Fitness Seller

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveelste week zit je??

Hoelang MT dan?

Geen agressie? :p

situatie afhankelijk, houd me vaak in.
Wel last van moodswings maar dat heb ik vaak zelf in de gaten dus beperk ik wel zodanig dat buitenwereld niet merkt.

trouwens wel beetje last van me tepel maar had ik ook trouwens eerdere kuurtjes en trok daarna weg.

gyno :O

hoe de **** zie je dat op zo'n wazig foto? ik zie niks?
btw misschien had je beter voor 125mg test / 400mg tren ofzo kunnen gaan als je strak wil blijven :P

hoe de **** zie je dat op zo'n wazig foto? ik zie niks?
btw misschien had je beter voor 125mg test / 400mg tren ofzo kunnen gaan als je strak wil blijven :P

ik zei dat ik wat gevoelige tepel had daarom riep demian gyno.
Mwah eigenlijk is dit gewoon een bulkkuur en wou ik MT proberen + schone gains maken.

Ah, klote is dat he, die k*t schouders..
Wat mij wel helpt, is rhomboids trainen en zorgen voor een goede houding, pijn mindert sindsdien, google er ff op..

Ben benieuwd wat de tren binnen nu en 2 weken gaat doen voor je icm de test!

GL

Ah, klote is dat he, die k*t schouders..
Wat mij wel helpt, is rhomboids trainen en zorgen voor een goede houding, pijn mindert sindsdien, google er ff op..

Ben benieuwd wat de tren binnen nu en 2 weken gaat doen voor je icm de test!

GL
thanks bro zal nog ff naar kijken.

Morgen 3de inject zetten, ben nu in 2 weken 6 kg zwaarder geworden terwijl mijn voeding te wensen over liet. Vanaf morgen strict dieet voor schone massa gains.

Zo zo, 3 kg per week. Brute shit is dat zeg. :)
Al is 1,5 kg zoals je zei vocht, een halve kg vet dan nog is 1 kg per week aan spier dik.

Hey ik weet echt 0,0 van juice af.. Al die termen die ik hier lees zeggen me al niks op test na. Ik heb dus niks gezegd. :D

Hey ik weet echt 0,0 van juice af.. Al die termen die ik hier lees zeggen me al niks op test na. Ik heb dus niks gezegd. :D

Hmja het is natuurlijk lastig te zeggen wat precies verhoudingen vet,vocht en spier zijn. Ikzelf was wel aangenaam verrast want heb nog nooit ergens gelezen van 6kg gain in 2 weken. Ben dan ook erg benieuwd wat het verder gaat brengen maar ik sta nu al echt veel voller en strakker. Al me kleren zitten ook veel strakker.

Hmja het is natuurlijk lastig te zeggen wat precies verhoudingen vet,vocht en spier zijn. Ikzelf was wel aangenaam verrast want heb nog nooit ergens gelezen van 6kg gain in 2 weken. Ben dan ook erg benieuwd wat het verder gaat brengen maar ik sta nu al echt veel voller en strakker. Al me kleren zitten ook veel strakker.

Nice bro ben blij voor je man!

wrm heb je als 1e kuur ook voor tren gekozen btw? ken wel test maar tren is nieuw voor me

Terug
Naar boven