Fitness Seller

superpump en size on...pff stinken ervan

knaller

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
hallo

Hebben jullie hier ook last van gehad, van erge winderigheid.???
Savonds voor,tijdens en na trainen heb ik er last van,vermoed dat het hierdoor komt,,ben niet aan de dunne ofzo, maar gwoon dikke stank van scheten..

Laatst bewerkt:
Neem je niet meer dan de aanbevolen dosis toevallig? Had namelijk hetzelfde eens gehad met no-xplode...

nope geen last van gehad

Je nickname past in elk geval al bij je nieuwe eigenschap.

• Topic Starter Topic Starter
haha

Ik had dat wel ja, kwestie van wennen aan Superpump. Dat is ook de veroorzaker van het ruften.

geen last van maar mijn zweet gaat wel er stinken van die superpump/size on

En naast de winderigheid of de onaangename geur van jullie zweet, voor het overige tevreden over deze supplementen? (Superpump + Size On)

ik ben er wel tevreden over al heb ik beide nu nog maar 7 dagen gebruikt . daarna kreeg ik namelijk griep dus een week bijna niet getraind dus ook sups even gestopt. maandag weer oppakken allemaal. superpump is heftig spul voor mij. nam eerste keer iets te veel nou dat heb ik geweten haha. size on is niet zo lekker vind ik maar kreeg wel vollere spieren.

jij stink sowieso :D

j/k
peace and blesses :heart: JWZ!

:sad:

En naast de winderigheid of de onaangename geur van jullie zweet, voor het overige tevreden over deze supplementen? (Superpump + Size On)

tijdje gebruikt en prima bevallen maar laatste gedeelte van de pot ( laatste 1/4de ofzo ) vond ik het niet zo prettig meer, kreeg er k*t gevoel van.
even gestopt en toen later laatste gedeelte opgemaakt toen beviel het wel weer

deflatine.

size one en super pump 250 deden niks bij mij:(

Door teveel van eiwitten is het een teken van winderigheid,

Als ik teveel winden laat dan weet ik ' ah mn eiwitten staan goed' haha

• Topic Starter Topic Starter
ja de sups werken bij mij ook zeer goed...had ik er nier van verwacht eerlijk gezegd

Terug
Naar boven