MuscleMeat

Supplementenwinkel in Brussel

Bacchianini

Advanced Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Ik ga vanaf 23 oktober een weekendje naar brussel toe en vind het altijd leuk om in een supplementenwinkel rond te kijken. ( bestel meestal via een onlineshop) dus ik vroeg me af of iemand weet of er een supplementenwinkel in Brussel is.

Karma natuurlijk voor degene met een leuke tip:D

hoe rij je? anders moet je maar even afrit bertem nemen en naar de sportstarget gaan in bertem.
Klein winkeltje, in een klein dorpje, best gezellig.
In brussel zal je wrs wel "the real deal" hebben. Weet er zelf geen zijn.

Beter bestel je gewoon online bro, is veel goedkoper.

http://www.workout.be/index.html?m_id=38&taal_id=1 ligt egt in het centrum

ik ken er nog enkele zonder site maar zal je proberen de weg uit te leggen. als je van de bovenste winkel komt is het egt niet ver!
als je voor de beurs staat met je gezicht dus naar de beurs aan de kant van de anspachlaan dan ga je gewoon naar rechts.

de winkel ligt tussen de beurs en het zuid station niet ver van het anneesens plein. ik weet niet of de winkel er nog is maar enkele maanden geleden in ieder geval wel nog. de winkel ligt wel aan de andere kant van de straat. je moet dus oversteken naar de kant van de fortis bank.

de beurs ligt nietver van het metro station brouckere. vraag gewoon aan iemand waar de beurs ligt;)

deze daar train ik zelf, ligt op de georgi henri laan ergens tussen nummer 350 en 300 denk ik.
als je van montgomery komt moet je dus rechts in slaan. de winkel/gym ligt op de linker kant. je rijd dus naar beneden! er zijn meerdere winkels in die straat(gewone winkels dus)

de laatste ligt niet ver van het centraal station. maar ik kan de exacte plaats niet. http://maps.google.be/maps?utm_camp...e-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=google map

winkel ligt ook niet ver van de grote markt en het politie kantoor. er lopen vaak flikken binnen en buiten aangezien ze daar korting krijgen. als ik je de verkeerde straat gaf moet je het maar is aan hen vragen die zullen je wel de correcte straat geven. ik denk dat het de bergstraat is.

nummer 1 2 en 3 liggen dicht bij elkaar, nummer 3 waar ik trein ligt wat verder af. 15 min met de auto ofzo. mooie gym met deftig materiaal en mensen!

kom nu maar op met die karma:d

hoe rij je? anders moet je maar even afrit bertem nemen en naar de sportstarget gaan in bertem.
Klein winkeltje, in een klein dorpje, best gezellig.
In brussel zal je wrs wel "the real deal" hebben. Weet er zelf geen zijn.

Die is niet meer in Bertem, hier is het nieuw adres:

Sports-Target België
Naamsesteenweg 163
3001 Heverlee
België

Ik ga vanaf 23 oktober een weekendje naar brussel toe en vind het altijd leuk om in een supplementenwinkel rond te kijken. ( bestel meestal via een onlineshop) dus ik vroeg me af of iemand weet of er een supplementenwinkel in Brussel is.

Karma natuurlijk voor degene met een leuke tip:D

In Brussel is niks te vinden hoor. Ben van die kanten. Alleen in de fitnesscentrums ja. Gewoon de basisprodukten en veel te duur. Gewoon via internet ofwel naar Leuven. Daar zijn er twee.

In Brussel is niks te vinden hoor. Ben van die kanten. Alleen in de fitnesscentrums ja. Gewoon de basisprodukten en veel te duur. Gewoon via internet ofwel naar Leuven. Daar zijn er twee.

ik ken 3 winkels... + een centrum waar ze verkopen. een van die winkels heeft zelfde prijzen als op het net. er zullen nog wel meer winkels zijn. vroeger was er ook eentje aan men school maar die is nu gesloten.

Terug
Naar boven