MuscleMeat

Review Syntha-6 - BSN

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op wasHoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtendsWaar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den HaagWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)

syntha6- 65.jpg

jah he ik heb em nu eens getest en inderdaad een heerlijke smaak
veel beter dan de true mass van bsn (die smaak was echt goor)

ik zal waarschijnlijk dit supplement blijven nemen eens voor men training en eens erachter

alleen jammer dat ik alleen mor twee smaken had om uit te kiezen

Zeker jammer en je hebt best veel betaald!
Surf maar een naar www.prosportvoeding.nl, daar kan je bijna alle smaken vinden. Anders heb je ook nog www.bardolino.nl, alletwee geen bezorgkosten.

Mochaccino is ook wel lekker, doet me denken aan chocolade melk. Alleen het is erg zoet en ik vind 22 gram eiwitten per scoop van 44 gram een beetje jammer.

ook niet als het naar belgië moet worden verstuurd ?
want ik heb nog ergere geweten dan 7 euro verzendkosten :D

allesinds bedankt

Heb inmiddels echt veel soorten en merken whey geprobeerd, maar deze staat nu toch echt heel dik op nummer 1 met chocolate smaak. Tevens reageert mijn lichaam het rustigst op deze whey, zonder extreem aan de schijt te raken, zonder buikkrampen ofzo.. Smaak is ook verruit de allerbeste.

Jammie!

heb inmiddels echt veel soorten en merken whey geprobeerd, maar deze staat nu toch echt heel dik op nummer 1 met chocolate smaak. Tevens reageert mijn lichaam het rustigst op deze whey, zonder extreem aan de schijt te raken, zonder buikkrampen ofzo.. Smaak is ook verruit de allerbeste.

Jammie!

+1!

Heb inmiddels echt veel soorten en merken whey geprobeerd, maar deze staat nu toch echt heel dik op nummer 1 met chocolate smaak. Tevens reageert mijn lichaam het rustigst op deze whey, zonder extreem aan de schijt te raken, zonder buikkrampen ofzo.. Smaak is ook verruit de allerbeste.

Jammie!

Ja precies dat heb ik dus ook.. Sommige whey gaat heel me maag over de zeik..

Deze bevalt me ook super!

Ondanks de prijs vrij duur is (betaal nu €40 per pot geloof ik kan vast goedkoper) denk ik toch dat ik het maar continue blijf kopen en gebruiken want is volgens mij gewoon echt 1 van de betere whey's smaakt wel ok.. Vind het niet idioot lekker maar is goed te doen en mengt heel makkelijk wat ook niet verkeerd is :P

Ik gebruik nu in combinatie met NO-Xplode maar voorlopig blijf ik iig doorgaan met syntha 6

Ja precies dat heb ik dus ook.. Sommige whey gaat heel me maag over de zeik..

Deze bevalt me ook super!

Ondanks de prijs vrij duur is (betaal nu €40 per pot geloof ik kan vast goedkoper) denk ik toch dat ik het maar continue blijf kopen en gebruiken want is volgens mij gewoon echt 1 van de betere whey's smaakt wel ok.. Vind het niet idioot lekker maar is goed te doen en mengt heel makkelijk wat ook niet verkeerd is :P

Ik gebruik nu in combinatie met NO-Xplode maar voorlopig blijf ik iig doorgaan met syntha 6

Kan echt stukken goedkoper hoor!
Ik had laatst 2 potten bij www.bodyenfitshop.nl voor euro 63,65 samen.
Dat scheelt je enorm!

Gisteren de Moccachino geprobeerd, inderdaad errug lekker!! Alleen per serving van 44gr 200 Kcal en maar 22 gr proteine.... De 100% Whey Protein van Optimum Nutrition bijv. heeft per serving van 29.4gr maar 120 Kcal en 24gr proteine!! Dat scheelt bij 3 shakes toch al 240 Kcal en dan ook nog eens 6gr proteine extra...

Laatst bewerkt:
6 verschillende eiwitten, lekkere smaak, wel duur:(
voor de rest super!

Veel te dure mierzoete rommel. Je word er dik van.

Ik vind dit de beste whey die er is. Ik combineer dit met andere whey's.
Smorgens en vlak voor de training is deze whey goed omdat er zoveel kh in zit.

Syntha-6 Stuntaanbieding!

In samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;

Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!
THT eind Juni 2011.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

Caramel latte, gruwelijk lekker.....

maandag 4potten syntha-6 caramel latte besteld (en nog een hele hoop andere producten zoals jack3d en whey perfection enzo) bij body en fitshop. En ik moet zeggen, de smaak is geweldig!! is mijn eerste bestelling bij body en fit, ik zal er nu vaker bestellen, goedkoop, goede en veel producten EN zeer snel (had ze de dag erna al gekregen, zoals beloofd) :D samples zijn altijd handig (vooral als je wat andere smaken en/of producten wilt testen), alleen spijtig dat het er niet zo veel zijn :p

Grtz

Er zit te veel suiker in deze zoete troep.

Terug
Naar boven