sommige mensen worden volwassen. :p
 
18+ en cash :) :thumb: spells Freedom
 
Back
Naar boven