MuscleMeat

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

staat mss beter en is even groot als de pot size on

vandaag superpump geprobeert.
gelijk 3 scheppen gedaan kreeg toen een opgeblazen gevoel.
moet ook zeggen dat ik een beetje teveel gezopen had en vanacht ook gekots had. ben nu nog erger ziek geworden door de superpump.
heb helaas afscheid moeten nemen van de sportschool na een uurtje.
heb alles daar met rozekleur achtergelaten daar.en met een klein beetje pomp :D. zondag squaten en schouders dan neem ik wel 1 a 2 scheppen maar niet meer dan dat voorlopig.

en is het wijs als ik em in de shakebeker klaarmaak.
niet dat het de zelfde effect kan hebben als de no expl.

Je moet superpump 250 nooit samen met een grote maaltijd eten,
Heb het vorigen week gedaan en dat heb ik geweten damn wat was ik ziek :|

ik had netjes de beschijving aangehouden.
half uur na het eten en half uur voor het sporten.

gewoon iets te hard van stapel gelopen had ik ook . gewoon beginnen met 1 schep en je lichaam laten wennen

voel me nog niet zo top.
ik hoop dat het zondag wat beter gaat,neem dan ook sizeon tijdens de workout.denk zelf dat ik een beetje ziek begin te worden :no:

ik ben dinsdag geloof ik gestart met superpump . dacht ook van ik pak wel even lekker 2 schepjes haha. ben ook de rest van de dag niet lekker geweest. rest van de week even gewoon 1 schepje gedaan en dat ging lekker. zo meteen maar weer eens 1,5 schepje pakken. vanaf maandag pak ik ook size on erbij. succes

ik ben dinsdag geloof ik gestart met superpump . dacht ook van ik pak wel even lekker 2 schepjes haha. ben ook de rest van de dag niet lekker geweest. rest van de week even gewoon 1 schepje gedaan en dat ging lekker. zo meteen maar weer eens 1,5 schepje pakken. vanaf maandag pak ik ook size on erbij. succes
ga dat maar dan ook doen morgen.heb ook denk ik te maken met je lengte en je gewicht ben 1.79 en 85 kilo zou het mischien niet aan kunnnen met me lucifer lichaam :D

daarnet weeste trainen met 1,5 schepje. lekkere energie en geen vervelende bijwerkingen zoals zweten en trillen . maandag ga ik voor de 2 schepjes hahah

Net ook terug begonnen met de superpomp + sizeOn :thumb: :D
Wanneer nemen jullie sizeOn erbij? Tijdens de training of erna? Op de pot staat net voor of tijdens... Net voor neem ik superpomp en tijdens zit ik hier nog steeds vol van :D

Mvg, nick

sizeon moet je tijdens je training doen.
je moet de superpump wel een half uur na je eten innemen.
en dan nog een half uurtje wachten voordat je gaat sporten.
moet dan wel ruimte over zijn voor nog eens 500ml :D sizeon

p.s 2 scheppen neem ik met 300ml net gedaan ga zo weer aan de slag. :cool:

vandaag eerste keer size on erbij gepakt. maar vind het smerig. loste niet goed op vond ik . morgen maar meer water erbij doen.

superpump moet 30 to 40 minuten voor de training
size on tydens de training gewoon verspreid over de training opdrinken in kleine slokjes. bijvoorbeeld na elk setje een beetje

vandaag eerste keer size on erbij gepakt. maar vind het smerig. loste niet goed op vond ik . morgen maar meer water erbij doen.

superpump moet 30 to 40 minuten voor de training
size on tydens de training gewoon verspreid over de training opdrinken in kleine slokjes. bijvoorbeeld na elk setje een beetje
doe je goed met de superpump sizeon moet je zeker met minimaal 500 ml mengen anders is het erg zuur jah.

Vandaag weer begonnen met SP. Blijf het een topproduct vinden!

doe je goed met de superpump sizeon moet je zeker met minimaal 500 ml mengen anders is het erg zuur jah.

ik meng mijn superpump met 350ml water en smaakt lekker
size on had ik in 500ml water gedaan . maar had eerst de poeder erin gedaan en toen water. nu eens andersom doen misschien lost het dan beter op

Ik ben nog niet zon ervaren sporter, fitness nu een dik jaar en gebruik sinds kort Superpump250. wil er waarschijnlijk nog CellMass van BSN gaan bijnemen om meer massa te krijgen.

maar ik moet zeggen: de superpump geeft je echt véél energie, sleept je naar de sportschool.
ik had echt het gevoel alsof ik alles uit de kast wilde halen, bijna agressief gevoel.

als je energie nodig hebt om net even meer te gaan dan echt een aanrader

ga nu super charge proberen schijnt ook goed te werken.

ik ben gekapt met mijn superpump. word er heel zenuwachtig van . hele tyd shaken en weinig energie meer na paar setjes trainen. na de training ben ik dan ook helemaal van de wereld krijg dan zelfs geen eten meer binnen. mijn lichaam is dus niet gemaakt voor superpump haha size on zit ik nog wel gewoon aan

Terug
Naar boven