Fitness Seller

sustanon op medische basis

the chiller

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
hallo

dit is mijn eertse post,dus zal mijzelf eerst even voorstellen.

30 jaar
81 kilo
1,78cm
bf (onbekend)

Ik train nu weer een aantal maanden intensief en heb in het verleden al een
aantal jaren aan krachttraining gedaan en kom weer aardig tegen mijn oude niveau aan.

Miijn vraag is ;
Ik krijg om de 3 weken een sustanon 250mg injectie om medische redenen.
Na informatie op dit forum wil ik als eerste kuur in de toekomst een test only doen van 250 of 500 mg ew(advies welkom)dit 10weken met nolvadex als nakuurin week 12 tot 14 20 mg per dag.
Nu heb ik geen bijwerking van de sustanon 250mg,houd dit ook in dat ik met testo ook geen gyno of iets dergelijks kan verwachten of is de sustanon op zo lage frequentie dat ik dit niet kan vergelijken....

mvgr

Gewoon good to go. 250mg-500mg pw is goed, persoonlijk zou ik voor 500 gaan. maar je lichaams stats zijn niet geheel aan de maat dus 250 of 375 zal ook voldoende zijn. injecteer wel 1x per 4 dagen, en niet slechts 1x per week. de sustanon kan je dan natuurlijk even laten vallen.
het nakuren zou ik niet durven adviseren, je krijgt al sust toegediend, dus denk dat het ook zonder nakuur kan.
je krijgt sustanon 1x per 3 weken 250mg toegediend, dit betekend dat er te weinig testo is en dus te weinig oestrogeen om enige gyno te gaan vormen. oftewel het zou wel degelijk kunnen zijn dat je gyno ontwikkeld bij dit kuurtje.

Je kan dit beter met je arts bespreken.

Lijkt me niet verstandig om als je sust om medische redenen gebruikt er zomaar ff een kuur in te knallen. Neem aan dat je de sust niet voor de gezelligheid hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties,

@ little daddy
Ik krijg dit toegediend vanwege een te lage testosteronwaarde.
Denk niet dat mijn arts hierover mij informatie zal gaan geven.

Euhm... jij moet toch weten wrm je die sustanon toegedient krijgt?!

Dat zegt hij toch slimmerik.
Lage testo waarden.
Hij voegt gewoon toe dat de dokter hem wss geen info gaat geven over kuren.

Zal btw van je dokter afhangen,als je vermoedt dat hij het niet doet kan je je mss bij een andere dokter informeren.

hallo

dit is mijn eertse post,dus zal mijzelf eerst even voorstellen.

30 jaar
81 kilo
1,78cm
bf (onbekend)

Ik train nu weer een aantal maanden intensief en heb in het verleden al een
aantal jaren aan krachttraining gedaan en kom weer aardig tegen mijn oude niveau aan.

Miijn vraag is ;
Ik krijg om de 3 weken een sustanon 250mg injectie om medische redenen.
Na informatie op dit forum wil ik als eerste kuur in de toekomst een test only doen van 250 of 500 mg ew(advies welkom)dit 10weken met nolvadex als nakuurin week 12 tot 14 20 mg per dag.
Nu heb ik geen bijwerking van de sustanon 250mg,houd dit ook in dat ik met testo ook geen gyno of iets dergelijks kan verwachten of is de sustanon op zo lage frequentie dat ik dit niet kan vergelijken....

mvgr

hey chiller
hier met een andere chiller

ik begin morgen ook met mijn eerste susta injectie om dezelfde medische redenen als jij dus komt gij even als geroepen om mij even te helpen met een aantal vragen waar ik mee zit.

Hoelang ben je al met deze behandeling bezig?
krijg je ook een anti-oestrogeen middel toe?
wordt uw bloed regelmatig gecontroleert?
hoe zit het met de ''crashes""?

mvg,Ganjaking

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Ik wordt nu om het half jaar getest op mijn test waarde .
Ik krijg deze injecties nu zo'n jaar en merk geen schommelingen
Of andere bijwerkingen.
De eerste paar spuiten deed mijn huisarts waar mijn vriendin bij was om het haar uit te leggen en leren,zodat ik niet elke keer vrij moest nemen van me werk .
Me vriendin doet het nu al zo dik half jaar bij mij .
Ik mocht het ook zelf doen in mijn bovenbeen maar dat zie ik niet zo zitten om mijzelf een injectie te geven.

Mocht jijzelf wel iets merken ,zal je huisarts je wel iets voorschrijven om dat tegen te gaan (arimidex) .
Voor verdere vragen hoor ik het ..

Hey

Ik wordt nu om het half jaar getest op mijn test waarde .
Ik krijg deze injecties nu zo'n jaar en merk geen schommelingen
Of andere bijwerkingen.
De eerste paar spuiten deed mijn huisarts waar mijn vriendin bij was om het haar uit te leggen en leren,zodat ik niet elke keer vrij moest nemen van me werk .
Me vriendin doet het nu al zo dik half jaar bij mij .
Ik mocht het ook zelf doen in mijn bovenbeen maar dat zie ik niet zo zitten om mijzelf een injectie te geven.

Mocht jijzelf wel iets merken ,zal je huisarts je wel iets voorschrijven om dat tegen te gaan (arimidex) .
Voor verdere vragen hoor ik het ..

thx! nu ben ik al wa geruster:D

Terug
Naar boven