- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet lullig bedoeld, maar dit mag eigenlijk niet gebeuren. Heeft te veel impact op een producent bij een negatief resultaat.
EN zo verlies je je geloofwaardigheid als professioneel en onafhankelijk testlab.
Goed lezen!Als je bij zo'n afwijking toch vraagt om de resultaten na te checken zou je kunnen wachten met publiceren totdat dat gedaan is?
Als je bij zo'n afwijking toch vraagt om de resultaten na te checken zou je kunnen wachten met publiceren totdat dat gedaan is?
Maar het resultaat wordt door jullie gepost. En we gingen eigenlijk blind uit van correcte testen. Terwijl dat dus misplaatst is.
Hoe wordt dit voorkomen in de toekomst?
Want dit kan gewoon niet, een producent haar reputatie kan hierdoor schaden.
Goed. Gebeurt niet meer. Duidelijk.
Nu komt er dus een nieuwe test wat betreft het product van MP?
Of heb ik al iets gemist?

Goed. Gebeurt niet meer. Duidelijk.
Nu komt er dus een nieuwe test wat betreft het product van MP?
Of heb ik al iets gemist?
Als het goed is wisten ze dat al sinds scheikunde les 1 op de middelbare schoolDat hadden we ook gedaan, maar was niet duidelijk. Het lab weet nu ook dat er volgende keer op de verdunning moet gelet worden.

Ik zie het nu. Thanks. Zit geen f5 op m'n telefoon lol
Dus nu maar MP contacteren en openbaar excuus en duidelijke rectificatie lijkt mij?
Betekent dit dat er ook sprake kan zijn (kleine) van verdunningsfouten bij andere testen? Hoe groot is de maximale afwijking?