MuscleMeat

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

doe ff logje als je wilt.. ben nl. erg benieuwd!

Gebruik de superpump nu ook eventjes.
Ben normaal heel gevoelig aan energizer en had het me veel heviger voorgesteld zoals bij de stackers vroeger die veel te zwaar waren.

Maar dit valt al bij al wel mee (1 schepje dan...)

grtz

Vrijdag 3 scheppen genomen. Voelde eindelijk eens was extra energy. Kijken wat morgen brengt.

Had hier al eventjes een pot staan, vandaag voor de eerste x gebruikt!
Heb een heftige schouders - traps - tricep training afgewerkt op slechts 1 scoop! Dat beloofd!!!
Enige - punt => zweten als een rund!!!

Oeh.. net de gaspari SP en SO stack binnen! Ben benieuwd.. Straks de schouders en triceps eens wakker maken!

Edit: F*ck wat ruikt dat lekker!

Laatst bewerkt:
Gebruik de superpump nu ook zo'n twee weken i.c.m. SizeOn.
Ik neem 2 scheppen superpump op een "lege" maag voor het trainen en tijdens het trainen 1 schep sizeon.
En vooral de eerste week voelde ik me toch behoorlijk vreemd aan het begin van het trainen, de superpump gaf me een onrustig gevoel, dit was wel behoorlijk vervelend.

Nu heb ik hier gelukkig geen last meer van en voelt het eigenlijk alleen maar lekker.
Ïk vind de smaken ook zeer lekker. Nadeel vind ik alleen dat de potten snel leeg en toch wel aan de prijzige kant zijn, en wat Winner zegt, je gaat zweten als een rund

Denk dat ik nog anderhalve week met de potten voort kan en vroeg me af of het dan verstandig is om nog een keer deze combi te kopen.
Iemand ervaring mee? En tips?

Ooh ja: Ligt het aan mij of komt er echt druk op je beker te staan als je de SizeOn aan het shaken bent?! Schrok me helemaal kapot de eerste keer, spoot er bijna uit :|

ik heb het nu ook al een poosje gebruikt... oioioioioi ik vind dat gaspari een goed supplement heeft gemaakt hier :D

de pomp, energie blijft enorm bij 1/1,5 scoops :)

enne dat zweten is normaal, het is en blijft een pompsupplement eej ;) doe ik ook hevig..

MAAR (heb het al een x genoemd) het doet bij mij niets tegen verzuren, helemaal niets :(

wel een beetje een no no als stand-alone suppie :( misschien zal ik het in een stack blijven nemen, met een supplement wat wél iets tegen verzuren doet.

Gisteren dus voor het eerst gebruikt. In tijden niet zo'n hevige pomp gehad! Had zelf echter geen last van een nerveus gevoel, maar was gewoon lekker geladen. Verzuring bleef ook uit. Alleen wel jammer dat de pomp vrij vlot weg was..Maar hopen dat mn voeding zn weg een beetje heeft gevonden. Morgen weer!

Zal wellicht binnekort even een logje starten.

Hoeveel scoops nemen jullie dan en op hoeveel lichaamsgewicht? Bij mij werkt het niet altijd heb ik gemerkt.

Gisteren dus voor het eerst gebruikt. In tijden niet zo'n hevige pomp gehad! Had zelf echter geen last van een nerveus gevoel, maar was gewoon lekker geladen. Verzuring bleef ook uit. Alleen wel jammer dat de pomp vrij vlot weg was..Maar hopen dat mn voeding zn weg een beetje heeft gevonden. Morgen weer!

Zal wellicht binnekort even een logje starten.

:eek: bij mij doet het dus niks, nada, noppes tegen het verzuren... alleen de pomp is enorm en blijft ook langer..

grappig hoe dit soort dingen kunnen verschillen per persoon :D

Hoeveel scoops nemen jullie dan en op hoeveel lichaamsgewicht? Bij mij werkt het niet altijd heb ik gemerkt.

bij 1/1,5 scoop doet het zijn werk al bij mij..

vandaag ook een record dumbbelldrukken neergezet, jammer dat ik na 2 oefeningen al verzuurd was... het grappige is wel dat ik op dat moment al een mega-pomp had :D

jij weegt ook 95 kg, misschien is het niet jouw suppie :(

Ik doe de stack he! Met sizeOne ;)

:eek:

als die SizeOn wat tegen het verzuren doet, heb je daar idd een leuk supplementenstackie :D

ik weet wel, de pomp is overrated volgens sommigen.. maarre een ultra-mega-pomp na 5 setjes borst vind ik eigenlijk wel kei-vet ;)

Afgelopen vrijdag kreeg ik tijdens het trainen toch weer dat vage gevoel van Superpump wat in het begin ook kreeg.
Voelde me licht in m'n hoofd en leek net alsof ik elk moment van m'n stokkie kon gaan ???

Tonnen (gebruik het i.c.m. de SizeOn) zijn bijna leeg en begin me nu toch wel af te vragen of ik deze stack nog een keer ga halen.
Of misschien alleen de SizeOn proberen, weet het eigenlijk niet.

Hebben meer mensen last van het "flauwval" gevoel? En wat is wijsheid? Nog een keer proberen of stoppen en op zoek naar een goed alternatief?

Thnx in advance...

Flauwval gevoel heb ik niet. Wat ik wel heb als ik superpump gedronken heb en ik ben op weg naar de zaal, is dat ik echt merk dat het begint te werken. Ik ga me een beetje opge****t voelen en mn hartslag verhoogt. Ik vind dat persoonlijk fijn.

Ik zal wellicht nog wel even een logje planten, maar ik wilde nu wel alvast kwijt dat mn onder armen werkelijk op knappen stonden vanmiddag tijdens de onderarmen WO. Maakte de fout door eerst de onderarmen te doen en daarna biceps..volgende keer dus andersom, want de pomp was zo hevig dat het bijna zeer deed en ik de biceps niet goed kon uitvoeren.. :o

Laatst bewerkt:
Flauwval gevoel heb ik niet. Wat ik wel heb als ik superpump gedronken heb en ik ben op weg naar de zaal, is dat ik echt merk dat het begint te werken. Ik ga me een beetje opge****t voelen en mn hartslag verhoogt. Ik vind dat persoonlijk fijn.

Ik zal wellicht nog wel even een logje planten, maar ik wilde nu wel alvast kwijt dat mn onder armen werkelijk op knappen stonden vanmiddag tijdens de onderarmen WO. Maakte de fout door eerst de onderarmen te doen en daarna biceps..volgende keer dus andersom, want de pomp was zo hevig dat het bijna zeer deed en ik de biceps niet goed kon uitvoeren.. :o

jouw ervaringen komen overeen met die van mij ;)

Afgelopen vrijdag kreeg ik tijdens het trainen toch weer dat vage gevoel van Superpump wat in het begin ook kreeg.
Voelde me licht in m'n hoofd en leek net alsof ik elk moment van m'n stokkie kon gaan ???

Tonnen (gebruik het i.c.m. de SizeOn) zijn bijna leeg en begin me nu toch wel af te vragen of ik deze stack nog een keer ga halen.
Of misschien alleen de SizeOn proberen, weet het eigenlijk niet.

Hebben meer mensen last van het "flauwval" gevoel? En wat is wijsheid? Nog een keer proberen of stoppen en op zoek naar een goed alternatief?

Thnx in advance...

Wel, ik heb ook reeds verschillende malen superpump en sizeon gebruikt en ik ga volgende keer eens iets nieuws proberen. Ik heb het een beetje gehad met superpump. Sizeon blijf ik gebruiken.

idd, onderbouw dat eens..

Wat ik trouwens wel heb, is dat ik enigzins moeilijk in slaap kom en dat ik echt niet normaal veel droom..en echt over de meest vreemde dingen!

Terug
Naar boven