Fitness Seller

sustanon only 8weken

intensity

Novice
Waardering
0
people,

ik ga nu de 4de week in van mn eerste kuur
bestaande uit 1sustanon250 injectie p/week.

ik had dit wel wat heviger verwacht
al word me verteld dat aas op oliebasis pas na een 3tal
wweken goed inkicken... ???

word wel al wat voller , goede pomp when working out
denk 3 kilo bij op de schaal, ik eet dan ook als een paard ;)

injecteer op zondag en heb nu dus juist 3 weken achter de rug

train loeiend hard (4dagen schema),rust goed en eet dus ook genoeg denk ik.

kan iemand me vertellen hoe dat juist zit met lichaamlijke opname-periode en eventueel ook hoe je de eerste symptonen van gyno herkend? (flip hier nogal op)

alvast bedankt en sportieve groeten... :)

ietsje meer!!!

He bro,

Denk dat je het toch moet opvoeren naar 2 keer 250 in de week, heb wel je clomid, hcg voor handen na de kuur... Want het is zo weer weg..

mzl.

intensity zei:
people,

ik ga nu de 4de week in van mn eerste kuur
bestaande uit 1sustanon250 injectie p/week.

ik had dit wel wat heviger verwacht
al word me verteld dat aas op oliebasis pas na een 3tal
wweken goed inkicken... ???

word wel al wat voller , goede pomp when working out
denk 3 kilo bij op de schaal, ik eet dan ook als een paard ;)

injecteer op zondag en heb nu dus juist 3 weken achter de rug

train loeiend hard (4dagen schema),rust goed en eet dus ook genoeg denk ik.

kan iemand me vertellen hoe dat juist zit met lichaamlijke opname-periode en eventueel ook hoe je de eerste symptonen van gyno herkend? (flip hier nogal op)

alvast bedankt en sportieve groeten... :)

250mg sust in de week is zeer weinig het zal wel resultaat hebben maar niet veel rond e 500mg werkede as is toch wel nodig in de week, en 8 week ik ook weinig as met lange esters altijd 10 week of langer.

sustanon bevat voor een deel ook propionate die op zichzelf kortwerkend is . Sustanon is juist ontwikkeld zodat deze snel aktief is en dat er niet een aantal op de trage esters gewacht hoeft te worden. Sus alleen is geen waanzinnege kuur dan kun je het veel beter combineren met deca. Zodat de voeding veel beter dooer het lichaam opgenomen zal worden. Post toch even je voedingsschema een hoop mensen zijn ervan overtuigt dat ze goed eten hoewel er vaak toch nog het een en ander aan makeert.

• Topic Starter Topic Starter
ik houd me niet bepaald aan een strikt schema maar eet om de 2-3 uur en zorg telkens voor voldoende eiwit.

ik ben me ervan bewust dat dit geen waanzinnige kuur betreft
maar het is dan ook mijn eerste ervaring met aas en wou natuurlijk eerst eens de kat uit de boom kijken zeg maar.

ik beschik over clomid en ben deze sinds vandaag ook gaan gebruiken daar ik toch gyno meen te waarnemen in m'n linker tepel.

verder heb ik momenteel nergens last van(m'n maag voelt wel iets ongemakkelijk maar das waarschijnlijk van het vele eten) en het trainen loopt lekker.
ben toch al goed voller geworden, voel me vandaag echt ...eh krachtig zeg maar...

gyno verontrust me natuurlijk wel dus vandaag 300mg clomid en dan vanaf morgen om de andere dag 50mg( half leven indachtig )

de volgende kuur wordt natuurlijk iets gewichtiger maar ik ben voorlopig toch niet ontevreden .
was weer te ongeduldig denk ik...

intensity zei:
ik houd me niet bepaald aan een strikt schema maar eet om de 2-3 uur en zorg telkens voor voldoende eiwit.

ik ben me ervan bewust dat dit geen waanzinnige kuur betreft
maar het is dan ook mijn eerste ervaring met aas en wou natuurlijk eerst eens de kat uit de boom kijken zeg maar.

ik beschik over clomid en ben deze sinds vandaag ook gaan gebruiken daar ik toch gyno meen te waarnemen in m'n linker tepel.

verder heb ik momenteel nergens last van(m'n maag voelt wel iets ongemakkelijk maar das waarschijnlijk van het vele eten) en het trainen loopt lekker.
ben toch al goed voller geworden, voel me vandaag echt ...eh krachtig zeg maar...

gyno verontrust me natuurlijk wel dus vandaag 300mg clomid en dan vanaf morgen om de andere dag 50mg( half leven indachtig )

de volgende kuur wordt natuurlijk iets gewichtiger maar ik ben voorlopig toch niet ontevreden .
was weer te ongeduldig denk ik...

OK goed dat je eerts even de kat uit de boom wilt gooien maar:

Waarom begin je in godsnaam met sus (1 van de zwaardere as)
Bang voor gyno ? clomid zal daar weinig aan doen jongen dan moet je het meer zoeken in proviron Nolvadex of arimidex

voeding bestaat uit musli, kip, mager rood vlees, magere verse kaas, brood, rijst, aardappelen, tonijn, whey-shakes,...

ik weeg 72kg momenteel op 1.70 m denk rond 15% vt.p
ik zou een bulk schemavoorbeeld enorm waarderen chemical,
heb nl. nog e.e.a te leren hierover? voornamelijk tijdens het kuren...

ik moet wel opletten voor te veel vetten want heb nogal aanleg om gauw te verdikken.

Heb 4 jaar 'naturel' getraind en 20kg bijgekomen in die periode trouwens...

thnx voor de hulp

intensity zei:
voeding bestaat uit musli, kip, mager rood vlees, magere verse kaas, brood, rijst, aardappelen, tonijn, whey-shakes,...

ik weeg 72kg momenteel op 1.70 m denk rond 15% vt.p
ik zou een bulk schemavoorbeeld enorm waarderen chemical,
heb nl. nog e.e.a te leren hierover? voornamelijk tijdens het kuren...

ik moet wel opletten voor te veel vetten want heb nogal aanleg om gauw te verdikken.

Heb 4 jaar 'naturel' getraind en 20kg bijgekomen in die periode trouwens...

thnx voor de hulp

Ik mail je wel even een dieet

sustanon werd sterk aangeraden op mesomorphosis.com als eerste kuur omdat het heel goeie resultaten zou opleveren op zichzelf en voor een testosteron minimaal aromatiseert.

intensity zei:
sustanon werd sterk aangeraden op mesomorphosis.com als eerste kuur omdat het heel goeie resultaten zou opleveren op zichzelf en voor een testosteron minimaal aromatiseert.

ja het vervelende echter dat door het gebruik van een zwaarder middel als sus de reakties op mildere as als deca winny etc velen malen minder zullen zijn dan wanneer deze gebruikt worden zonder dat de atleet al eens gebruik van een een middel van sus heeft gemaakt

ik ga sowieso een jaartje tssn laten of speelt dit geen rol

Terug
Naar boven