MuscleMeat

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

• Topic Starter Topic Starter
Eerste 2 fotos die ik tegenkwam van mensen uit m'n vorige school. Allebei 18-19 jaar oud. Dat zijn gewoon kut haarlijnen.
1611338278875.png

1611338305755.png

Edit: nog eentje
1611338428496.png
1611395703362.png

Post jouw haarlijn dan eens.

Wat bedoel je daarmee? Is het dan al zo erg met jou? Ben je dan zo depri wanneer je niets gebruikt?
Wat ik daarmee bedoel is dat natty lifting gelijk staat aan water naar de zee dragen. Of zijn jullie allemaal een masochist?

Maar iig, wat kom je hier allemaal poepen. Kom met feiten of bemoei je er niet mee.

Goeie foto. Zit je weer voor straf opgevouwen in de bezemkast ofzo?
Had eerder verwacht "zit je weer klaar voor in je poepert gepakt te worden?" maar oké, ik vind jouw comment dan slechter.
Is gewoon de eerste foto die ik vond waar m'n volledige haarlijn op stond :kiss:

Dat zie je vaker met lelijke mensen inderdaad. Er komt zo'n punt dat het je helemaal niks meer boeit. Zie je vooral bij dikke mensen die het gewoon accepteren dan.

Zou jij in real life ook zo een grote bek hebben als hier? Ik vind Rockofages ook maar niks, maar hij weegt wel bijna 100 kilo meer dan jij.

Misschien boeit het hem helemaal niet. Niet iedereen is zo onzeker.
Zo kun je alles wel generaliseren. Net alsof je per definitie dan meteen onzeker bent. Ik krijg letterlijk elke week wel een DM van iemand die vraagt hoe/wat te gebruiken tegen kaalheid, dus kom niet met deze onzin aan. Ik kan je garanderen dat 90% zich daar wel zorgen over maakt. En de rest heeft waarschijnlijk de hoop al opgegeven, omdat er niets meer valt te redden.

Zo kun je alles wel generaliseren. Net alsof je per definitie dan meteen onzeker bent. Ik krijg letterlijk elke week wel een DM van iemand die vraagt hoe/wat te gebruiken tegen kaalheid, dus kom niet met deze onzin aan. Ik kan je garanderen dat 90% zich daar wel zorgen over maakt. En de rest heeft waarschijnlijk de hoop al opgegeven, omdat er niets meer valt te redden.
Ik vraag dit voor een vriend. Hebben de middeltjes die je tegen kaalheid kunt gebruiken een permanent effect of stel je daarmee het genetisch proces uit?

Ik vraag dit voor een vriend. Hebben de middeltjes die je tegen kaalheid kunt gebruiken een permanent effect of stel je daarmee het genetisch proces uit?

Natuurlijk is het allemaal slechts uitstel van executie. Uiteindelijk zullen de meesten van ons toch kaal worden. Of je moet voor de rest van je leven finasteride gaan gebruiken. Persoonlijk ben ik liever kaal dan dat ik heel me leven aan die troep zit

Als het in je genen zit, kun je het alleen zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Je zult dan je leven lang al die middelen moeten blijven nemen. Je beste optie is dan een haartransplantatie, maar in sommige gevallen moet je dan nog steeds middelen nemen om het te behouden.

Maarja, hoeveel moeite is het om wellicht per dag een pil te nemen of paar keer per week een shampoo te gebruiken.

Ik zeg ook niet dat dat voor iedereen geldt. Het geldt imo wel voor internethelden die anderen proberen belachelijk te maken met foto’s van anderen terwijl ze foto’s van zichzelf alleen onherkenbaar durven te plaatsen.

Ik zeg ook niet dat dat voor iedereen geldt. Het geldt imo wel voor internethelden die anderen proberen belachelijk te maken met foto’s van anderen terwijl ze foto’s van zichzelf alleen onherkenbaar durven te plaatsen.
Als je wil stuur ik een heel fotoboek van m'n gezicht door hoor

Terug
Naar boven