- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Hey, ja ik weet het, alweer een topic. Maar dit keer heb ik echt info nodig (indien deze kan gegeven worden uiteraard). Zoals in eerdere van mijn topics vermeld staat heb ik twee jaar terug kanker gehad waardoor ik 1 long kwijt ben. En waardoor ik een jaar hartritme en bloedverdunningspillen moest nemen. Met de hartritme pillen ben ik inmiddels na 1 jaar gestopt ( dat was in december vorig jaar) maar met de bloedverdunners ben ik nog bezig.
Nu zou ik graag met een onschuldig supplement beginnen (whey of pro 80). Is er iemand hier die ook ernstig ziek geweest is en later op z'n leven toch ook een suplement gebruikt ??
Want volgens m'n moeder is dit schadelijk en ze wil ook dat ik het eens aan de dokter ga vragen maar m'n checkup is nog maanden weg en ik wil nu beginnen
alvast bedankt jongens (ik beloof dat ik in de toekomst met topics minder)
Nu zou ik graag met een onschuldig supplement beginnen (whey of pro 80). Is er iemand hier die ook ernstig ziek geweest is en later op z'n leven toch ook een suplement gebruikt ??
Want volgens m'n moeder is dit schadelijk en ze wil ook dat ik het eens aan de dokter ga vragen maar m'n checkup is nog maanden weg en ik wil nu beginnen
alvast bedankt jongens (ik beloof dat ik in de toekomst met topics minder)