AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Bezoekers in dit topic

fantastisch, criminelen zijn het. Vooral MusclePHarm aanpakken, die zoeken altijd de grenzen op. Vooral met die claims die je op ergogenics leest. Net zoals bijv. Combat Powder die doet ook prima mee. Ze proberen alweer nieuwe 'hardcore' lijn producten door te voeren las ik..
 
Zit er nou wel veel meer suiker in de Perfect Whey Protein van XXL Nutrition of zie ik dat verkeerd? Bij de uitslag van de test staat 25,9 en op de label staat 6,9
 
Zit er nou wel veel meer suiker in de Perfect Whey Protein van XXL Nutrition of zie ik dat verkeerd? Bij de uitslag van de test staat 25,9 en op de label staat 6,9
Nee, je leest het verkeerd. Die 25,9 is geen percentage, maar absolute aantal grammen suikers per kg.
 
Nee, je leest het verkeerd. Die 25,9 is geen percentage, maar absolute aantal grammen suikers per kg.

Oja zie het nu ook staan. Thanks! Mooie uitslagen van de tests :D
 
Staan helaas nogal wat fouten in :O
 
Welke smaak van MyProtein gaan jullie testen?

Persoonlijk gebruik ik alleen unflavoured, maar als die met een smaakje goed is dan zal de unflavoured wellicht zeker goed zijn.
 
o jeetje daar heb je die stomme mistertrenbolone weer.
 
Vanaf nu doen we altijd eerst een stikstof-(eiwit) en aminozuuranalyse. Een meting van koolhydraten en suikers is alleen nodig als er een serieuze afwijking in eiwit is en/of sprake van aminospiking. Die afwijking wordt dan meestal opgevuld met andere stoffen zoals (vervang)suikers en/of aminozuren. Maar als het eiwit % klopt is een meting hiervan geheel onnodig.

Dit zorgt ervoor dat we niet onnodig meer moeten inzamelen en brengt dus het benodigde bedrag op 350 euro voor elke test (incl. PayPal-, aankoop- en verzendkosten).

We zijn ook druk bezig om de site bekend te maken bij de UK forums. Hopelijk worden de donaties hier ook door versneld.
 
Met name voor Myprotein zal vanuit UK massive interesse zijn. Los daarvan goede stap om buiten de grenzen te kijken, laat staan als je verder zou gaan kijken (bijv. USA).
 
Met name voor Myprotein zal vanuit UK massive interesse zijn. Los daarvan goede stap om buiten de grenzen te kijken, laat staan als je verder zou gaan kijken (bijv. USA).

USA lijkt me ook goed plan. Bepaalde merken worden hier ook gebruikt, vraag is of die hetzelfde zijn. Dacht dat Optimum Nutrition een US en EU versie had.
 
Back
Naar boven