svenn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ vond ik ook, vond famas en galil in het begin niks bij 1.6, shield kun je alleen maar negatief
over zijn tenzij je in wars vermoedt dat er wordt gecheat he ;D
Ook oudere versies van maps als inferno naar nieuwere was ff wennen

voornamelijk de adrenaline die je voelt als je in een 5on5 war met allemaal vrienden1.6 is voor de jonkies. CS 1.3 was pas echt goed. Bunny hopping Awp/Deagle combo kills all day. Ging nergens over, zo OP. Van alle Nederlandse "Demon" servers gebanned, door een stormbahn führer van een GM. Mooie is dat ik nooit aimbot,wallhack of van voor cheat dan ook heb gebruikt. En er waren zeker nog betere spelers. Zat ook vrij hoog in CAL League destijds met een clan. Was wel mooi teamwerk. Pub servers gaat echt nergens over....
zelfde geldt voor bunnyhop met spatie natuurlijkPrecies. Schoot de hele server aan gort zonder team, solo zonder AWP zoom. Dan bunny hoppen zonder geluid te maken. Snelle twitch reflexen in die tijd(20j), en bijna altijd Deagle headshots. Gaat om milli seconden. Maarja, als je al een lange Quake voorgeschiedenis hebt. CS is slow motion kinderspel....
Maar braggen is wel leuk. Vooral op die leeftijd. Jammer dat het niet echt productief is. Alleen wat spaarcenten gewonnen in lokale LAN tourney's. Maar het gaat om de fun. Merk nu wel dat ik zoveel langzamer ben. De aftakeling is al bezig op je 30e blijkbaar. Game nog heel weinig.

Best wel erg die filmpjes.... die maps ken ik uit mijn hoofd!! 10 jaar later nog!!! Zoveel herinneringen. De_Dust was ook altijd lachen. Hah, die bottleneck, 10 nades "fire in the hole" .Ook al was die map overused. Dust 2 is wel beter. Hoe heet die map ook alweer in dat pakhuis. Waar iedereen in die airco buisen zat te kruipen. Nade erin en triple kill. Was wel erg fun.

Speel het al sinds 1.3. Goeie 12 jaar geleden volgens mij. Daarna nog overgegaan op Condition Zero, was me beter beviel en daar op Europees niveau gespeeld en half jaar lang op 1 gestaan op clanbase cups en andere cups met clan, wat een tijden.
Source maar even gespeeld, vond ik niks aan.
CS:GO vind ik ook maar matig. Mist de charme van de oude en met al die extra bullshit met molotovs en smokes die molotovs cancellen... machinegun = OP.