XXL Nutrition

Nieuws Supplement met 'doping'?

Heb alpha drive besteld! Devil shot is pas 18 december verkrijgbaar.

Mochten ze echt zo goed zijn sla ik denk ik in.

Bij mij na hele dag werken is dat af en toe het verschil tussen killer workout of plichtmatige workout.

Hoe heb je nu besteld? via paypal?

Want geld duurt nog eens 3-5werkdagen eer het van je gewone rekening naar je paypal rekening is overgeschreven heb ik vernomen

Want geld duurt nog eens 3-5werkdagen eer het van je gewone rekening naar je paypal rekening is overgeschreven heb ik vernomen

Als je besteld en betaald via Paypal dan is je bestelling en betaling al in orde en wordt die morgen ofzo al verstuurd.

Vaak heb je je pakje al vooraleer het eigenlijk van je kredietkaart naar paypal is overgeschreven ;-)

Als je besteld en betaald via Paypal dan is je bestelling en betaling al in orde en wordt die morgen ofzo al verstuurd.

Vaak heb je je pakje al vooraleer het eigenlijk van je kredietkaart naar paypal is overgeschreven ;-)

maar daar zeg je iets bro, ik ben van Belgie en hier hebben we geen kredietkaart maar gewoon "maestro" dus f**k't up bro

maar daar zeg je iets bro, ik ben van Belgie en hier hebben we geen kredietkaart maar gewoon "maestro" dus f**k't up bro

Ik woon ook in Belgie en heb destijds mijn kredietkaart (Visa) gekoppeld aan mijn paypal account. Paar dagen nadat ik mijn pakje toen ontvangen had ging er van mijn Visa het bedrag af. :-)

Ik woon ook in Belgie en heb destijds mijn kredietkaart (Visa) gekoppeld aan mijn paypal account. Paar dagen nadat ik mijn pakje toen ontvangen had ging er van mijn Visa het bedrag af. :-)

Heb juist ontdekt na een paypal acount aan te maken dat je ook gewoon je "maestro kaart" kunt koppelen aan je paypal acount dus goed nieuws :)
Ik heb mijn oog allesinds op "Alpha Drive" wel jammer voor de vetverbranding dat er geen Yohimbi in zit. Daarom twijfel ik... kan er iemand misschien wat tips geven vooraleer ik een mis koop ga begaan haha LOL :p

Methyldrene ziet er ook een geschifte uit!!! zitten veel goeie dingen in check guys!!!

Methyldrene ATP Extreme-Intensity Matrix
4200mg

Ultra Pure Creatine Monohydrate (as Creapure)
L-Arginine (as HCl)
Ephedra nevadensis PWD (leaves)
Arginine Alpha-Ketoglutarate
L-Leucine (LEU)
Beta-Alanine
Caffeine Alpha-Ketoglutarate
Dimethylamine (DMAE) bitartrate
Phenylethylamine HCl (BETA-P)
Rauwolscine (from Rauvolfia Canescens L. [Leaf and Root]
Ephedra Extract
Yohimbine HCI
Alpha-Glycerophosphocholine (cAMP)
Cyclic Adenosine Monophosphate (cAMP)
Schisandra Berry Powder

Ben alleen niet zeker van die Dimethylamine bitartrate... is dat de 1.3dmaa zoals wij die kennen? Iemand met een oog op meer kennis die het kan bevestigen? mss Bricone? ;)

Dmae is geen dmaa helaas.

Hoe heb je nu besteld? via paypal?
Via PayPal. Als je je rekening hebt geactiveerd gaat het gewoon automatisch van je bank af.

Als t goed is sturen ze je 2 bedragen op je rekening. Iets van 2 en 4 cent. Dat moet jij invullen dan bij paypal. Zo controleren ze je rekening.. en vanaf dan hoef je niet zelf geld te storten.

Klinkt moeilijker dan het is hoor!

Dmae is geen dmaa helaas.[/QUOTE

Wow dat ik dat over het hoofd heb gelezen, dacht echt dat er Dmaa stond haha lol

Seg Bricone bro.... Is Alpha Drive het meeste waar voor mijn geld of denk je dat er betere zijn voor te bestellen op die site?

@sexytrunks : uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat Alpha Drive en Devil's shot hevig zijn en dat je daar tevreden zal over zijn.

Unstoppable was destijds goed maar deze PWO's zitten op een hoger niveau. In sommige topics kan je lezen dat sommige gebruikers de werking TE vonden. Zelf ben ik met minder dan 1 scoop begonnen om er aan te wennen en zo dan opgebouwd tot 1 scoop.

@sexytrunks : uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat Alpha Drive en Devil's shot hevig zijn en dat je daar tevreden zal over zijn.

Unstoppable was destijds goed maar deze PWO's zitten op een hoger niveau. In sommige topics kan je lezen dat sommige gebruikers de werking TE vonden. Zelf ben ik met minder dan 1 scoop begonnen om er aan te wennen en zo dan opgebouwd tot 1 scoop.
Ik pak van Devil's shot ook maar 5-7g.. (1 scoop = 11g).

Zo doe ik nog langer met mijn pot en heb ik geen mega crash nadien..:o

Pussys. Gewoon dikke lijnen voeguuuh

alpha drive was binnen vandaag!

goede cleane energie.. dacht eerst dat ie niet zo goed werkte maar het kwam meer omdat ik dacht dat het weer zoals noxipro zou zijn..
maar dit is anders, je hebt niet zo duidelijk door dat de DMAA erin zit maar knalt alles er toch door..
kwam er achter dat ik 10 oefening á 3/4 sets in 50min er door heb geramd..

Kreeg er ook een ( officieel dus geen zip bag) tester bij : Venom met 300mg AMP , die probeer ik deze week ook nog ff ergens tussendoor

Maandag Alpha drive getest, ook een goeie pwo vind hem vergelijkbaar met devils shot.
Vandaag Cannibal Ferrox getest dus zonder dmaa en volgens de producent de vervanger ervan OrchileanTM, heb weinig gemerkt deze training van de pwo eerlijk gezegt dus niet super naar mijn gevoel.

Morgen Monster Caps proberen (50mg ephidrine, 50mg dmaa)

Maandag Alpha drive getest, ook een goeie pwo vind hem vergelijkbaar met devils shot.
Vandaag Cannibal Ferrox getest dus zonder dmaa en volgens de producent de vervanger ervan OrchileanTM, heb weinig gemerkt deze training van de pwo eerlijk gezegt dus niet super naar mijn gevoel.

Morgen Monster Caps proberen (50mg ephidrine, 50mg dmaa)

Ben benieuwd naar die monster caps. Vriendin van me die ongeduldig wilt afvallen heeft ze opeens besteld :o

Terug
Naar boven