XXL Nutrition

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Bezoekers in dit topic

Ja slik al jaren zink en omega 3 en tijdens een kuur magnesium, dus kan niet zeggen dat dit helpt aangezien ik het al langere periode gebruik ook toen ik nog acne had.

Zuivel zou ik echt mee beginnen, probeer dit 2 weken compleet te vermijden of te beperken tot 25% tov van wat je nu doet. Dit zal het snelst resultaat geven. Huidproducten is voornamelijk als je het hebt in je gezicht wel een goede tip en scrubben is kleine moeite, maar niet “de gouden tip”. Geef het wel de tijd, zichtbaar resultaat zie je echt pas na weken, helaas.
Oké dank. Ik ga het een kans geven, ik moet wel zeggen dat ik zuivel wel een hele makkelijke manier voor eiwitten vindt. Dus misschien dat ik dat beetje acne dan wel voorlief neem. Maar ik ga het in ieder geval proberen een maandje.
 
Oké dank. Ik ga het een kans geven, ik moet wel zeggen dat ik zuivel wel een hele makkelijke manier voor eiwitten vindt. Dus misschien dat ik dat beetje acne dan wel voorlief neem. Maar ik ga het in ieder geval proberen een maandje.
Is een gewenning, iets meer vlees en je komt er ook wel. Je huid is je visite kaartje en als er wat afwijkt is dit als eerst zichtbaar op je huid, naast het feit dat je er onzeker en niet lekker in je vel van zit als je weer een zieke acne uitbraak hebt.

Was er op het begin ook sceptisch over, maar nu een jaar verder ben ik blij dat ik toen die keuzes gemaakt had en me eetpatroon aangepast heb icm met gezichtsproducten. Indien je voor producten gaat, pak niet de goedkoopste en parfum vrij was voor mij ook belangrijk. Had op begin alles van clinic, maar dat werkte ook niet met mijn huidtype eenmaal bij medik8 aangekomen en alles is gewoon 100% weg, en ik kuur nu ook terwijl dat juist de momenten zijn dat het op zijn ergst zijn.
 
Gewoon lactosevrije kwark, meestal zit het probleem bij lactose. Scrubben zou ik niet doen, alles behalve goed voor je huid.
 
Is een gewenning, iets meer vlees en je komt er ook wel. Je huid is je visite kaartje en als er wat afwijkt is dit als eerst zichtbaar op je huid, naast het feit dat je er onzeker en niet lekker in je vel van zit als je weer een zieke acne uitbraak hebt.

Was er op het begin ook sceptisch over, maar nu een jaar verder ben ik blij dat ik toen die keuzes gemaakt had en me eetpatroon aangepast heb icm met gezichtsproducten. Indien je voor producten gaat, pak niet de goedkoopste en parfum vrij was voor mij ook belangrijk. Had op begin alles van clinic, maar dat werkte ook niet met mijn huidtype eenmaal bij medik8 aangekomen en alles is gewoon 100% weg, en ik kuur nu ook terwijl dat juist de momenten zijn dat het op zijn ergst zijn.
Het valt gelukkig allemaal wel mee. Het is meer van als ik het zou kunnen voorkomen liever wel uiteraard. Maar als het niet zo is is het ook geen ramp. Zolang het niet op me gezicht is, of extreem over me hele lichaam is er nog geen man over boord. Maar desondanks dat wil ik het wel experimenteren met minder zuivel.
 
Gewoon lactosevrije kwark, meestal zit het probleem bij lactose. Scrubben zou ik niet doen, alles behalve goed voor je huid.
Heb altijd die magere milde van Campina of van Lindahl.
 
Ik heb het grote voordeel dat ik heel lelijk geboren ben (goede genen). Daardoor was ik al heel vroeg gewend aan heel lelijk zijn dan is het ook eenvoudiger te accepteren dat je ouder wordt en dood gaat. Dan hoef je dat ook niet krampachtig proberen te verbloemen. Ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt, wat is er nou erg aan oud(er) worden?
 
Ik heb het grote voordeel dat ik heel lelijk geboren ben (goede genen). Daardoor was ik al heel vroeg gewend aan heel lelijk zijn dan is het ook eenvoudiger te accepteren dat je ouder wordt en dood gaat. Dan hoef je dat ook niet krampachtig proberen te verbloemen. Ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt, wat is er nou erg aan oud(er) worden?
Dat wordt je dus niet van roids, daarom proberen mensen een mogelijkheid te zoeken dat wel mogelijk te maken🤣
 
Ik heb het grote voordeel dat ik heel lelijk geboren ben (goede genen). Daardoor was ik al heel vroeg gewend aan heel lelijk zijn dan is het ook eenvoudiger te accepteren dat je ouder wordt en dood gaat. Dan hoef je dat ook niet krampachtig proberen te verbloemen. Ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt, wat is er nou erg aan oud(er) worden?
Wat bazel jij nou weer? Het gaat toch helemaal niet over het verouderingsproces.
 
Nog effe terugkomend op het gebied van acne. Wat zorgt voor de acne stimulatie aan zuivel producten? De lactose neem ik aan? Kan er namelijk weinig over vinden.
 
Nog effe terugkomend op het gebied van acne. Wat zorgt voor de acne stimulatie aan zuivel producten? De lactose neem ik aan? Kan er namelijk weinig over vinden.
Kan ook aan het eiwit liggen (zowel soort als hoeveelheid)
 
Wat is volgens jullie ervaring een goede dosering voor rode rijst gist om HDL/LDL echt te verbeteren? Ik moet echt ff iets gaan doen aan die shit. Omega 3 visolie kan ik niet nemen want mijn spijsverteringsstelsel trekt dat niet. Ik heb al 83837383635 merken geprobeerd en van allemaal krijg ik dikke indigestion en shit.
 
Nog effe terugkomend op het gebied van acne. Wat zorgt voor de acne stimulatie aan zuivel producten? De lactose neem ik aan? Kan er namelijk weinig over vinden.
Ikzelf heb altijd veel last gehad van acne en hier ooit 2 testjes van gemaakt voor mezelf:
1- 60 dagen lactosevrij, dus wel zuivel, maar geen lactose.
2- 60 dagen vegan gegaan om te kijken of het aan de dierlijke eiwitten lag.

Bij test 1 werd mijn huid best wel aanzienlijk beter maar niet tot het punt dat het praktisch weg was. Bij test 2 was binnen 1 maand m'n huid perfect.
Dus voor mij is het de combinatie, als ik wel lactose binnen krijg + zuivel eiwitten is mijn huid het ergst.
Geen lactose - wel dierlijk eiwit = 70% verbetering.
Geen lactose - geen dierlijk eiwit = 100% verbetering.
 
Misschien al gedeeld hier



 
Wat is volgens jullie ervaring een goede dosering voor rode rijst gist om HDL/LDL echt te verbeteren? Ik moet echt ff iets gaan doen aan die shit. Omega 3 visolie kan ik niet nemen want mijn spijsverteringsstelsel trekt dat niet. Ik heb al 83837383635 merken geprobeerd en van allemaal krijg ik dikke indigestion en shit.

Ik bak altijd met dit voor de rest geen idee of het echt een grote toevoeging is voor de omega 3.
 
Wat is volgens jullie ervaring een goede dosering voor rode rijst gist om HDL/LDL echt te verbeteren? Ik moet echt ff iets gaan doen aan die shit. Omega 3 visolie kan ik niet nemen want mijn spijsverteringsstelsel trekt dat niet. Ik heb al 83837383635 merken geprobeerd en van allemaal krijg ik dikke indigestion en shit.
Omega 3 doet sowieso niet voor HDL/LDL, alleen voor triglyceriden iir.

Als je rode gist rijst gaat kopen moet je ervoor zorgen dat er genoeg monacolin K in zit. Dat is namelijk het goedje dat ervoor zorgt dat je LDL wordt verlaagt: its effectiveness is directly related to the amount of monacolin K within the extract (up to 10 mg/day). Consuming monacolin K on a daily basis reduces low-density lipoprotein (LDL) cholesterol plasma levels between 15% and 25% within 6 to 8 weeks
Ik zou inderdaad die van wovano nemen: https://www.lucovitaal.nl/rode-gist-rijst.html.

HDL is echt fucking moeilijk te fixen, zelf op een TRT dose. Ik weet zeker dat geen roider hier een HDL heeft die in de groene rage valt. Enige wat je hier eventueel voor kunt nemen is Niacine en GW1516. Maar goed, zo ver ik weet is er ook geen directe correlatie tussen hart- en vaatziekten en een te lage HDL. Een te hoge LDL meestal wel.
 
Wat is volgens jullie ervaring een goede dosering voor rode rijst gist om HDL/LDL echt te verbeteren? Ik moet echt ff iets gaan doen aan die shit. Omega 3 visolie kan ik niet nemen want mijn spijsverteringsstelsel trekt dat niet. Ik heb al 83837383635 merken geprobeerd en van allemaal krijg ik dikke indigestion en shit.
Ook lucovitaal hier. 1 cap, LDL van 140-150 naar 110. Heb ook al bunk merken gehad.

Hoe is je HDL/LDL?
 
Wat is volgens jullie ervaring een goede dosering voor rode rijst gist om HDL/LDL echt te verbeteren? Ik moet echt ff iets gaan doen aan die shit. Omega 3 visolie kan ik niet nemen want mijn spijsverteringsstelsel trekt dat niet. Ik heb al 83837383635 merken geprobeerd en van allemaal krijg ik dikke indigestion en shit.

Gewoon een statine nemen op 10mg per dag. Werkt precies hetzelfde als monacoline k. Statines zoals simvastatine zijn altijd goed gedoseerd omdat het medicijnen zijn. Bij supplementen is het altijd maar afwachten.
 
Gewoon een statine nemen op 10mg per dag. Werkt precies hetzelfde als monacoline k. Statines zoals simvastatine zijn altijd goed gedoseerd omdat het medicijnen zijn. Bij supplementen is het altijd maar afwachten.

Hmm, moet me hier maar ff over inlezen. Ik ga zaterdagochtend een bloedtest doen en als me LDL dan weer bagger is, is het zeker iets om te overwegen. Heeft zo’n statin side effects tov de supplement-vorm?
 
Hmm, moet me hier maar ff over inlezen. Ik ga zaterdagochtend een bloedtest doen en als me LDL dan weer bagger is, is het zeker iets om te overwegen. Heeft zo’n statin side effects tov de supplement-vorm?

Zijn precies dezelfde bijwerkingen.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven