Fitness Seller

Review Syntha-6 - BSN

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op wasHoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtendsWaar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den HaagWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)

syntha6- 65.jpg

Kvind de shakes te dun + redelijk wat carbs per serving..

Behoorlijk lekker, maar er zit echt veeeel te weinig in zo'n pot.
Heb er net 2 weken mee rond gekomen (2 op traininsdagen, 1 op niet trainingsdagen)

Kvind de shakes te dun + redelijk wat carbs per serving..

Dikte van de shake bepaal je altijd zelf uiteraard, je hoeft niet perse de hoeveel vloeistof te gebruiken die op de verpakking staat.
Ik maak mijn shakes altijd wat dikker, vind ik lekkerder en minder vol gevoel daarna. Wat ook altijd helpt is een paar ijsblokjes bij de blender in, wordt het ook dikker van.

ik heb gister een pot Syntha 6 gekocht bij de Body en fit shop in Amersfoort, voor 35 euro, verkoper was er zeer tevreden over, ik vind hem in ieder geval echt heerlijk (aardbei)

ik heb gister een pot Syntha 6 gekocht bij de Body en fit shop in Amersfoort, voor 35 euro, verkoper was er zeer tevreden over, ik vind hem in ieder geval echt heerlijk (aardbei)

is ook lekker alleen dorian yates smaakt nog VEEL beter...

Ik heb enkele staaltjes van deze gekregen. Heb gisteren voor het eerst ééntje getest, vanilla ice cream, en ik moet zeggen dat dit het beste smaakt van al wat ik al heb geprobeerd. Dit komt echt kortbij een échte vanille shake en dat vind ik een hele prestatie in de wereld van smaken bij supplementen, lol. + kwa samenstelling is dit zeker geen slecht supplement.

Ik heb nu nog chocolate, cookies and cream en aarbij over. Als ik ze allemaal heb geprobeerd ga ik meteen een pot bestellen en wrschlk blijf ik bij dit supplement dan want kwa smaak ben ik al helemaal verkocht aan die vanille. Hele zachte romige lichte textuur en smaak (met melk) niet zwaar op de maag, perfect...

Als je dan die vanille van xxlnutrition proeft, die protein 80, dan weet je pas wat voor gore smaken er bestaan want dat heeft echt niets weg van vanille. Maar al bij al, er zijn nog ergere smaken dan die hoor, dus protein 80 is zeker niet de slechtste maar ik zal het toch niet meer terug kopen.

Voor mij Syntha-6 afgewisseld met rose acre farm eiwitten.

De gemengde eiwitten zijn veel te duur van alle merken.

Whey is de beste ,maar neemt het snelste op, terwijl caseine ( melk) over een langere periode wordt opgenomen.

Vroeger was melkeiwit veel geodekoper dan whey eiwit.

Wat ik doe : magere melk met whey eiwit.
Dan heb je langzaaam opneembare en snel opneembare proteine bij elkaar.
Is veel goedkoper en voor hetzelfde geld kun je dus meer whey kopen en meer maaltijden vervangen of aanvullen ...

De gemengde eiwitten zijn veel te duur van alle merken.

Whey is de beste ,maar neemt het snelste op, terwijl caseine ( melk) over een langere periode wordt opgenomen.

Vroeger was melkeiwit veel geodekoper dan whey eiwit.

Wat ik doe : magere melk met whey eiwit.
Dan heb je langzaaam opneembare en snel opneembare proteine bij elkaar.
Is veel goedkoper en voor hetzelfde geld kun je dus meer whey kopen en meer maaltijden vervangen of aanvullen ...

Whey is overrated en overhyped.....

Daarnet het staaltje chocolate binnen gespeeld. Als je dat zakje opscheurde, dat was net de geur van een zakje nestlé en het smaakte nog echt naar chocolade ook... Ik kan het bijna niet geloven dat er een supplement is dat eigenlijk ook degelijk smaakt naar hetgeen op het pakje staat, die lopen niet dik... LOL.

Ik neem em smorgens bij mn brinta.
Zeer lekker vanille en chocolde.
Aardbei was echter minder.

Ik ga morgen waarschijnlijk voor het eerste dit supplement aanschaffen. Ik heb tot nu toe altijd de whey elite van Dymatize gehad. Dan is een logische vervanging hiervan deze Syntha 6 van BSN of toch de Lean Dessert van BSN?

hey gasten

ik heb gisteren een pot syntha 6 besteld (aarbei) e ik heb em al thuis ontvangen daarnet.

ik had et besteld via www.bodystore.nl echt een prima site.
ik heb maar 39 euro voor de pot betaald en 7 euro verzendingskosten.

ik moet het product nog testen maar ik hoop da het inderdaad een lekkere smaak zal hebben en dat ik al resultaat zal zien na 1 pot.
:D

hey gasten

ik heb gisteren een pot syntha 6 besteld (aarbei) e ik heb em al thuis ontvangen daarnet.

ik had et besteld via www.bodystore.nl echt een prima site.
ik heb maar 39 euro voor de pot betaald en 7 euro verzendingskosten.

ik moet het product nog testen maar ik hoop da het inderdaad een lekkere smaak zal hebben en dat ik al resultaat zal zien na 1 pot.
:D

Dat is duur hoor!
Twee potten bij www.prosportvoeding.nl voor 60 euro zonder bezorgkosten!
De smaken zijn overigens heerlijk vooral de moccachino.:zuip:

Ik ga morgen waarschijnlijk voor het eerste dit supplement aanschaffen. Ik heb tot nu toe altijd de whey elite van Dymatize gehad. Dan is een logische vervanging hiervan deze Syntha 6 van BSN of toch de Lean Dessert van BSN?

Ik heb ze zelf alletwee.
In de Dessert zit 7 gr kh en in de Syntha 15.
In de ,, ,, 3 gr vet ,, ,, 6 gr, waarschijnlijk respectievelijk
2 en 5 gr mct.
Dessert 130 kcal, Syntha 200 kcal per schep.
Alle smaken zijn lekker behalve de Chocolate Fudge Dessert, net of de chocola d'r langs geschampt is......:(

Ben vandaag begonnen met syntha-6. Zelfs met water issie heerlijk!!

jah he ik heb em nu eens getest en inderdaad een heerlijke smaak
veel beter dan de true mass van bsn (die smaak was echt goor)

ik zal waarschijnlijk dit supplement blijven nemen eens voor men training en eens erachter

alleen jammer dat ik alleen mor twee smaken had om uit te kiezen

Terug
Naar boven