XXL Nutrition

Nieuws Supplement met 'doping'?

Ik heb er ook al ruzie om gehad omdat k haar achterlijk en naïef noemde. Ze had ook de werking van de verschillende stoffen niet eens opgezocht. "Ja maar zij gebruikt t ook en zij valt af". OK.
Speed, SOS en DNP werken ook goed!

Het meest effectief om snel gewicht te verliezen is overigens het amputeren van een been...of twee

Speed, SOS en DNP werken ook goed!

Het meest effectief om snel gewicht te verliezen is overigens het amputeren van een been...of twee
Hahaha, een avondje pep en ik ben 3 dagen van leg. Zij overigens ook. Doet me weinig goeds op gebied van vetverbranding, gewichtsafname heb ik er dan weer wel bij :o

Ik heb vandaag bij muscle-lab.de "alpha drive" besteld met nog een paar testzakjes erbij :)
Weet iemand hoe lang het duurt tot het aankomt? want ik heb namelijk een e-mail gekregen dat het met DHL verzonden word naar België
en alle producten dat ik heb besteld stond er ook in, maar ik heb geen trackcode ofzo ontvangen dus hoe kan ik nu weten wanneer het aankomt?

Ik heb vandaag bij muscle-lab.de "alpha drive" besteld met nog een paar testzakjes erbij :)
Weet iemand hoe lang het duurt tot het aankomt? want ik heb namelijk een e-mail gekregen dat het met DHL verzonden word naar België
en alle producten dat ik heb besteld stond er ook in, maar ik heb geen trackcode ofzo ontvangen dus hoe kan ik nu weten wanneer het aankomt?
Volgens mij krijg je die trackcode pas als zij het bij het postbedrijf afgeleverd hebben toch? Dan hangen zij er een nummer aan.

Heb een weekje gewacht tot me bestelling in NL aan kwam.

Volgens mij krijg je die trackcode pas als zij het bij het postbedrijf afgeleverd hebben toch? Dan hangen zij er een nummer aan.

Ja dat kan wel zijn, ik heb er in ieder geval geen gekregenen tot nu toe. En ik heb de bestelling rond 13uur vandaag gedaan

venom 2.0 is niet meer als een ietwat intensere assault zonder beta alanine..

krijgt toch een 6.5 aangezien ik er wel lekker op trainde en focus was goed!

bij mij wel, zondag besteld en had het gister binne!
kreeg de trackcode pas maandag trouwens!

Oke thanks bro!!! Fijn om te horen. Maar ik woon in Belgie ik denk dat het bij mij anders gaat zijn kwa wachttijden of ben ik mis?
Oh ja moest ik nu niet thuis zijn hoe gaat DHL dan te werk? Steken ze iets in je brievenbus? Of kan je het bij de gewone postkantoor afhalen?

Oke thanks bro!!! Fijn om te horen. Maar ik woon in Belgie ik denk dat het bij mij anders gaat zijn kwa wachttijden of ben ik mis?
Oh ja moest ik nu niet thuis zijn hoe gaat DHL dan te werk? Steken ze iets in je brievenbus? Of kan je het bij de gewone postkantoor afhalen?

denk dat van DE naar NL of van DE naar belgie niet zoveel uit maakt? maar kan het mis hebben.
geloof dat DHL 3x langs komt of ophalen geloof ik idd

Oke fijn bro!!! Je geeft mij goeie advies en je zend snel terug dat is top van u :)
Zolang dat ik een trackcode krijg kan ik het volgen dat is dus goed.
Ik heb vandaag na betaling een e-mail van paypal gekregen een bewijs van de betaling en ook van Musclelab heb ik mijn bestelling gekregen via mail een soort bewijsje.
Maar zonder trackcode. Maar die kan ik misschien morgen verwachten.
Wel vreemd want ik heb rond 13uur besteld dus konden ze het wel al verzenden zoals bij B&F dan krijg je ook direct de trackcode als je vroeg op de dag besteld

Maandag Alpha drive getest, ook een goeie pwo vind hem vergelijkbaar met devils shot.
Vandaag Cannibal Ferrox getest dus zonder dmaa en volgens de producent de vervanger ervan OrchileanTM, heb weinig gemerkt deze training van de pwo eerlijk gezegt dus niet super naar mijn gevoel.

Morgen Monster Caps proberen (50mg ephidrine, 50mg dmaa)
Vandaag de monster cap als pwo gepakt ging er ook goed op.

Devils shot blijft wel nr1 voor nu :)

Oke fijn bro!!! Je geeft mij goeie advies en je zend snel terug dat is top van u :)
Zolang dat ik een trackcode krijg kan ik het volgen dat is dus goed.
Ik heb vandaag na betaling een e-mail van paypal gekregen een bewijs van de betaling en ook van Musclelab heb ik mijn bestelling gekregen via mail een soort bewijsje.
Maar zonder trackcode. Maar die kan ik misschien morgen verwachten.
Wel vreemd want ik heb rond 13uur besteld dus konden ze het wel al verzenden zoals bij B&F dan krijg je ook direct de trackcode als je vroeg op de dag besteld

Was ff fifa! Zou me er niet te druk over maken. En anders morgen in na middag ff mail sturen

ik heb begin november ook besteld bij muscle lab.de....nooit wat ontvangen

heb geprobeerd mensen van dat bedrijf te spreken, heb wel 20 keer gebeld en gemaild, zonder succes

weggegooid geld, doodzonde

blijkbaar is het erg belangrijk dat je paypal gebruikt, want dat had ik niet gedaan...ik had gewoon direct geld op hun rekening gestort en dan heb je geen poot om op te staan als het mis gaat.....wijze les geleerd.

ik heb begin november ook besteld bij muscle lab.de....nooit wat ontvangen

heb geprobeerd mensen van dat bedrijf te spreken, heb wel 20 keer gebeld en gemaild, zonder succes

weggegooid geld, doodzonde

blijkbaar is het erg belangrijk dat je paypal gebruikt, want dat had ik niet gedaan...ik had gewoon direct geld op hun rekening gestort en dan heb je geen poot om op te staan als het mis gaat.....wijze les geleerd.
Ik had zondag besteld met PayPal, nog niks ontvangen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

Terug
Naar boven