- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Had ik ook niet ontvangen. Had het binnen een week(8dagen) binnen.
Oke fijn dat je reageerd maat, nu weet ik dat het normaal is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik ook niet ontvangen. Had het binnen een week(8dagen) binnen.

Ik ontving maandag een code van 5 cijfers, heb alleen geen idee waar te gebruiken hahah
Ja die heb ik ook ontvangen "20827" en dat is gewoon de bestelnummer das al bro. Maar ik vind dat je wel al lang aan't wachten bent amaai pffffoeeeeeeuwwww!!!

Ik snap niet dat zo'n topic zo hot is, allemaal ellende wat je naar binnen werkt en echt niet beter voor je gezondheid..
8 dagen dus dat zal bij mij deze vrijdag zijn dat het de 8ste dag is![]()
Ben benieuwd als ik nog eens bestel hoe lang het dan zal duren...denk niet dat de meeste hier trainen voor hun gezondheidIk snap niet dat zo'n topic zo hot is, allemaal ellende wat je naar binnen werkt en echt niet beter voor je gezondheid..

denk niet dat de meeste hier trainen voor hun gezondheid![]()
ben ook een beetje terug gekomen van die extreme pwo's, omdat ik het idee heb dat al die stimulanten plus onbekende ingredienten nadelig kunnen werken voor je spieropbouw/ontwikkeling....beetje tegenstrijdig, aangezien dat nou juist is wat je wil bereiken

Elke dag/training die extreme PWO's gebruiken kan idd niet goed zijn voor spieropbouw. Matigen is de boodschap maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan want van sommige krijg je echt wel goede workout![]()
ik denk dat je daarmee te veel credit geeft aan pwo's....de kwaliteit van je workout heb je nog altijd zelf in de hand namelijk....natuurlijk is die headrush, die focus en die beta alanine kriebeltjes allemaal wel lekker en kan ervoor zorgen dat je net ff wat harder en verder gaat dan zonder pwo, maar hoeveel zal het nou echt schelen op lange termijn als je de voordelen tegen de nadelen afweegt? en dan heb ik het niet alleen over spieren, maar ook over wat al die shit doet met je maag en tanden...tis vaak erg zure, zoete shit...das echt niet goed voor je.

ik wel, maar goed ik doe ook niet alleen aan bodybuilding
ben ook een beetje terug gekomen van die extreme pwo's, omdat ik het idee heb dat al die stimulanten plus onbekende ingredienten nadelig kunnen werken voor je spieropbouw/ontwikkeling....beetje tegenstrijdig, aangezien dat nou juist is wat je wil bereiken
ik hou het lekker bij de meer gereguleerde pwo's zoals assault en hoop maar dat die wel eerlijk zijn over wat ze erin gooien
maar is het niet logischer om harder te trainen tijdens een bulk? omdat je spieren dan meer voeding/calorieen hebben om te groeien?Je moet weten wanneer je het pakt, ik pak zoiets enkel graag tijdens het cutten niet voor een bulk
maar is het niet logischer om harder te trainen tijdens een bulk? omdat je spieren dan meer voeding/calorieen hebben om te groeien?

Tijdens een cut heb je vaker minder energie, en dan kan een goede PWO wonderen doen![]()

Ik snap niet dat zo'n topic zo hot is, allemaal ellende wat je naar binnen werkt en echt niet beter voor je gezondheid..
Dus jij drinkt,rookt,frituurt nooit, gaat nooit mac. Gebruikt geen haarlak of deo etc etc etc
Als hij alles wenst gezond en zo natty mogelijk te doen dan moet hij in de supplimenten met doping onderwerpen niet komen neuzelen