Fitness Seller

Synthol kids

is it just me of voelen jullie bij het zien van dit filmpje ook de neiging opwellen om dah superdude met dah sunglasses vakkundig van zn tandjes af te helpen..

Los van het feit dat het er niet uitziet, wat zijn de gevolgen op lange termijn? Ik bedoel stel dat die kids of mannen/vrouwen het niet meer gebruiken en ook niet meer trainen. Zakt dan alles weg? De verhoudingen van het lichaam zullen dan nooit meer goed zijn?

Ik heb nooit een after pic ofzo gezien...

http://www.ergogenics.org/synthol.html Weet niet of dit representatief is voor mensen die synthol gebruiken op lange termijn, maar zijn toch wel ziekelijke gevolgen.

• Topic Starter Topic Starter
Los van het feit dat het er niet uitziet, wat zijn de gevolgen op lange termijn? Ik bedoel stel dat die kids of mannen/vrouwen het niet meer gebruiken en ook niet meer trainen. Zakt dan alles weg? De verhoudingen van het lichaam zullen dan nooit meer goed zijn?

Ik heb nooit een after pic ofzo gezien...

Lange termijn gevolgen weet ik niet, maar wat ik wel gelezen heb is dat de synthol verdwijnt na enkele maanden als je niet meer gebruikt, wat wel zo is, prof BB gebruiken het omdat het je spier uitzet, en die vul je dan weer op door te trainen en eten.. Daarvoor werd synthol oorspronkelijk gemaakt, om spiermassa snel bij te komen bij spieren waar je genetisch geen aanleg voor hebt..

Bvb die guinness record holder had geen synthol in zijn lijf, dat komt omdat hij erbij trainde en dan wordt die olie die je lichaam opneemt opgevuld door echte spiermassa, denk dat het dan idd veel moeilijker weggaat dan als je blijft spuiten en niet traint..

Lange termijn.. Die gastjes in dat land zullen het de dag van vandaag geen 30 worden in zo'n landen..

Edit: ergens vind ik het best zielig voor zo'n mensen, er moet echt iets in je hoofd mis zijn als je blijft spuiten al vinden mensen je creepy, kijk naar greg valentino, die verteld in een interview dat hij beseft welke freak hij wel niet was maarja daar zit je dan met je dikke armen dit te vertellen..

Laatst bewerkt:
Lange termijn gevolgen weet ik niet, maar wat ik wel gelezen heb is dat de synthol verdwijnt na enkele maanden als je niet meer gebruikt, wat wel zo is, prof BB gebruiken het omdat het je spier uitzet, en die vul je dan weer op door te trainen en eten.. Daarvoor werd synthol oorspronkelijk gemaakt, om spiermassa snel bij te komen bij spieren waar je genetisch geen aanleg voor hebt..

Bvb die guinness record holder had geen synthol in zijn lijf, dat komt omdat hij erbij trainde en dan wordt die olie die je lichaam opneemt opgevuld door echte spiermassa, denk dat het dan idd veel moeilijker weggaat dan als je blijft spuiten en niet traint..

Lange termijn.. Die gastjes in dat land zullen het de dag van vandaag geen 30 worden in zo'n landen..

Edit: ergens vind ik het best zielig voor zo'n mensen, er moet echt iets in je hoofd mis zijn als je blijft spuiten al vinden mensen je creepy, kijk naar greg valentino, die verteld in een interview dat hij beseft welke freak hij wel niet was maarja daar zit je dan met je dikke armen dit te vertellen..

srs? Ik heb altijd gedacht dat die zooi gewoon oplost ofzo en dat ze dan weer bij moeten spuiten.

Die ene gast z'n biceps is dikker dan z'n bovenbeen. Lekker alles in verhouding met die syntholgasten. :rolleyes:

Gespierd lijken en als je iets moet optillen om hulp moeten vragen haha

• Topic Starter Topic Starter
srs? Ik heb altijd gedacht dat die zooi gewoon oplost ofzo en dat ze dan weer bij moeten spuiten.

Dat dacht ik ook, maar is blijkbaar niet zo, als je die channel van dit video bekijkt legt de originele maker het 1 en ander uit..

Kopie van een synthol verkoopsite, mag die niet posten wss..

Site Oils are there to help you break past a plateau. If your genetics indicate that you are 242 with 5% bf, but you only have 18″ arms, then Site Oils will help you bring your arms in proportion. All that I am saying is that Site Oils are there to aid the work that you do in the gym, not replace it!

waar haal je dit? snel maar is proberen!

Thanx voor de info man!

waar haal je dit? snel maar is proberen!

Het schijnt dat je het bij de apotheker zou kunnen halen, als ik jou was zou ik mrg langsgaan!

Holy shit man...hoe oud zijn die gastjes? Hoe komen die aan dat spul...en waar haal je het in je hoofd om dat te doen :/

Benieuwd hoe het er binnen enkele jaren met hen aan toegaat..

Het domste vind ik nog dat die gewoon even ergens inprikt, zit totaal geen symmetrie in dus.

synthol is net zo'n taboe voor de bodybuilders als anabolen en eiwitshakes en creatine voor de "normale" mens. Volgens mij gebruiken profs dit ook als ze iets bij willen trekken dat niet genoeg groeit ? ik moet er niet aan denken iniedergeval en had ook geen idee dat het zo'n gele vloeistof was.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** dat, echt sicker, sicker dan die knulletjes!!
Dit beeld krijg ik nooit meer weg!

FHUWY6X.jpg

Terug
Naar boven