MuscleMeat

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

moet idd wel zeggen dat dat zenuwgedoe van het spul k*t is....je moet gewoon gaan trainen,,,niet ff pauze houden. Schijten hoort erbij,maar de pump is wel erg nice moet ik zeggen en die blijft een paar uur(in mindere mate)hangen.Lijk ik net groot man:). Nee ff seri, zo te voelen is het de moeite waard,alleen is de smaak vaag.....niet te plaatsen wat het is....en nik slik nog chrystal c+whey.Das pas 1 dag, daarvoor no-xplode,whey en ehtyl-extreme. Was ook een goede combi,maarja je wilt wat afwisseling he en gezond eten blijft toch factor a....wat je ook slikt
gr.rich

Even een vraagje... volgens de gebruiksaanwijzging moet je die Superpump ook op niet-trainingsdagen pakken maar wat is daar het idee achter ?
denk voor beter herstel en dat je creatine monohydraat aangevuld blijft,aangezien dat er volgens mij inzit en natuur;ijk willenv ze je dat je veel verbruikt:")

Afgelopen dinsdag voor de tweede keer het spul genomen, dit keer 2 schepjes ipv 1,5. En ik moet zeggen dat deze training super ging. Ik had niet meer uithoudingsvermogen bij het cardio maar tijdens de krachttraining kon ik méér oefeningen pakken bij een bepaalde spiergroep en die langer volhouden (vooral met biceps..!) en zelfs nog een standje hoger pakken terwijl ik niet veel daarvoor gegeten had. De spieren voelden ook wat harder.

Zaterdag weer, maar dit keer 2,5 proberen. Ik ben benieuwd en heb er zin in.. :D

Afgelopen dinsdag voor de tweede keer het spul genomen, dit keer 2 schepjes ipv 1,5. En ik moet zeggen dat deze training super ging. Ik had niet meer uithoudingsvermogen bij het cardio maar tijdens de krachttraining kon ik méér oefeningen pakken bij een bepaalde spiergroep en die langer volhouden (vooral met biceps..!) en zelfs nog een standje hoger pakken terwijl ik niet veel daarvoor gegeten had. De spieren voelden ook wat harder.

Zaterdag weer, maar dit keer 2,5 proberen. Ik ben benieuwd en heb er zin in.. :D

Gooi er maar gelijk 3 scheppen in... moet je kijken hoe je gaat! :D

Wel niet te laat op de avond anders kun je de halve nacht naar het plafond staren... ;)

Vanavond rond 20.00 twee schepjes gepakt. t*ring, heb echt een ongeloofelijke energieboost gehad. Geestelijk dan. Met fitnessen niet zoveel gedaan omdat ik er schrik van kreeg, het leek of ik elk moment kon flauwvallen na intensief te hebben krachtgetrained.

Ik ben op het moment van schrijven nog klaarwakker, terwijl ik morgenvroeg moet gaan werken.. :eek::rolleyes:

Dit spul neem ik dus nooit meer 'savonds..

Vanavond rond 20.00 twee schepjes gepakt. t*ring, heb echt een ongeloofelijke energieboost gehad. Geestelijk dan. Met fitnessen niet zoveel gedaan omdat ik er schrik van kreeg, het leek of ik elk moment kon flauwvallen na intensief te hebben krachtgetrained.

Ik ben op het moment van schrijven nog klaarwakker, terwijl ik morgenvroeg moet gaan werken.. :eek::rolleyes:

Dit spul neem ik dus nooit meer 'savonds..

Ik had je nog gewaarschuwd... ;)

Ik nam laatst 3 scheppen om 17.00 en lag om 03.00 nog wakker!

Donderdag om 16.00 de strip Plasmajet en om 16.30 de SP gepakt. Hele lekkere training (rug/triceps) en niet kapot te krijgen, maar helaas wel weer moeilijk in slaap kunnen komen. Volgende keer dus terug naar 2 scheppen... even kijken of dat het gewenste resultaat heeft.

Heb afgelopen week plotseling een paniekaanval gehad (trillende handen, hartkloppingen, zweten enz.) Ik vermoed dat dit spul hierbij een rol heeft gespeeld. Voor alle zekerheid ben ik er dan ook meegestopt. Ben denk ik te vatbaar voor dit soort energieboosters..

Jammer, maar mijn gezondheid gaat voor.

ik heb m'n superpump nu ook binnen. wat me verbaasde was dat de pot maar half vol zat. en dat voor zo'n grote pot. heb alleen een vraag over de inname hoeveelheid.
op de pot staat 2-3 scoops. nu heb ik wel zo'n schepje gevonden in de pot. maar er staat een streepje halverwege het schepje. is 1 scoop nu tot het streepje of een volle schep???
alvast bedankt.

ik heb m'n superpump nu ook binnen. wat me verbaasde was dat de pot maar half vol zat. en dat voor zo'n grote pot. heb alleen een vraag over de inname hoeveelheid.
op de pot staat 2-3 scoops. nu heb ik wel zo'n schepje gevonden in de pot. maar er staat een streepje halverwege het schepje. is 1 scoop nu tot het streepje of een volle schep???
alvast bedankt.

1 scoop is gewoon 1 volledige schep.

Tip: begin niet gelijk met 3 scheppen maar bouw rustig op en niet te laat op de avond anders mag je de hele nacht verplicht naar het plafond staren... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb afgelopen week plotseling een paniekaanval gehad (trillende handen, hartkloppingen, zweten enz.) Ik vermoed dat dit spul hierbij een rol heeft gespeeld. Voor alle zekerheid ben ik er dan ook meegestopt. Ben denk ik te vatbaar voor dit soort energieboosters..

Jammer, maar mijn gezondheid gaat voor.

Waarschijnlijk zit er dan iets in wat je idd vatbaar voor bent, heb je ook dat als je veel koffie drinkt je een "zenuwachtig" gevoel krijgt ?

op hunsite spraken ze in de beschrijving van het product over dit:

*Gaspari Nutrition raadt het gebruik van illegale anabole steroiden niet aan. Deze statements zijn niet ge-evalueerd door de FDA. Dit product is niet ontwikkeld om diagnoses te stellen van, of het behandelen en/of voorkomen van ziekte. SizeOn™ is een trademark van Gaspari Nutrition, Inc.

wil dit dan zeggen dat er anabolica aanwezig is in hun producten ?

voor mij is superpump de beste die ik al geprobeerd heb!!!!!! 2 scoops een half uur voor de training en 1 scoop size on tijdens de training in 1 liter water en ik kan blijven doorgaan!
Zou graag eens superpump en plasmajet samen proberen heeft iemand ervaring ermee? Wat waren de resultaten?
Graag reactie
bedankt op voorhand en groeten

op hunsite spraken ze in de beschrijving van het product over dit:

*Gaspari Nutrition raadt het gebruik van illegale anabole steroiden niet aan. Deze statements zijn niet ge-evalueerd door de FDA. Dit product is niet ontwikkeld om diagnoses te stellen van, of het behandelen en/of voorkomen van ziekte. SizeOn™ is een trademark van Gaspari Nutrition, Inc.

wil dit dan zeggen dat er anabolica aanwezig is in hun producten ?

Yep,

mij werd verteld dat dit komt omdat Gaspari de exacte samenstelling niet zou willen geven, om namaak tegen te gaan en dat het daarom niet ge-evalueerd werd door de FDA! Alle dit werd mij wijs gemaakt he weet niet of dat zo is natuulijk

dat staat op ieder supplement...

wil gewoon zeggen dat alle resultaten die ze zeggen dat je zou moeten boeken niet onderzocht zijn door de FDA, Foods and Drugs Administration, gewoon een keuringsdienst van etenswaren, alleen dan uit de VS.

Heeft niks te maken met de inhoud of wat dan ook, alleen dat hun uitspraken niet onderzocht zijn door de FDA.

dat staat op ieder supplement...

wil gewoon zeggen dat alle resultaten die ze zeggen dat je zou moeten boeken niet onderzocht zijn door de FDA, Foods and Drugs Administration, gewoon een keuringsdienst van etenswaren, alleen dan uit de VS.

Heeft niks te maken met de inhoud of wat dan ook, alleen dat hun uitspraken niet onderzocht zijn door de FDA.

zoals ik al zei werd mij wijs gemaakt, bedankt voor de deftige uitleg DNNS
groeten

Gisteren voor het eerste superpump gebruikt
2 scheppen genomen .
Niks van gemerkt
Geen huidverscheurend pomp enzo..
Ik zit ook al bijna 2 maanden aan de beta.
Werkt misschien contra
Ook goed geslapen
Vandaag maar eens 3 scheppen nemen

voor mij is superpump de beste die ik al geprobeerd heb!!!!!! 2 scoops een half uur voor de training en 1 scoop size on tijdens de training in 1 liter water en ik kan blijven doorgaan!
Zou graag eens superpump en plasmajet samen proberen heeft iemand ervaring ermee? Wat waren de resultaten?
Graag reactie
bedankt op voorhand en groeten

Heb een tijdje Superpump gestackt met Plasmajet maar die Plasmajet gaf niet echt iets extra's. Dat geld kun je beter sparen voor andere dingen i.m.o.

Terug
Naar boven