Fitness Seller

Supplementengezeik ouders...

Je kan altijd nog overgaan naar pure chantage...

Begin even de medicijn/nachtkastjes door te lopen kijken welke slechte drugs je ouders allemaal gebruiken... Vervolgens alles verstoppen... Inclusief alcohol natuurlijk... Allemaal slecht. Misschien roken ze zelfs?

Vervolgens dagelijks de hele koelkast plunderen omdat je anders niet aan je eiwitten komt. Pakken melk en eieren wegwerken vooral nét voordat je moeder het nodig heeft voor het avondeten... Je bent een opstandige puber of je bent het niet..

-----------------
Ik ben natuurlijk niet helemaal serieus, maar ga in ieder geval in gesprek. En onderbouw je mening met feiten, dat helpt ook omdat ze zien hoe serieus je er mee bezig bent en dat je niet zomaar wat doet.
Het kan ook helpen pure whey te kopen zonder troep en van een merk met een "nette/beschaafde" pot (niet te groot, zonder AAS bodybuilders er op afgebeeld enz.) Anders zijn je ouders misschien bang dat je er zo uit wil zien en vinden ze dát niet oke.

cafeïne is een moeilijkere, als je koffie drinkt is een bakkie voor t sporten ook prima, als je geen koffie drinkt en geen energie drankjes zou je ook kunnen stellen dat zo'n cafeïne tablet niet zo'n probleem is, aan de andere kant, je bent (bijna) 16. Ook na een lange schooldag zou je zat energie moeten hebben... wacht even 1,5 - 2 uur na het avond eten en dan zou je zat power moeten hebben om te sporten. teveel cafeïne en cafeïne na het avondeten raad ik sowieso af gezien de lange halveringstijd

Blijf veilig, BLIJF TRUE NATURAL BODYDILDOER. Voor meer informatie kijk op de true-natural-bodydildoer site van mister10 (Licensed true natural bodyildoer, tevens expert in het ontwikkelen van true natural ways of life) of volg Leroy 'Loco-Lolo' Kakiay op Facebook (beroemd true natural bodyildoer).

Je bent ook 19, gaat bij de TS over supps op minderjarige leeftijd neem ik aan.

je hebt gelijk, ik was denk ik 17 toen ik mijn eerste potje whey kocht, trots dat ik was :')
Ouders uitgelegd dat whey gewoon is bedoeld om over mn eiwitbehoefte te gaan etc.

Ik heb alleen niet de moeilijkste ouders, maar ik blijf bij mn punt dat je ouders ook jou moeten vertrouwen. Van mij weten dat ik geen domme dingen doe.

Blijf veilig, BLIJF TRUE NATURAL BODYDILDOER. Voor meer informatie kijk op de true-natural-bodydildoer site van mister10 (Licensed true natural bodyildoer, tevens expert in het ontwikkelen van true natural ways of life) of volg Leroy 'Loco-Lolo' Kakiay op Facebook (beroemd true natural bodyildoer).

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
Dat is toevallig, hetzelfde vraag ik mij ook altijd bij jou af!

Meestal wordt dat soort shit wel oud idd...

In dit geval niet, ik blijf er om lachen. Kudo's XXL!

Meestal wordt dat soort shit wel oud idd...

In dit geval niet, ik blijf er om lachen. Kudo's XXL!

komt door de tren

Man, sinds ik mn whey versnij met een scheermes en snuif met een €50 biljet maak ik de gains van mn leven.

Behalve in mn erfenis.

Even on-topic:
Bespreek het met je ouders. Leg uit wat het is en begin met whey en/of creatine.
Ik raad je af om stiekem iets aan te schaffen en te gebruiken. Gegarandeerd dat je ouders er toch achter komen en zich dan nog meer zorgen gaan maken aangezien je het stiekem gebruikt.

Ik heb er met mn ouders gewoon over gepraat, uitgelegd wat het is en waarom ik het wil gaan gebruiken. Ze zijn dr niet echt blij mee maar ik mag het wel gewoon gebruiken.

boeiend, steek je geld liever in eten...heb je meer aan!

Terug
Naar boven