Hoikes aan alle sporters.
Ik begin nu donderdag voor de eerste keer weer sinds lange tijd met fitness.
Donderdag word er gekeken wat ik op verschilende toestellen kan,men vetmassa gemeten en waarscheinlijk nog een heel deel andere zaken.
Ik ga hier nog een foto plaatsen om de laten zien waarmee ik van start ga.
Ik ben ook van plan maandelijks een nieuwe foto toe te voegen kwestie van de voorderingen wat te kunnen volgen.
Ma swat ik drijf af van wat ik wilde zeggen.
In Muscle & fitness staat een artikel over supplement iname.
Opstaan:3gr arginine,3 tot 5gr ketengebonden aminozuren (BCAA's),1-1,5gr acetyl-L-carnitine.
Na het douchen:20gr weiproteïne met water en 2 eetlepels honing.
Lunch:multivitamine/mineralen complex,1gr vitamine C,2-3gr visolie.
2Uur voor de training:1-1,5gr acetyl-L-carnitine.
1Uur voor de training:250-500mg tribulus terrestris.
30Min voor de training:3gr arginine,5gr BCAA's.
Direct voor de training:een maaltijdvervanger met minstens 20gr eiwit en 40gr koolhydraten,3-5gr creatine.
Direct na de training:5gr BCAA's.
30Min na de training:Maaltijdvervanger met minstens 20gr eiwitten en 40gr koolhydraten,3-5gr creatine.
Avondeten:1gr vitamine C,2-3gr visolie
30Min voor het slapen gaan:3gr arginine.
Net voor het slapen gaan:40gr caseïne eiwit.
Graag had ik hiervan geweten of dit wel o.k. is,of dit eerder voor wat gevorderde is of ook al voor beginners,alee tis maar dat ik vanaf de eerste keer weet dat ik geen zaken vergeet die mijn voortgaan wat extra hadden gestimuleerd.
Jullie weten vast wel wat ik bedoel.
Nog een laatste vraagje,hoe weet ik hoeveel ik juist moet eten?
Ik vermoed dat ik donderdag of kort daarna meer gegevens heb om dat beter te kunnen uitrekenen.
Bedankt alvast voor de reacties.
Ik begin nu donderdag voor de eerste keer weer sinds lange tijd met fitness.
Donderdag word er gekeken wat ik op verschilende toestellen kan,men vetmassa gemeten en waarscheinlijk nog een heel deel andere zaken.
Ik ga hier nog een foto plaatsen om de laten zien waarmee ik van start ga.
Ik ben ook van plan maandelijks een nieuwe foto toe te voegen kwestie van de voorderingen wat te kunnen volgen.
Ma swat ik drijf af van wat ik wilde zeggen.
In Muscle & fitness staat een artikel over supplement iname.
Opstaan:3gr arginine,3 tot 5gr ketengebonden aminozuren (BCAA's),1-1,5gr acetyl-L-carnitine.
Na het douchen:20gr weiproteïne met water en 2 eetlepels honing.
Lunch:multivitamine/mineralen complex,1gr vitamine C,2-3gr visolie.
2Uur voor de training:1-1,5gr acetyl-L-carnitine.
1Uur voor de training:250-500mg tribulus terrestris.
30Min voor de training:3gr arginine,5gr BCAA's.
Direct voor de training:een maaltijdvervanger met minstens 20gr eiwit en 40gr koolhydraten,3-5gr creatine.
Direct na de training:5gr BCAA's.
30Min na de training:Maaltijdvervanger met minstens 20gr eiwitten en 40gr koolhydraten,3-5gr creatine.
Avondeten:1gr vitamine C,2-3gr visolie
30Min voor het slapen gaan:3gr arginine.
Net voor het slapen gaan:40gr caseïne eiwit.
Graag had ik hiervan geweten of dit wel o.k. is,of dit eerder voor wat gevorderde is of ook al voor beginners,alee tis maar dat ik vanaf de eerste keer weet dat ik geen zaken vergeet die mijn voortgaan wat extra hadden gestimuleerd.
Jullie weten vast wel wat ik bedoel.
Nog een laatste vraagje,hoe weet ik hoeveel ik juist moet eten?
Ik vermoed dat ik donderdag of kort daarna meer gegevens heb om dat beter te kunnen uitrekenen.
Bedankt alvast voor de reacties.