XXL Nutrition

Supplementen zie door bomen bos niet meer

satfan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
88kg
Hoi,

Ik ben sinds kort (weer) aardig aan trainen ik train 3x per week op dit moment.
Ik ben na een periode van flink over gewicht door eigenlijk stres in relatie en andere situatie.
ben ik flink aan afvallen geweest ik weeg nu 88 kilo bij 1.87 lengte.

Maar ik ben aan kijken naar een spier versterker zodat ik met wat meer kracht en snelheid mijn arm en borst spieren kan trainen.
maar echt ik zie door bomen bos niet meer, als ik kijk zie ik van Stacker T tot aan rebound.

heeft iemand een tip wat ik kan kan/moet kopen ?.
ik lees ook op het forum diverse verhalen maar eigenlijk zoek ik een "legale" manier om mij te helpen met trainen zeg maar

tnx voor jullie hulp :thumbup:

Andre

creatine om te beginnen. Maar je voeding moet wel in orde zijn anders heb je niks aan supplementen.

• Topic Starter Topic Starter
creatine om te beginnen. Maar je voeding moet wel in orde zijn anders heb je niks aan supplementen.

Ik ben langzaam aan het opbouwen met eten.
Creatine ken ik nog in poeder vorm, maar je ziet veel in pil vorm en dan heb je echt mega veel keuze.

Tnx voor je goede reactie

Grt
Andre

Gewoon de mono pakken, goedkoop en altijd goed ;)

Creatine ken ik nog in poeder vorm, maar je ziet veel in pil vorm en dan heb je echt mega veel keuze.

Grt
Andre

niks langzaam opbouwen, elke dag dat je aan het "opbouwen" bent naar wat je eigenlijk moet eten, zit je er nog onder en is dus verloren tijd.
gewoon erin rammen die bende :)

Grt
Andre

Als je je voeding in orde hebt, kan je creatine monohydraat in poedervorm overwegen.

En train aub meet dan je arm en borst-spieren, het is echt geen zicht zo.

Langzaam opbouwen is trouwens niet onverstandig, zolang je zeker elke 2uur iets binnenkrijgt. Na een lange tijd zonder training en slechte voeding is je lichaam de ritme kwijtgeraakt. Zolang je maar de porties snel terug groter kan maken. Tel je kcal en zie dat je uiteindelijk boven je dagelijkse behoefte zit.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als je je voeding in orde hebt, kan je creatine monohydraat in poedervorm overwegen.

En train aub meet dan je arm en borst-spieren, het is echt geen zicht zo.

Langzaam opbouwen is trouwens niet onverstandig, zolang je zeker elke 2uur iets binnenkrijgt. Na een lange tijd zonder training en slechte voeding is je lichaam de ritme kwijtgeraakt. Zolang je maar de porties snel terug groter kan maken. Tel je kcal en zie dat je uiteindelijk boven je dagelijkse behoefte zit.

Ik zie diverse opties voor Creatine Monohydraat.
in poedervorm lijkt me beste, maar ik lees ook dat er "goede" is en "slechte".
Zo lees je dat veelal in China gemaakt word en soms de Creatine vermengd wordt met andere producten en kwaliteit slecht word.

maar daar is de prijs ook weer naar, wat is een top kwaliteit merk ?
prijs maakt me niet zoveel uit ik betaal liever wat meer voor een goede kwaliteit product om eerlijk te zijn.

mvg
Andre

Ik zie diverse opties voor Creatine Monohydraat.
in poedervorm lijkt me beste, maar ik lees ook dat er "goede" is en "slechte".
Zo lees je dat veelal in China gemaakt word en soms de Creatine vermengd wordt met andere producten en kwaliteit slecht word.

maar daar is de prijs ook weer naar, wat is een top kwaliteit merk ?
prijs maakt me niet zoveel uit ik betaal liever wat meer voor een goede kwaliteit product om eerlijk te zijn.

mvg
Andre

Met creapure heb je de zuiverste creatine monohydraat uit duitsland (alzchem). Creapure staat bekend om zijn ultra gezuiverde creatine monohydraat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de €17,50 is nog laag ook :)

Jaap

Je kunt ook zoeken op reviews van het desbetreffende product wat je overweegt aan te schaffen

Terug
Naar boven