Fitness Seller

Review Syntha-6 - BSN

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op wasHoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtendsWaar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den HaagWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)

syntha6- 65.jpg

maandag 4potten syntha-6 caramel latte besteld (en nog een hele hoop andere producten zoals jack3d en whey perfection enzo) bij body en fitshop. En ik moet zeggen, de smaak is geweldig!! is mijn eerste bestelling bij body en fit, ik zal er nu vaker bestellen, goedkoop, goede en veel producten EN zeer snel (had ze de dag erna al gekregen, zoals beloofd) :D samples zijn altijd handig (vooral als je wat andere smaken en/of producten wilt testen), alleen spijtig dat het er niet zo veel zijn :p

Grtz

Bedankt voor je bestelling! :)

:thumbs:

-Leon

Lekker smaakje, helaas weinig eiwitten erin, gebruik zelf 92% blend van powerbar. Lekker hoog eiwit gehalte maar toch goed smaakje, ook geen last van huid/acne/schijterij ed. maargoed 14eur/700gram via me pa (eigenaar fysiotherapie zaak).
Had in Amerika BSN syntha 6 gehad en vond cookies&cream en de andere smaken indd erg lekker...+1 voor de smaak -1 voor eiwit gehalte, maar is en blijft een lekkere shake.

Ook goed te combineren met NO-xplode en cellmass van BSN :)

Wat is nou het verschil tussen dit product en bijvoorbeeld Whey Isolaat met 93% eiwit

Heeft iemand ervaring met de SYNTHA-6™ DECADENCE repen? Ik kan deze voor nog geen 3 tientjes krijgen (setje van 12) maar heb ze nog niet eerder geprobeerd.

is het een goed product ik gebruik ook no-explode kunnen die goed samen?

maar is SYNTHA-6™ en beetje goed

Het is hier al meerdere keren aangehaald. Smaak is goed, schuimt niet, mengt superhandig maar samenstelling kan beter. Denk dat er betere producten zijn die minder kosten erbovenop.

die van bodylab protien 6 ?
of die ander

Bij Body en Fitshop is deze nu te koop voor €22,- op = op. Just saying.

Altijd een fan geweest van syntha-6, smaakt heerlijk en nooit geen problemen achteraf.

Het enige wat tegensteekt is het lage eiwitgehalte per scoop van 44g t.o.v andere merken. Prijs is ook aan de hoge kant, en door de grotere scoops zit je snel door de voorraad.

Niettemin een product waar ik nog nooit ontevreden ben van geweest.

ja iedereen heeft ze mening zo tezien
maar wil alleen weten of het een goed product is
dus een feit!

is caramel lekker?

Is wel goed van smaak.
Cookie&Cream ben ik niet zo een hele grote fan van. Banaan vind ik dan weer super.

Kwark, 2 scheppen whey, brinta erbij en alles de blender in.

Jammer dat deze zo duur is en zo een laag percentage eiwit heeft, want dit is toch nog steeds de lekkerste whey die ik op heb. Heb denk wel een kilo of 20 strawberry milkshake verslonden.

Terug
Naar boven