AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
@suwardi, hoe beviel die 2e kuur dan met tren e op 200mg? hoeveel test had je er toen bij lopen en wat was t resultaat?

@suwardi, hoe beviel die 2e kuur dan met tren e op 200mg? hoeveel test had je er toen bij lopen en wat was t resultaat?
ja was leuk kuurtje was uiteindelijk 3-4 kg zwaarder maar ook een stuk droger (500 mg test-e ernaast, eigenlijk te hoog imo). had de laatste 3 weken nog verhoogd naar 300 mg tren.

helaas alles zowat weer verloren door omstandigheden + bitches

ja ik had enorm vaak coïtus ongeveer elke dag = slecht eten + coïtus is cardio en de coïtus was niet kort aangezien ik niet kom door coïtus. dus uiteindelijk alle gains van me kuur verloren + nog meer. Dit was ongeveer 1-2 maanden geleden

ja ik had enorm vaak coïtus ongeveer elke dag = slecht eten + coïtus is cardio en de coïtus was niet kort aangezien ik niet kom door coïtus. dus uiteindelijk alle gains van me kuur verloren + nog meer. Dit was ongeveer 1-2 maanden geleden
nice wel jammer van de gains dan :(

when will it be my turn for trenz

ja was leuk kuurtje was uiteindelijk 3-4 kg zwaarder maar ook een stuk droger (500 mg test-e ernaast, eigenlijk te hoog imo). had de laatste 3 weken nog verhoogd naar 300 mg tren.

helaas alles zowat weer verloren door omstandigheden + bitches

lekker :) ga een soortgelijk kuur doen binnekort,
dacht aan test 250mg / tren 400mg
word wel eerste keer tren dus twijfel nog over de dosering, misschien toch op 300mg en nog een DHT er bij

lekker :) ga een soortgelijk kuur doen binnekort,
dacht aan test 250mg / tren 400mg
word wel eerste keer tren dus twijfel nog over de dosering, misschien toch op 300mg en nog een DHT er bij
Ben wel echt benieuwd wat zon ratio met je fysiek doet. (hogere tren).
ik lees hier wel vaak dat de combi test-tren-mast je echt super hard laat staan. heb met allebei los ervaring en ik vond beide leuke stofjes. (me eerste kuur was low dose test+ mast).

Ben wel echt benieuwd wat zon ratio met je fysiek doet. (hogere tren).
ik lees hier wel vaak dat de combi test-tren-mast je echt super hard laat staan. heb met allebei los ervaring en ik vond beide leuke stofjes. (me eerste kuur was low dose test+ mast).

klopt, laag test en de tren doet zn werk beter

wat vinden jullie een goeie 1e kuur btw? voor echt vvm mits je training en voeding clean en strict is

wat vinden jullie een goeie 1e kuur btw? voor echt vvm mits je training en voeding clean en strict is

voorbeeldje van goede eerste kuur , droge schone massa:

wk 1-4 winny @ 40 of 50mg ED
wk 1-8 test-e @ 250mg EW (of E5D)
wk 1-8 mast-e @ 200mg EW (of E5D)

wk 10-13 nolva @ 20mg ED

best een leuke weet alleen niet hoe gevoelig je bent met DHT enzo. Had al een keer gelezen dat je last hebt van acne dan zou ik mast niet doen.

standaard test-only is ook prima kuurtje.

Eerste kuurtje: mast zou ik weglaten.
Dat is net je ontdekkingskuur, gewoon die test op 500 EW en eventueel een oral er bij voor de kickstart. Puur om te weten te komen hoe je reageert op test.

Meer heb je toch niet nodig, 10x meer test dan je normaal aanmaakt, met een beetje goede voeding en training gain je 10kg (uiteraard niet allemaal spiermassa).

Trouwens suwardi, je zei dat je die gains 1-2 maand verloren hebt en zit nu al in een tweede kuur. Had je wel nakuur en genoeg tijd off, of dacht je gewoon **** it ik begin nog een kuur? :p

Meer heb je toch niet nodig, 10x meer test dan je normaal aanmaakt, met een beetje goede voeding en training gain je 10kg (uiteraard niet allemaal spiermassa).

Trouwens suwardi, je zei dat je die gains 1-2 maand verloren hebt en zit nu al in een tweede kuur. Had je wel nakuur en genoeg tijd off, of dacht je gewoon **** it ik begin nog een kuur? :p
al me gains verloren + nog meer in een tijdspan van ongeveer een halfjaar ofzo. pas 1 maand geleden ben ik me voeding weer wat gaan opppakken en weer wat terug gegaint

Op die manier. Nice, succes man.

voorbeeldje van goede eerste kuur , droge schone massa:

wk 1-4 winny @ 40 of 50mg ED
wk 1-8 test-e @ 250mg EW (of E5D)
wk 1-8 mast-e @ 200mg EW (of E5D)

wk 10-13 nolva @ 20mg ED

best een leuke weet alleen niet hoe gevoelig je bent met DHT enzo. Had al een keer gelezen dat je last hebt van acne dan zou ik mast niet doen.

standaard test-only is ook prima kuurtje.

ik heb het gevoel dat ik wel haaruitval ga krijgen dus gewoon test op 500 pw is er een andere kickstarter wat niet niet erg voor dht zorgt?

Terug
Naar boven