Fitness Seller

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

ik ben gekapt met mijn superpump. word er heel zenuwachtig van . hele tyd shaken en weinig energie meer na paar setjes trainen. na de training ben ik dan ook helemaal van de wereld krijg dan zelfs geen eten meer binnen. mijn lichaam is dus niet gemaakt voor superpump haha size on zit ik nog wel gewoon aan

Probeer eens ST (Shock Therapy), Ik gebruik het nu ook.
En in vergelijking krijg je meer `overall-energie` en geen trillerig gevoel.

Ook je dip is veel minder in vergelijking met NOxplode of andere supps.
Energie is merkbaar door o.a. Focus en minder verzwakking.

Zit een goede anti-oxidant en radicalen complex in ;)
Bij andere supps ga je net iets te ver

(don't trust me, make your own damn mind up :P)

Probeer eens ST (Shock Therapy), Ik gebruik het nu ook.
En in vergelijking krijg je meer `overall-energie` en geen trillerig gevoel.

Ook je dip is veel minder in vergelijking met NOxplode of andere supps.
Energie is merkbaar door o.a. Focus en minder verzwakking.

Zit een goede anti-oxidant en radicalen complex in ;)
Bij andere supps ga je net iets te ver

(don't trust me, make your own damn mind up :P)

bedankt voor de tip :D zal er zeker wat mee gaan doen. iemand mss nog intresse in een halve pot superpump?

Goedenavond mensen van het goede leven!

Ik lees al een aantal jaar actief dit forum en heb veel aan de informatie die ik lees, maar heb nu zelf een vraag dus vandaar de aanmelding en "mn eerste post"

Ik gebruik nu ongeveer 2 weken de Superpump250. Ik zie redelijk vooruitgang en pak de gewichten wat zwaarder dan voorheen. Dus ben ondanks de slapeloze nachten :( redelijk tevreden over dit suplement.

Toch heb ik een vraag.
Wie weet wat op lange termijn de "side effects zijn... ??
Is dit eigenlijk wel een "veilig en gecontroleerd" product of is het (enigsinds) schadelijk voor je lichaam (nieren, lever) ??

Tevens hoorde ik dat er anabolen in zitten ... :eek: is dat waar of een fabeltje?

Hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden!!

Mvg. :wave:

5 kilo lijkt me overdreven had superpump ook met size on plasmajet en novedex en kwam niet eens op de 5 kilo terwijl ik tog gewoon goed at enzo

ik heb super pump gekocht en gebruik dit nu zo`n 4 weken vind het jammer van de euro`s doet bij mij helemaal niks en zal dit produckt dus ook niet meer kopen

echt eeen goed product heb het vdg voor 1st gebruikt zwaree pump gehad en de workout ging iets gemakelijker (meer energie) nu zien of het zo blijft

ben juist afgevallen van superpump, doordat ik vaker dan gemiddeld naar de wc moest gaan ;) hoewel ik er wel veel energie van kreeg.. de ene dag wat meer dan de andere keer.. hangt ook beetje van af hoe goed je geslapen hebt..

gebruikt niemand hem in combinatie met Size On? dat schijnt optimaal te zijn, ook al heb ik zelf mijn size on weggegeven aan een maat, vond het best rare troep als ik eerlijk ben.. snap niet waar daar echt de werking van moet zijn?

Ik vinnum goed..

Maat van me moest 'm niet hebben dus heb ik de rest gekregen, geeft me net dat beetje extra bij een zware rug & been workout ofzo.. lekkere drive en mental focus.. Gebruik het niet alle dagen dus zo blijft het ook wel goed werken bij mij.

Wel savonds zoals ik hierboven ook lees... compleet van de kaart... en toch vreemd onrustig gevoel bij het slapengaan... :D

Ik blijf dit een van de betere producten vinden. Helemaal op langere termijn geeft dit echt bijzonder goede resultaten.
Bij mij na de beginperiode, geen side effects..
Samen met NOX pump voor mij op nr1 qua PW supps.

Grappig toch hoe alles verschilt.
Ik vind NOX pump lekkerder als Superpump.
Ik vind de aggressieviteit die ik van Superpump krijg, groter.
Ik vind NOX pump mij een minders gestressed gevoel na de training geven.
Ik vind de pomp bij NOX pump heviger.
Ik vind de pomp bij Superpump langer aanhouden.

In de meeste gevallen gaat dit compleet tegenin de meeste gebruikers ervaringen. Maar zo zie je maar weer dat iedereen anders is en dat er geen een product "de topper" is.

Hoe vind je de extra energie als je ze met elkaar vergelijkt?

De energie qua uithouding vind ik bij SP250 het langs aanhouden. Qua kracht kan ik met NOX net ff wat meer..
MToch groei ik het beste met SP als supp. Ik ga die dan ook volgende week weer bestellen icm SIZEON.

5 kilo lijkt me sterk, maar goede voeding en beginner dan zeker ? :)

heb hem besteld met nog enkele andere pre work out sups ... nu is testen wat het beste is voor mij

Hoe ga je dat testen?

Ik ben nu bijna door mijn pot heen, en gebruik hem in combinatie met Size on. Je merkt wel dat je wat energieker wordt, en wat meer pump krijgt, al had ik er meer van verwacht. De eerste paar keer dat ik dit gebruikte kreeg ik flink last van mijn maag, wat na een bezoekje na de wc weer weg was. 's avonds kreeg ik er weer last van, en ook slapeloosheid. Na anderhalve week had ik daar helemaal geen last meer van, maar helaas, het energieke gevoel werd ook steeds minder.

Ik zou dit product een volgende keer niet meer kopen, ik vond de nadelen en de voordelen elkaar niet veel opheffen, en heb er ook weinig tot geen extra massa mee gewonnen. Op naar het volgende product voor mij!

3 maal gebruikt en 3 maal barstende hoofdpijn ervan gekregen + slapeloze nachten. Voor mij nooit meer dus, sta hier nu met een hele doos.Gebruik nu animal pump, gaat stukken beter!

Ik vind het een gore smaak + krijg er heel de tijd oprispingen van.
1 schep doet niet genoeg bij mij en met 2 scheppen word ik er ziek van.
Ik mix hem nu met creapump van XXL gaat super trouwens en brute pomp.
Volgende keer ga ik ook voor Animal Pump of iets anders in tablet vorm.

Terug
Naar boven