MuscleMeat

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Users who are viewing this thread

clawfinger

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m68
Massa
74kg
Toch maar weer wat zonnebanken dus, bepaalde crème evt, dit een tijdlang gebruik maar geen al te grote verbetering
5FF671CA-C7E7-4D73-B15F-CD9ABC5CA7EC.png

That dude

Cool Novice
Lid geworden
3 apr 2018
Toch maar weer wat zonnebanken dus, bepaalde crème evt, dit een tijdlang gebruik maar geen al te grote verbetering
Bekijk bijlage 534469
Same here. Obv dat filmpje van Steven de Vos 🦊. Werkt aardig maar heb gemerkt dat als ik mijn haar was met antiroosshampoo en dit uit luiigheid ook maar op mij schouders en nek gebruik dat acne rap weg is. Wellicht droogt het uit oid maar werken doet het

Gorillagainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 apr 2020
Lengte
1m81
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Neee absoluut niet zonnen, dit gaat het juist verslechteren. Die plekken die je krijgt na acne hebben meer melatonine dan je nornale huid dus als je gaat zonnen verkleuren die plekken meer dan je huid en vallen ze juist nog meer op.

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Neee absoluut niet zonnen, dit gaat het juist verslechteren. Die plekken die je krijgt na acne hebben meer melatonine dan je nornale huid dus als je gaat zonnen verkleuren die plekken meer dan je huid en vallen ze juist nog meer op.
Bij mij worden ze wel donkerder maar krijgen ze meer huidskleur, eerst is het zo rood/paarsig en als ik dan even naar de zonnebank ga valt het veel minder op

Gorillagainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 apr 2020
Lengte
1m81
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Bij mij worden ze wel donkerder maar krijgen ze meer huidskleur, eerst is het zo rood/paarsig en als ik dan even naar de zonnebank ga valt het veel minder op
Hmm mss heeft pigment ook nog invloed, bij mij word het verschil tussen huidsklwur en de plekjes juist groter 😅

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Bij mij helpt zonnebank ook tegen acne
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
En ik was echt een kratereiland vroeger

Gorillagainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 apr 2020
Lengte
1m81
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
Zonnebank kan idd helpen tegen acne zover ik weet net als zink en omega 3.

Ik heb het nu wel puur over de plekken die overblijven nadat de acne al weggetrokken is. Die rode(in mijn geval bruine aangezien ik bruin ben) "plekken" die overblijven nadat de acne is weggetrokken. Dit heet "post-inflammatory hyperpigmentation" en dit heeft een andere behandeling nodig dan acne zelf.

Ik zeg dit alleen omdat ik zelf als een bezetene ben gaan zonnen toen ik de kans had en het toen bij mij echt juist averechts gewerkt heeft.

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ja het helpt bij mij inderdaad ook om nieuwe acne te voorkomen, maar ook heel erg om dus die oude plekjes minder zichtbaar te maken

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018

wacht maar tot je gaat juicen broertje
Van masteron had ik gewoon dikke huid aids waar ik nu een jaar later nog niet helemaal van af ben

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Voor zowel acne als hyper pigmentatie kan een chemische peeling met aha of bha interessant zijn

Gorillagainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 apr 2020
Lengte
1m81
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Voor zowel acne als hyper pigmentatie kan een chemische peeling met aha of bha interessant zijn
Ik heb het wat opgezocht en zie dat mensen er wel goede resultaten mee hebben, ik ga het eens proberen.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Zat op bulk voor m'n whey en zag dat ze allemaal nieuwe "gezonde" producten hebben: https://www.bulk.com/nl/gezondheidssupplementen
Lijkt me onzin (lees; goeie marketing) of zien jullie dat anders?
Als je naturel bent niet nodig. Als je steroïden gebruikt kun je bij sommige supps wel baat hebben. Geen idee wat de ingrediënten allemaal zijn, meestal te laag gedoseerd.

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Zat op bulk voor m'n whey en zag dat ze allemaal nieuwe "gezonde" producten hebben: https://www.bulk.com/nl/gezondheidssupplementen
Lijkt me onzin (lees; goeie marketing) of zien jullie dat anders?
Zoals wovano zei, te laag gedoseerd. Je kan in combo 1 pil nou eenmaal niet de hoeveelheid stoppen die je normaal van die stoffen al met 1 pil per stof neemt. Ik neem bv 16 verschillende supps, die zijn 1-4 pillen per dag, dat ga je nooit in 1 pilletje kunnen proppen.
3D219348-0E92-4B34-8C0E-724D80EB86ED.png

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Zoals wovano zei, te laag gedoseerd. Je kan in combo 1 pil nou eenmaal niet de hoeveelheid stoppen die je normaal van die stoffen al met 1 pil per stof neemt. Ik neem bv 16 verschillende supps, die zijn 1-4 pillen per dag, dat ga je nooit in 1 pilletje kunnen proppen.Bekijk bijlage 538384
En dan komt er nog bij kijken dat sommige supps elkaars absorptie opfocken

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Supplement needs heeft de doseringen per ingrediënt wel altijd in orde moet ik zeggen

Soortgelijke topics

Naar boven