- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit , vriendin zat ook op pro ana forums daar werd ze zelfs aangemoedigt moet jz zeker wegblijvenGa hulp zoeken voor je eetstoornis! Langdurig ondergewicht kan behoorlijk ernstige blijvende gezondheidsklachten opleveren!
Ik weet niet of je ook op die pro anna forums rondhangt? Onthoudt dat die meiden echt serieus ziek zijn!!
Succes.
Hoi ik leef nog
Had laatst in m'n foto logje beloofd hier nog te updaten dus laat ik me aan m'n woord houden. M'n gewicht was dus een iets teveel beetje gedropt in de tussentijd maar ik heb er weer een halve kilo aanJa het kost moeite. Niet zozeer lichamelijk, maar vooral mentaal. Ik haat het woord eetprobleem, en al helemaal anorexia maar ik kan het niet mooier maken dan dat het is. Gisteren weer een kennis van mij eraan verloren. Zo wil en ga ik niet eindigen.
Wat een anorect op deze site moet? Voor mij is het afvallen een focus zodat ik niet aan andere nare dingen hoef te denken. En een vorm van controle. Eigenlijk draait het bijna niet om m'n uiterlijk. Ik hoop dat ik die voldoening meer uit sporten kan halen. Maar dan moet m'n eten natuurlijk wel goed gaanDaarom ben ik ook een tijdje minder actief geweest. Ik weet niet hoe de komende tijd gaat lopen, maar ik hoop dat ik deze stijgende lijn kan voortzetten.
Groetjes Lisa![]()
). Veeeeel behandeling gehad waaronder ook een jaar opname (kliniek) en een half jaar intensieve dagbehandeling naast ziekenhuisretourtjes. Maar uiteindelijk moet je het echte leven weer in. En dan gaat niet zonder vallen en opstaan. Ik blijf nu stabiel op een beetje ondergewicht en dat is 'oke'. Wat goed dat je weer iets bent aangekomen!
Weten je ouders of iemand anders uit je omgeving hiervan af?
Het gaat goed komen meid, lekker boulderen en nergens anders aan denken.
Lukt het nog met bbg?
Woensdag lekker geboulderd, nu zijn ze alle boulderen aan het vervangen dus moet ik twee weekjes wachten aaah. BBG heb ik al een tijd geleden stop gezet want 1) ik vond het grotendeels afzien 2) monotone oefeningen en 3) je moet dat 2-3x per week doen en dat is naast mn klimmen even te veel voor mn lichaam
Ga hulp zoeken voor je eetstoornis! Langdurig ondergewicht kan behoorlijk ernstige blijvende gezondheidsklachten opleveren!
Ik weet niet of je ook op die pro anna forums rondhangt? Onthoudt dat die meiden echt serieus ziek zijn!!
Succes.
is ook een beetje omgeving, gaat niet zo 1-2-3 weg door niet meer naar pro-ana forums te gaan als ik haar zo hoor praten over vriendinnen die er last van hebben e.d.
het zou wel een goede eerste stap zijn om niet meer pro-ana forums te bezoeken (tenzij je goedkoop nutridrinks wilt inslaan door ze over te kopen, best goede macro's en micro's)
Alleen help wat moet ik daar doen haha. Ik ga kijken hoeveel kg ik met de gewichtjes kan enzo, be prepaired voor een hilarische beginnerspost vanavond

Blijft frappant. Een vegan met een eetstoornis die aan het bulken is
Mijn leven is in ieder geval niet saai hahaCompoundoefeningen zijn je basis. Te laat denk ik, hoe was je eerste sportschoolbelevenis?
In voor hilarische beginnerspost.
Ik miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg
, wat waarschijnlijk lachwekkend weinig is. Er waren ook voornamelijk van die 100kg afgetrainde beesten, dus daar moet ik me niet mee vergelijken. Plus ik ben denk ik gewoon echt meer een cardio freak, ik vind fietsen leuker dan wat gewichtjes optillen *prepared for hate*. Kortom, ik blijf bij klimmen en wil nog wel eens terug gaan maar dan mèt een maatje
Je moet je nooit met iemand anders vergelijken, gewoon jezelf blijven verbeteren,
Haha, ja ik was al terug. Ik kwam daar dus binnen met 0 ervaring, ik snapte niet hoe de helft van de apparaten werkte dus het was vrij ongemakkelijkIk miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg
, wat waarschijnlijk lachwekkend weinig is. Er waren ook voornamelijk van die 100kg afgetrainde beesten, dus daar moet ik me niet mee vergelijken. Plus ik ben denk ik gewoon echt meer een cardio freak, ik vind fietsen leuker dan wat gewichtjes optillen *prepared for hate*. Kortom, ik blijf bij klimmen en wil nog wel eens terug gaan maar dan mèt een maatje
![]()
Haha, ja ik was al terug. Ik kwam daar dus binnen met 0 ervaring, ik snapte niet hoe de helft van de apparaten werkte dus het was vrij ongemakkelijkIk miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg
![]()
Een maatje kan daar best bij helpen. Is toevallig niet een vriendin die mee wil? 10x2x80, je bent gewoon een sterke chick. 
Blijft frappant. Een vegan met een eetstoornis die aan het bulken is