Krulhaar an sich is even erg als schaam of konthaar. Tenzij je een vrouw bent.Dat laatste is zeker waar. Ik heb krulhaar en van die shampoo krijg ik verschrikkelijk droog kroeshaar, het lijkt net konthaar. Je moet echt een goede conditioner gebruiken om normaal levendig haar te hebben.
Waarom zou je daar iets voor nemen? Die een geeft je meer zelfvertrouwen en de andere meer kracht. Ik zie het probleem niet.
Je bent niet naïef en gevoelig, maar je gelooft wel in je eigen sprookjes. Of waar baseer je die poep op dan? De studies zeggen namelijk andere dingen.Ik strooi niet met poep. Ik ben enkel niet zo naief en goedgelovig. Het zijn maar supplementen die bijlange niet opgewassen zijn om bijwerkingen van steroiden te voorkomen. Sommigen zullen wel hun nut hebben maar je neemt er veel te veel.
Het enige wat je niet kunt is voorkomen is dat je hart groter wordt. Maar dit is het ook het geval als je intensief sport.

Het hoofd moet er wel bij passen uiteraard. Maar een goeie kop is het belangrijkste, en krullen erbij zijn een extra pluspunt bij de meesten.