XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log

Bezoekers in dit topic

Heeey ben je gisteren langs zoetjesmeer gefietst? :0
Je kon ons allemaal meeten. :roflol:
 
Flinke afstanden. Doe je vandaag de groetjes aan Pleurklaat in middelburg? Gr Jan

WOW BEN JE IN MIDDELBURG

Jupp naja ik ben nu in sint laurens, en zo even koffie halen in Middelburg en dan door naar België dus veel tijd heb ik niet haha

Heeey ben je gisteren langs zoetjesmeer gefietst? :0
Je kon ons allemaal meeten. :roflol:

Haha toevallig wel. Haarlem, Leiden, Zoetermeer, Rotterdam, Spijkenisse, Middelburg so far(;
 
Updateee
Dag 3: 36km, rustdag. Wel keiharde wind tegen gehad en nat geregend. We wilden eigenlijk naar België door maar met code geel leek ons dat een slecht idee haha.
Dag 4: 54km, eerst naar Knokke-Heist gefietst in België en toen terug naar Middelburg. Ondanks de voorspelde regen waas het weer prima tot 5km van Middelburg af. We kwamen in een enorme hoosbui. Letterlijk alles was nat en het leek er ook niet droger op te worden. Dus toen hebben we de trein naar huis gepakt;p

Maar alsnog 300km in 4 dagen gefietst. Gemiddeld 3000 kcal op per dag (60-20-20 macro's) en woog 52.7kg vanmorgen. Kortom, Ik kijk terug op een geslaagde fietsvakantie(: We gaan zeker nog een keertje maar dan als het iets beter weer is met voorkeur(;

Vanavond weer klimmen en zondag ga ik met twee andere vriendinnen in Amsterdam klimmen dus ik ben nog steeds volop actief haha. Fijn weekend!
 
vertel me meer



dit is goed overigens (srs), mooi verantwoordelijk gedrag

giphy.gif
 
Update 1 november
Volgende week tentamens dus het eten en trainen schiet er gemakkelijk bij in. Ik ga altijd te weinig eten als ik stress heb (bye bye eetlust en hoi spierafbraak) dus weeg nu 51kg aka no good. Ik wil niet mager zijn maar mooi afgetraind alleen bulken zonder trainen zorgt ook niet voor het gewenste effect.

Maar met zeiken schieten we niks op dus wat gaan we doen?
1) deze week minstens 1600 kcal per dag en na de tentamens verder ophogen, verhoudingen in procenten: 60 - 20 - 20. Dit komt dus in de praktijk neer op 240 gram kh - 80 gr eiwit - 36 gram vet. Ik eet nu vaak te weinig eiwit. Wat meer vet ipv kh kan ook geen kwaad denk ik?
2) Morgen vroeg opstaan en een BBG workout weer eens doen. Geen excuses. Ik wou typen dit weekend, maar dat is uitstelgedrag. Zo dus vroeg slapen en morgen voor school begint knallen. Ik ga vrijdag ook weer klimmen dus ik moet m'n benen trainen, armen wordt hel anders(;

Wat denken jullie ervan? Het is niet ideaal, maar ik probeer er het beste van te maken. Groetjes van mij(:
 
Niet al te beste update:(
Vrijdag en zondag lekker geklommen, maar toen maandag was m'n lichaam er klaar mee. Ik zakte in elkaar en flikkerde tegen de muur in de badkamer. M'n zusje was alleen thuis en heeft toen 112 gebeld. Hartslag 47 en bloeddruk 75/35 (o.o) dus ik moest bijna opgenomen worden in het ziekenhuis. Volgens de huisarts heb ik aanleg voor flauwvallen (not kidding, dit is pas de tiende keer) en moet ik zoute drop eten, dus dat doe ik nu.

Mijn bloedsuiker was goed dus daar ligt het niet aan, m'n gewicht is stabiel net als m'n eetpatroon. Mag wel iets meer bij, maar dat wist ik al. Qua sporten moet ik rustig aan doen en voldoende drinken en extra zout innemen. Ben ik eindelijk klaar met m'n examens zit dit weer tegen rip.

Ik voel me vandaag al weer stukken beter though, dus eind deze week hoop ik weer helemaal de oude te zijn!
 
Mijn vriendin valt ook geregeld flauw :) laatst nog op de parking van een tuincentrum toen we op weg waren naar het Keukenhof :D toen had ze last van buikpijn ...
Ook al eens flauwgevallen omdat ze kramp kreeg in haar voet ...
Zoute drop eten zou ze ook niet erg vinden :D
 
random flauwvallen is niet goed btw :roflol: zou eens wat meer onderzoek laten doen, vooral als het je bloedsuiker niet is

wellicht verneuk je je eten toch op de een of andere manier wat i.c.m. aanleg het flauwvallen kan veroorzaken
 
Das klote zeg... maar of het aan vegan ligt...
Ik heb zelf ook een bloeddruk van 72/40 bij hartslag 50... altijd.. en ik vreet me rot aan zout.. Teveel :o
Gelukkig heb ik geen flauwval neigingen. Maar dat lijkt me niet prettig in ieder geval.

Ik zou het toch eens uit laten zoeken. Al kunnen ze niet veel doen aan lage bloeddruk zei mijn huisarts.. maar of ik daar nu zo een hoge pet van op heb..
 
Vreemd steeds van dat flauwvallen. Kan je het voelen aankomen? Anders kan het behoorlijke gevaarlijke situaties opleveren.
Gelukkig voel je je weer beter. :D

Hoe gingen je examens?
 
Hoi ik leef nog:wave2:

Had laatst in m'n foto logje beloofd hier nog te updaten dus laat ik me aan m'n woord houden. M'n gewicht was dus een iets teveel beetje gedropt in de tussentijd maar ik heb er weer een halve kilo aan:cheer: Ja het kost moeite. Niet zozeer lichamelijk, maar vooral mentaal. Ik haat het woord eetprobleem, en al helemaal anorexia maar ik kan het niet mooier maken dan dat het is. Gisteren weer een kennis van mij eraan verloren. Zo wil en ga ik niet eindigen.

Wat een anorect op deze site moet? Voor mij is het afvallen een focus zodat ik niet aan andere nare dingen hoef te denken. En een vorm van controle. Eigenlijk draait het bijna niet om m'n uiterlijk. Ik hoop dat ik die voldoening meer uit sporten kan halen. Maar dan moet m'n eten natuurlijk wel goed gaan;) Daarom ben ik ook een tijdje minder actief geweest. Ik weet niet hoe de komende tijd gaat lopen, maar ik hoop dat ik deze stijgende lijn kan voortzetten.

Groetjes Lisa:engel:
 
Back
Naar boven