XXL Nutrition

Review Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! :D Succes mannen.

superpump250.jpg

ik heb zo twee klein potjes gekocht gehad, zat al minder in als k dacht, en heb er eigenlijk vrij weinig van gemerkt tijdens het trainen

pak het product ook alleen op benendag, als ik het iedere dag denk ik da ik er helemaal niks meer van merk

Ik gebruik Superpump 250 nu ongeveer 3 weken en doet goed zn werk.
Ik krijg er een goede pomp van!
Het enige nadeel bij mij is dat ik snachts altijd wakker word rond een uur of 5. Heel apart.

Ik heb het woensdag gebruikt, toen 1 schep en vandaag 1,5 schep om op te bouwen. Maar heb nog niks gemerkt. Is dit normaal? Maandag begin ik met 2 scheppen, wat ook word aangeraden.
Ik heb niet echt zoiets van wow een energy rush, totaal niet eigenlijk. Gewoon nog net zoals altijd.

Kheb gistre de mass stack van gaspari besteld, ik verwacht hem ten laatste maandag.
khoop dattie zen werk gaat doen, want van de mass stack van BSN had ik niets resultaat.

Ik heb het woensdag gebruikt, toen 1 schep en vandaag 1,5 schep om op te bouwen. Maar heb nog niks gemerkt. Is dit normaal? Maandag begin ik met 2 scheppen, wat ook word aangeraden.
Ik heb niet echt zoiets van wow een energy rush, totaal niet eigenlijk. Gewoon nog net zoals altijd.

Supplementen worden dikwijls verkeerd gebruikt. Er kan bvb op de pot staan dat je het op een nuchtere maag moet nemen voor de training, als je het dan gebruikt op een volle maag of verspreid over een langere tijd (niet in één keer uitdrinken) dan kan het zijn dat je weinig of niks merkt.

Er zijn echter nog mensen waarbij Superpump niet werkt, lees dit topic maar eens door.

Wij hebben nu ook Gaspari in het assortiment :D

Kijk dat is nou XXL. Gaspari mag dan wel claimen dat ze de laagste prijs garantie hebben, maar XXL doet het nog beter.
Scheelt best wel wat eurootjes.

Goed bezig guys!

kuch kuch :rolleyes:

Naar nederlandse normen is gaspari bij xxl zeker mooi geprijsd!

wie doet beter??:D

Ja, en niet zeggen bb.com, ik bedoel op europese bodem.
body&fitshop natuurlijk :cool:
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Merk/127-Gaspari-Nutrition

Wij hebben nu ook Gaspari in het assortiment :D

Kijk dat is nou XXL. Gaspari mag dan wel claimen dat ze de laagste prijs garantie hebben, maar XXL doet het nog beter.
Scheelt best wel wat eurootjes.

Goed bezig guys!

kuch kuch

Naar nederlandse normen is gaspari bij xxl zeker mooi geprijsd!

wie doet beter??:D

Ja, en niet zeggen bb.com, ik bedoel op europese bodem.

body & fit natuurlijk :cool:
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Merk/127-Gaspari-Nutrition

Supplementen worden dikwijls verkeerd gebruikt. Er kan bvb op de pot staan dat je het op een nuchtere maag moet nemen voor de training, als je het dan gebruikt op een volle maag of verspreid over een langere tijd (niet in één keer uitdrinken) dan kan het zijn dat je weinig of niks merkt.

Er zijn echter nog mensen waarbij Superpump niet werkt, lees dit topic maar eens door.
Mmm. Ik eet altijd voor me training voor de energy. Dus misschien dan maar 1 uur van te voren eten ofzo en dan half uur van te voren superpump gebruiken.
Maar als dit spul niet helpt dan geef ik de moet op. :D

nou uhh heb een gedeelte van 1 zo'n pot gekregen van een mattie van me, dus we gaan het meemaken :D

Nog een kleine tip voor het mixen aangezien ik zelf telkens zat te klooien in t begin omdat het niet of nauwelijks oplost bovenop water;)

- Ongeveer 1cm water in een kop.
- Daar de schep Superpump bij doen
- Goed roeren (zoals bij een cappucino zakje) totdat t goed opgelost is
- De rest van t water erbij
- Drinken maar die zoete rakker!

Gewoon in een shake beker doen en shaken.

Maar bij mij helpt deze shit niet. Totaal geen extra energy ofzo.

nou nou nou nou vandaag 1 scoop genomen (1e keer) wajoo :D

écht een mega-pomp gehad! niet normaal! lekker veel energie ook!

jammer dat het verzuring niet tegen gaat, dat is best eigenlijk wel een no no :(

vandaag weer 1 scoop genomen.. (2e keer)

zelfde verhaal als gisteren, lekker veel energie, wederom een mega-pomp gehad :D (zowel in benen, rug, biceps als onderarmen)

MAAR het hielp wederom niets tegen het verzuren :(

waar diverse supplementen écht hun ding doen tegen het verzuren, blijft Gaspari met haar SuperPump250 achter. jammer, want dat is toch wel iets wat ik óók zoek in een supplement.

Ook besteld. De stack dan.. Ben benieuwd!

Ja met sizeon. Deels voor die verzuring maar ook omdat ik tegenwoordig, ondanks mijn voeding, bijzonder snel moe wordt in de training. Ben benieuw of dit me wakker houd door dit onder de training te drinken. (zo aan de reacties te lezen wel..)

Ja met sizeon. Deels voor die verzuring maar ook omdat ik tegenwoordig, ondanks mijn voeding, bijzonder snel moe wordt in de training. Ben benieuw of dit me wakker houd door dit onder de training te drinken. (zo aan de reacties te lezen wel..)

:roflol: nou, daar zul je met SuperPump geen last van krijgen :D

:D Zoals ik dit allemaal lees niet nee! Zal mn ervaring binnekort delen!

Terug
Naar boven