AndroidHealthClinic

Survey over anabolengebruik in relatie tot mentale gezondheid

Bezoekers in dit topic

Bedankt! Nog even voor alle duidelijkheid: de survey is volledig anoniem, en in het rapport worden geen gegevens vermeld die te herleiden zijn tot een bepaalde persoon.

Denk dat het hier weinig mensen moeite mee hebben of het nou anoniem is of niet :P ik niet iig.
 
Col_inc: In de toekomst kun je hier natuurlijk anders over denken... Het is niet prettig als je (op het internet of elders) vereeuwigd bent als anabolengebruiker, terwijl je mogelijk al in een heel andere fase van je levert verkeert. Denk ook aan sollicitaties en dergelijke.
 
Col_inc: In de toekomst kun je hier natuurlijk anders over denken... Het is niet prettig als je (op het internet of elders) vereeuwigd bent als anabolengebruiker, terwijl je mogelijk al in een heel andere fase van je levert verkeert. Denk ook aan sollicitaties en dergelijke.

wat is er fout aan het gebruik van anabolen? Dit heeft toch geen gevolgen voor anderen?
 
wat is er fout aan anabolen gebruik? Dit heeft toch geen gevolgen voor anderen?

Dat is niet pertinent waar, maar los daarvan heerst er een groot taboe op anabolen gebruik. Het is iets waar je in elk geval beter selectief eerlijk en open over zou moeten zijn naar de buitenwereld toe. Als iemand jou of jouw directe omgeving schade aan kan brengen, kun je er beter niet open en eerlijk over zijn.
 
Done, zomaar een keer een survey met normale vragen waaruit blijkt dat de makers in kwestie meer weten dan enkel de vooroordelen. Goed!
 
Toch wel benieuwd eigenlijk of dit soort dingen ook door vrouwen wordt ingevuld.
Wordt daar met de uitslag van de enquete ook nog iets mee gedaan?
 
Iedereen bedankt die tot dusver de survey heeft ingevuld!

Done, zomaar een keer een survey met normale vragen waaruit blijkt dat de makers in kwestie meer weten dan enkel de vooroordelen. Goed!

Dank, dat is een mooi compliment. We proberen inderdaad verder te kijken dan stereotypes en vooroordelen, en te onderzoeken wat de issues zijn waar personen die AAS en/of andere prestatiebevorderaars gebruiken tegenaan lopen.

Toch wel benieuwd eigenlijk of dit soort dingen ook door vrouwen wordt ingevuld.
Wordt daar met de uitslag van de enquete ook nog iets mee gedaan?

Tot dusver is de survey door al een redelijk aantal dames ingevuld. We hopen dat de aantallen groot genoeg zullen zijn om er dezelfde (statistische) analyses op los te kunnen laten als bij de heren. Het taboe op het gebruik van prestatiebevorderende middelen, en zeker AAS, lijkt bij vrouwen groter te zijn dan bij heren. Wellicht kan het feit dat de survey anoniem is, dames toch over de streep trekken deel te nemen.
 
misschien beetje laat maar done
 
Gedaan. Prima vragen. Had iets meer vragen over AAS in relatie tot de psyche verwacht, maar overal een keer een goede vragenlijst!
 
Morgen ff doen.
 
Vraag 24. Snapte ik niet. Deze is of verkeerd geformuleerd of ik ben gewoon moe. ADHD ingevuld bij psychologische shit omdat ADD er niet stond. De andere vraag waar ik een opmerking bij had ben ik vergeten.

Bedankt voor jullie werk Mainline!
 
Ingevuld.
Erg goed opgezette vragenlijst. :thumbs:
 
Back
Naar boven