XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat goed dat je weer iets bent aangekomen!
Weten je ouders of iemand anders uit je omgeving hiervan af?
Het gaat goed komen meid, lekker boulderen en nergens anders aan denken.
Lukt het nog met bbg?
 
Ga hulp zoeken voor je eetstoornis! Langdurig ondergewicht kan behoorlijk ernstige blijvende gezondheidsklachten opleveren!

Ik weet niet of je ook op die pro anna forums rondhangt? Onthoudt dat die meiden echt serieus ziek zijn!!

Succes.
 
Ga hulp zoeken voor je eetstoornis! Langdurig ondergewicht kan behoorlijk ernstige blijvende gezondheidsklachten opleveren!

Ik weet niet of je ook op die pro anna forums rondhangt? Onthoudt dat die meiden echt serieus ziek zijn!!

Succes.
Dit , vriendin zat ook op pro ana forums daar werd ze zelfs aangemoedigt moet jz zeker wegblijven
 
  • Like
Waarderingen: 040B
is ook een beetje omgeving, gaat niet zo 1-2-3 weg door niet meer naar pro-ana forums te gaan als ik haar zo hoor praten over vriendinnen die er last van hebben e.d.

het zou wel een goede eerste stap zijn om niet meer pro-ana forums te bezoeken (tenzij je goedkoop nutridrinks wilt inslaan door ze over te kopen, best goede macro's en micro's)
 
Hmmm ze hebben vanaf volgende week donderdag een actie waarbij ze proteïne pasta verkopen bij de Lidl. Misschien iets voor jou sweetdreamss ?
 
Gewoon je mik volstouwen met whey, bacon, biefstuk, KIP, ham, etc. Veel makkelijker.
 
Hoi ik leef nog:wave2:

Had laatst in m'n foto logje beloofd hier nog te updaten dus laat ik me aan m'n woord houden. M'n gewicht was dus een iets teveel beetje gedropt in de tussentijd maar ik heb er weer een halve kilo aan:cheer: Ja het kost moeite. Niet zozeer lichamelijk, maar vooral mentaal. Ik haat het woord eetprobleem, en al helemaal anorexia maar ik kan het niet mooier maken dan dat het is. Gisteren weer een kennis van mij eraan verloren. Zo wil en ga ik niet eindigen.

Wat een anorect op deze site moet? Voor mij is het afvallen een focus zodat ik niet aan andere nare dingen hoef te denken. En een vorm van controle. Eigenlijk draait het bijna niet om m'n uiterlijk. Ik hoop dat ik die voldoening meer uit sporten kan halen. Maar dan moet m'n eten natuurlijk wel goed gaan;) Daarom ben ik ook een tijdje minder actief geweest. Ik weet niet hoe de komende tijd gaat lopen, maar ik hoop dat ik deze stijgende lijn kan voortzetten.

Groetjes Lisa:engel:

Dat heb ik juist met eten. Vooral vlees.
 
09329c83fb820a4deb0851ab6faee28b.jpg
 
Stop nou maar met dit topic te bumpen tenzij je TS bent.
 
SORRY VEEEEEL TE LANG NIET INGELOGD (vorige week SE week dus en
ik wilde niet teleurstellen, want ik kloot nog steeds een beetje met het eten dus ja)

Ik ben ook nog een soort van iets betere uitleg verontschuldigd denk ik haha. Ik heb al 5 jaar een eetstoornis (en depressie gedoe en whatever diagnose ze kunnen bedenken onderhand - de farmaceutische industrie haalt ook veel winst uit me:shake:). Veeeeel behandeling gehad waaronder ook een jaar opname (kliniek) en een half jaar intensieve dagbehandeling naast ziekenhuisretourtjes. Maar uiteindelijk moet je het echte leven weer in. En dan gaat niet zonder vallen en opstaan. Ik blijf nu stabiel op een beetje ondergewicht en dat is 'oke'.

Wat goed dat je weer iets bent aangekomen!
Weten je ouders of iemand anders uit je omgeving hiervan af?
Het gaat goed komen meid, lekker boulderen en nergens anders aan denken.
Lukt het nog met bbg?

Mn ouders zijn zeker op de hoogte:yes: Woensdag lekker geboulderd, nu zijn ze alle boulderen aan het vervangen dus moet ik twee weekjes wachten aaah. BBG heb ik al een tijd geleden stop gezet want 1) ik vond het grotendeels afzien 2) monotone oefeningen en 3) je moet dat 2-3x per week doen en dat is naast mn klimmen even te veel voor mn lichaam:engel:

Ga hulp zoeken voor je eetstoornis! Langdurig ondergewicht kan behoorlijk ernstige blijvende gezondheidsklachten opleveren!

Ik weet niet of je ook op die pro anna forums rondhangt? Onthoudt dat die meiden echt serieus ziek zijn!!

Succes.

Pro Ana is voor wannarexics zeggen ze altijd haha dus nee. Een kinderarts houdt m'n lichaam in de gaten en afgelopen donderdag was alles prima, alleen m'n bloeddruk is eeuwig te laag maar daar heb ik niet echt last van.

is ook een beetje omgeving, gaat niet zo 1-2-3 weg door niet meer naar pro-ana forums te gaan als ik haar zo hoor praten over vriendinnen die er last van hebben e.d.

het zou wel een goede eerste stap zijn om niet meer pro-ana forums te bezoeken (tenzij je goedkoop nutridrinks wilt inslaan door ze over te kopen, best goede macro's en micro's)

Nutri oh god dat spul hoef ik nooit meer te zien haha. De chocolade is best oke though, maar voor 300 kcal kan ik wel wat beters bedenken haha

Tot snel hopelijk deze keer!!
 
Ik heb een gratis dagpas voor de sportschool voor vandaag, dus ik heb goed gegeten #veganbulking en ga dan zo:lifter: Alleen help wat moet ik daar doen haha. Ik ga kijken hoeveel kg ik met de gewichtjes kan enzo, be prepaired voor een hilarische beginnerspost vanavond:roflol:

Nu even nog snel hier wat topics lezen met tips, en dan ga ik ervoor. Ik merk wel dat het me nu al positieve energie geeft! Ik ga normaal nu klimmen maar m'n maatje kan niet + boulders worden vervangen, en ondanks dat ik klimmen geweldig vind, hou ik ook wel van weer iets nieuws:)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Blijft frappant. Een vegan met een eetstoornis die aan het bulken is

We vergeten nog de muziek! Ik ben me aan het voorbereiden (afgelopen maandag opnames in een studio gehad) op m'n auditie voor het conservatorium:dance: Mijn leven is in ieder geval niet saai haha
 
Compoundoefeningen zijn je basis. Te laat denk ik, hoe was je eerste sportschoolbelevenis? :D
In voor hilarische beginnerspost.

& Spannend hoor! Succes met je auditie. Ik zal voor je duimen.
:cheer:
 
Compoundoefeningen zijn je basis. Te laat denk ik, hoe was je eerste sportschoolbelevenis? :D
In voor hilarische beginnerspost.

Haha, ja ik was al terug. Ik kwam daar dus binnen met 0 ervaring, ik snapte niet hoe de helft van de apparaten werkte dus het was vrij ongemakkelijk:emo: Ik miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg:banana:, wat waarschijnlijk lachwekkend weinig is. Er waren ook voornamelijk van die 100kg afgetrainde beesten, dus daar moet ik me niet mee vergelijken. Plus ik ben denk ik gewoon echt meer een cardio freak, ik vind fietsen leuker dan wat gewichtjes optillen *prepared for hate*. Kortom, ik blijf bij klimmen en wil nog wel eens terug gaan maar dan mèt een maatje;)
 
Haha, ja ik was al terug. Ik kwam daar dus binnen met 0 ervaring, ik snapte niet hoe de helft van de apparaten werkte dus het was vrij ongemakkelijk:emo: Ik miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg:banana:, wat waarschijnlijk lachwekkend weinig is. Er waren ook voornamelijk van die 100kg afgetrainde beesten, dus daar moet ik me niet mee vergelijken. Plus ik ben denk ik gewoon echt meer een cardio freak, ik vind fietsen leuker dan wat gewichtjes optillen *prepared for hate*. Kortom, ik blijf bij klimmen en wil nog wel eens terug gaan maar dan mèt een maatje;)

Zeg maar waar en wanneer. No problemo.
 
Haha, ja ik was al terug. Ik kwam daar dus binnen met 0 ervaring, ik snapte niet hoe de helft van de apparaten werkte dus het was vrij ongemakkelijk:emo: Ik miste eigenlijk een coach of maatje, ik zag ook vooral duo's samen sporten. Maar goed, ik snapte de leg press en daar had ik 2x10 reps met 80kg:banana:, wat waarschijnlijk lachwekkend weinig is. Er waren ook voornamelijk van die 100kg afgetrainde beesten, dus daar moet ik me niet mee vergelijken. Plus ik ben denk ik gewoon echt meer een cardio freak, ik vind fietsen leuker dan wat gewichtjes optillen *prepared for hate*. Kortom, ik blijf bij klimmen en wil nog wel eens terug gaan maar dan mèt een maatje;)

Goed gedaan hoor! Ik snap best dat het vrij ongemakkelijk is die eerste keer in de sportschool. Hoe vaker je zal gaan en meer leert des te normaler gaat het worden. :o Een maatje kan daar best bij helpen. Is toevallig niet een vriendin die mee wil? 10x2x80, je bent gewoon een sterke chick. :flex:
 
Back
Naar boven