MuscleMeat

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

• Topic Starter Topic Starter
Dat laatste is zeker waar. Ik heb krulhaar en van die shampoo krijg ik verschrikkelijk droog kroeshaar, het lijkt net konthaar. Je moet echt een goede conditioner gebruiken om normaal levendig haar te hebben.
Krulhaar an sich is even erg als schaam of konthaar. Tenzij je een vrouw bent.

Waarom zou je daar iets voor nemen? Die een geeft je meer zelfvertrouwen en de andere meer kracht. Ik zie het probleem niet.

Ik strooi niet met poep. Ik ben enkel niet zo naief en goedgelovig. Het zijn maar supplementen die bijlange niet opgewassen zijn om bijwerkingen van steroiden te voorkomen. Sommigen zullen wel hun nut hebben maar je neemt er veel te veel.
Je bent niet naïef en gevoelig, maar je gelooft wel in je eigen sprookjes. Of waar baseer je die poep op dan? De studies zeggen namelijk andere dingen.

Het enige wat je niet kunt is voorkomen is dat je hart groter wordt. Maar dit is het ook het geval als je intensief sport.

Moet zeggen dat krulhaar met een opscheer tamelijk geliefd is bij de vrouwen tegenwoordig

Dit sowieso ja. Hipster opskeertje en boven zo een krullenbosje is wel in de laatste jaren

En mannen met krullen zijn sowieso altijd al geliefd geweest bij een groot deel van de vrouwelijke populatie. Love it or hate it can’t change it bruhh

Moet zeggen dat krulhaar met een opscheer tamelijk geliefd is bij de vrouwen tegenwoordig
En dit weet jij door al die friendzone vriendinnetjes van je?

Waarom werkt het dan niet bij @BB_? Die heeft toch ook krullen? Oh wacht, hij moet natuurlijk de opscheer toepassen. Als jij lelijk bent kan jij zoveel krullen nemen als je wilt, maar je gaat er niet knapper van worden. Net alsof één specifiek iets je ineens woest aantrekkelijk maakt. Het is altijd een totaalplaatje.

Dit sowieso ja. Hipster opskeertje en boven zo een krullenbosje is wel in de laatste jaren

En mannen met krullen zijn sowieso altijd al geliefd geweest bij een groot deel van de vrouwelijke populatie. Love it or hate it can’t change it bruhh
Zodra mijn haar 3cm is begint het te krullen en ik heb er echt een fucking hekel aan :roflol:

Was normaal nooit een probleem omdat ik altijd kort haar had, maar mijn “nieuwe kapsel” is een stuk langer. Heb in oktober een “hair relaxer behandeling” laten doen bij de kapper, ben nog steeds krulvrij :thumb:

En dit weet jij door al die friendzone vriendinnetjes van je?

Waarom werkt het dan niet bij @BB_? Die heeft toch ook krullen? Oh wacht, hij moet natuurlijk de opscheer toepassen. Als jij lelijk bent kan jij zoveel krullen nemen als je wilt, maar je gaat er niet knapper van worden. Net alsof één specifiek iets je ineens woest aantrekkelijk maakt. Het is altijd een totaalplaatje.
Bert z'n hoofd verpest het dan weer :p Het hoofd moet er wel bij passen uiteraard. Maar een goeie kop is het belangrijkste, en krullen erbij zijn een extra pluspunt bij de meesten.

ik hou van Bert z'n hoofd verpest het dan weer :p Het hoofd moet er wel bij passen uiteraard. Maar een goeie kop is het belangrijkste, en krullen erbij zijn een extra pluspunt bij de meesten.

wat waarom staat er "ik hou van ik hou van Bert"
Omdat ze waarschijnlijk ergens zo;n pic hebben gezien op het internet en dan denken dat het aan de krullen ligt. Bij zulke mensen maakt het niet uit wat voor kapsel ze nemen, ze blijven er goed uit zien. Die shit geldt niet voor menig lelijkheid die die shit probeert te kopiëren.

1611331222808.png

Omdat er bepaalde mods hier zijn die van B.ert houden. Dat was toch al duidelijk door al die acties?

Omdat ze waarschijnlijk ergens zo;n pic hebben gezien op het internet en dan denken dat het aan de krullen ligt. Bij zulke mensen maakt het niet uit wat voor kapsel ze nemen, ze blijven er goed uit zien. Die shit geldt niet voor menig lelijkheid die die shit probeert te kopiëren.

1611331222808.png

Omdat er bepaalde mods hier zijn die van B.ert houden. Dat was toch al duidelijk door al die acties?
Zou kunnen, ik weet t niet. Het valt me gewoon op dat tegenwoordig elke tiener zo'n kapsel heeft en veel succes heeft. Mede omdat ze dan hun slechte haarlijn kunnen verbergen door de krullen & het is een hype. Een goeie vriend van me heeft ook zo'n kapsel en doet het niet zo slecht. Zijn lengte verpest het dan wel weer.

Zou kunnen, ik weet t niet. Het valt me gewoon op dat tegenwoordig elke tiener zo'n kapsel heeft en veel succes heeft. Mede omdat ze dan hun slechte haarlijn kunnen verbergen door de krullen & het is een hype. Een goeie vriend van me heeft ook zo'n kapsel en doet het niet zo slecht. Zijn lengte verpest het dan wel weer.
Ik heb ook een permanentje gezet, normaal kan mijn haar alleen heel kort want ik heb erg stug haar + 2 weerborstels die tegen elkaar in gaan. Maar met permanentje is die shit gewoon gefixt, kan je vertellen dat veel meiden het mooi vinden staan.
Beetje probleem is alleen dat bijna iedereen nu met een permanentje loopt
Edit: Overigens is dat permanentje er nu al weer uitgegroeid

Je zou ook kunnen overwegen om bepaalde dingen niet te gebruiken om niet eerder dood te gaan. Just sayin.
Als je geen steroids gebruikt kun je beter meteen doodgaan.

Maar dan ligt het niet per se daaraan, maar eerder aan het totaalplaatje. Het is niet alsof een bepaald kapsel je ineens 100x knapper gaat maken als je fucking lelijk van nature bent. Als je er van jezelf al goed uitziet en dat is toevallig in, dan snap ik wel dat het toegevoegde waarde kan hebben ja.

. Het valt me gewoon op dat tegenwoordig elke tiener zo'n kapsel heeft en veel succes heeft. Mede omdat ze dan hun slechte haarlijn kunnen verbergen door de krullen
en ik snap dat @th0maz je anders doet geloven door alle posts over kaal worden maar de meeste tieners hebben echt nog geen terugtrekkende haarlijn.

en ik snap dat @th0maz je anders doet geloven door alle posts over kaal worden maar de meeste tieners hebben echt nog geen terugtrekkende haarlijn.
Eerste 2 fotos die ik tegenkwam van mensen uit m'n vorige school. Allebei 18-19 jaar oud. Dat zijn gewoon kut haarlijnen.
1611338278875.png

1611338305755.png

Edit: nog eentje
1611338428496.png

Eerste 2 fotos die ik tegenkwam van mensen uit m'n vorige school. Allebei 18-19 jaar oud. Dat zijn gewoon kut haarlijnen.
1611338278875.png

1611338305755.png

Edit: nog eentje
1611338428496.png
"De meeste". Je kunt wel met random foto's komen maar dat zegt me niet zoveel. Zoek eens op klassenfoto's middelbare school, bijna allemaal een fatsoenlijke haarlijn. (Wel snel zijn voor de fbi voor je deur staat)

"De meeste". Je kunt wel met random foto's komen maar dat zegt me niet zoveel. Zoek eens op klassenfoto's middelbare school, bijna allemaal een fatsoenlijke haarlijn. (Wel snel zijn voor de fbi voor je deur staat)
Ja dus? Het is niet zo raar dat tieners een slechte haarlijn en/of huge voorhoofd hebben, althans op mijn vorige school tenminste en duidelijk op internet ook. En die verbergen dat dan met haar.

Ja dus? Het is niet zo raar dat tieners een slechte haarlijn en/of huge voorhoofd hebben, althans op mijn vorige school tenminste en duidelijk op internet ook. En die verbergen dat dan met haar.
oke je hebt helemaal gelijk

Terug
Naar boven