MuscleMeat

De ultieme bodybuilding supplementen stack

Vitamine B12 kun je injecteren en is de opname in het bloed veel beter. Je kunt het ook via tablet vorm krijgen als methylcobalamine en is de opname in het bloed iets minder. Bij normale vitamine B12 gaat het eerst via het maagdarmstelsel en pas daarna in het bloed, en daardoor wordt een groot deel daarvan niet opgenomen en plas je het weer uit (als ik het juist heb).

Je kunt dus normale vitamine B12 niet vergelijken met injectbare vitamine B12 of vitamine B12 als methylcobalamine.

Ik bedoelde uiteraard methylcobalamine

dan ga ik meteen na de kerst maar b12 injecties halen.

of zie ik het nu verkeerd?

dan ga ik meteen na de kerst maar b12 injecties halen.
of zie ik het nu verkeerd?

Als je weet waarom je het wil nemen en wat de voordelen zijn en hoe te gebruiken, dan kan dat. Maar ik zou het niet kopen als je niet weet wat het doet of geen research naar hebt gedaan.

eens, gewoon whey na het trainen en dan thuis goeie maaltijd.

Wat zou het verschil (of voordeel) zijn tussen alleen een Omega-3 supplement nemen, en 1 met omega 3-6-9? Hogere dosis? 6 en 9 heb je minder nodig?
Het gaat ook om de verhouding 3/6/9. Omega 3 krijg je doorgaans te weinig binnen, de rest genoeg.

Klopt, ikzelf (en tevens mijn familieleden) hebben/hadden een serieus tekort aan vitamine D3 met uiteraard klachten als gevolg. In Nederland hebben we de afgelopen jaren weinig zon gehad en het zou me niet verbazen dat een groot deel van Nederland vitamine D3 tekort hebben.
Maak daar maar west-Europa van. Chronisch tekort.

1. Ijzervrije multi-vitamine
2. Omega 3
3. Vitamine D3
4. Creatine (alleen in de bulk)
5. Whey (want makkelijk/goedkoop)
6. -

Het gaat ook om de verhouding 3/6/9. Omega 3 krijg je doorgaans te weinig binnen, de rest genoeg.

Maak daar maar west-Europa van. Chronisch tekort.

1. Ijzervrije multi-vitamine
2. Omega 3
3. Vitamine D3
4. Creatine (alleen in de bulk)
5. Whey (want makkelijk/goedkoop)
6. -

hoezo creatine alleen in de bulk?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat dat vocht zou vasthouden. Maar daar zijn al veel discussies over gehouden hier. Sommige mensen zeggen namelijk dat het alleen intramusculair vocht vast houdt en anderen zeggen dat het ook subcutaan vocht vast houdt.

Omdat dat vocht zou vasthouden. Maar daar zijn al veel discussies over gehouden hier. Sommige mensen zeggen namelijk dat het alleen intramusculair vocht vast houdt en anderen zeggen dat het ook subcutaan vocht vast houdt.

is er ook een bron voor want mij is verteld dat het alleen intramusculair vocht vast hield

Terug
Naar boven