Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
weet ik. ga nu maar verder skribbl spelen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet ik. ga nu maar verder skribbl spelen
Eerste 2 fotos die ik tegenkwam van mensen uit m'n vorige school. Allebei 18-19 jaar oud. Dat zijn gewoon kut haarlijnen.
![]()
![]()
Edit: nog eentje
![]()
Wat ik daarmee bedoel is dat natty lifting gelijk staat aan water naar de zee dragen. Of zijn jullie allemaal een masochist?Wat bedoel je daarmee? Is het dan al zo erg met jou? Ben je dan zo depri wanneer je niets gebruikt?
Laat gieterboy Leroy dit maar niet horenWat ik daarmee bedoel is dat natty lifting gelijk staat aan water naar de zee dragen. Of zijn jullie allemaal een masochist?

Goeie foto. Zit je weer voor straf opgevouwen in de bezemkast ofzo?
Had eerder verwacht "zit je weer klaar voor in je poepert gepakt te worden?" maar oké, ik vind jouw comment dan slechter.Goeie foto. Zit je weer voor straf opgevouwen in de bezemkast ofzo?

Misschien boeit het hem helemaal niet. Niet iedereen is zo onzeker.En geen idee hoe jij je durft te mengen in gesprekken over haarlijnen want die van jou is ook helemaal fucked.
Dat zie je vaker met lelijke mensen inderdaad. Er komt zo'n punt dat het je helemaal niks meer boeit. Zie je vooral bij dikke mensen die het gewoon accepteren dan.Misschien boeit het hem helemaal niet. Niet iedereen is zo onzeker.
Dat zie je vaker met lelijke mensen inderdaad. Er komt zo'n punt dat het je helemaal niks meer boeit. Zie je vooral bij dikke mensen die het gewoon accepteren dan.
+1Dat zie je vaker met lelijke mensen inderdaad. Er komt zo'n punt dat het je helemaal niks meer boeit. Zie je vooral bij dikke mensen die het gewoon accepteren dan.
Dat zie je vaker met lelijke mensen inderdaad. Er komt zo'n punt dat het je helemaal niks meer boeit. Zie je vooral bij dikke mensen die het gewoon accepteren dan.
Moet je dat nog vragen?Zou jij in real life ook zo een grote bek hebben als hier? Ik vind Rockofages ook maar niks, maar hij weegt wel bijna 100 kilo meer dan jij.
Tuurlijk niet, ben een vriendelijke jongen in het echt.Zou jij in real life ook zo een grote bek hebben als hier? Ik vind Rockofages ook maar niks, maar hij weegt wel bijna 100 kilo meer dan jij.
Zou jij in real life ook zo een grote bek hebben als hier? Ik vind Rockofages ook maar niks, maar hij weegt wel bijna 100 kilo meer dan jij.

Zo kun je alles wel generaliseren. Net alsof je per definitie dan meteen onzeker bent. Ik krijg letterlijk elke week wel een DM van iemand die vraagt hoe/wat te gebruiken tegen kaalheid, dus kom niet met deze onzin aan. Ik kan je garanderen dat 90% zich daar wel zorgen over maakt. En de rest heeft waarschijnlijk de hoop al opgegeven, omdat er niets meer valt te redden.Misschien boeit het hem helemaal niet. Niet iedereen is zo onzeker.
Ik vraag dit voor een vriend. Hebben de middeltjes die je tegen kaalheid kunt gebruiken een permanent effect of stel je daarmee het genetisch proces uit?Zo kun je alles wel generaliseren. Net alsof je per definitie dan meteen onzeker bent. Ik krijg letterlijk elke week wel een DM van iemand die vraagt hoe/wat te gebruiken tegen kaalheid, dus kom niet met deze onzin aan. Ik kan je garanderen dat 90% zich daar wel zorgen over maakt. En de rest heeft waarschijnlijk de hoop al opgegeven, omdat er niets meer valt te redden.
Ik vraag dit voor een vriend. Hebben de middeltjes die je tegen kaalheid kunt gebruiken een permanent effect of stel je daarmee het genetisch proces uit?
Als het in je genen zit, kun je het alleen zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Je zult dan je leven lang al die middelen moeten blijven nemen. Je beste optie is dan een haartransplantatie, maar in sommige gevallen moet je dan nog steeds middelen nemen om het te behouden.Ik vraag dit voor een vriend. Hebben de middeltjes die je tegen kaalheid kunt gebruiken een permanent effect of stel je daarmee het genetisch proces uit?
Ik zeg ook niet dat dat voor iedereen geldt. Het geldt imo wel voor internethelden die anderen proberen belachelijk te maken met foto’s van anderen terwijl ze foto’s van zichzelf alleen onherkenbaar durven te plaatsen.Zo kun je alles wel generaliseren. Net alsof je per definitie dan meteen onzeker bent. Ik krijg letterlijk elke week wel een DM van iemand die vraagt hoe/wat te gebruiken tegen kaalheid, dus kom niet met deze onzin aan. Ik kan je garanderen dat 90% zich daar wel zorgen over maakt. En de rest heeft waarschijnlijk de hoop al opgegeven, omdat er niets meer valt te redden.
Als je wil stuur ik een heel fotoboek van m'n gezicht door hoorIk zeg ook niet dat dat voor iedereen geldt. Het geldt imo wel voor internethelden die anderen proberen belachelijk te maken met foto’s van anderen terwijl ze foto’s van zichzelf alleen onherkenbaar durven te plaatsen.