XXL Nutrition

cs 1.6 anyone?!

1.5 was leuker destijds.

• Topic Starter Topic Starter

+ vond ik ook, vond famas en galil in het begin niks bij 1.6, shield kun je alleen maar negatief
over zijn tenzij je in wars vermoedt dat er wordt gecheat he ;D
Ook oudere versies van maps als inferno naar nieuwere was ff wennen

+ vond ik ook, vond famas en galil in het begin niks bij 1.6, shield kun je alleen maar negatief
over zijn tenzij je in wars vermoedt dat er wordt gecheat he ;D
Ook oudere versies van maps als inferno naar nieuwere was ff wennen

toch kon je met de famas op burst wel leuke headshots schieten

Hahaha wist niet eens dat dat nog gespeeld werd. Heb me er uuuuuuuren mee vermaakt

haha oww ja echt heerlijk met famas als je die muisknop op burst drukt en links
gewoon inhoudt, soms vliegen er zo 5 door 5 hoofden :P
Galil kan als je ff door hebt ook aardig lekker sproeien, soms op close range, ook door 10 meer bullets
best effectief tegen 2 of meer

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 20:42 ----------

speelde het daar juist ook vaak voor :P voornamelijk de adrenaline die je voelt als je in een 5on5 war met allemaal vrienden
alleen over bent tegen 5 man en bv op dust2 B hebt geplanned T side en zo graag wilt winnen
kon ik mn muis soms niet eens recht houden, alleen maar trillen

1.6 is voor de jonkies. CS 1.3 was pas echt goed. Bunny hopping Awp/Deagle combo kills all day. Ging nergens over, zo OP. Van alle Nederlandse "Demon" servers gebanned, door een stormbahn führer van een GM. Mooie is dat ik nooit aimbot,wallhack of van voor cheat dan ook heb gebruikt. En er waren zeker nog betere spelers. Zat ook vrij hoog in CAL League destijds met een clan. Was wel mooi teamwerk. Pub servers gaat echt nergens over....

1.6 is voor de jonkies. CS 1.3 was pas echt goed. Bunny hopping Awp/Deagle combo kills all day. Ging nergens over, zo OP. Van alle Nederlandse "Demon" servers gebanned, door een stormbahn führer van een GM. Mooie is dat ik nooit aimbot,wallhack of van voor cheat dan ook heb gebruikt. En er waren zeker nog betere spelers. Zat ook vrij hoog in CAL League destijds met een clan. Was wel mooi teamwerk. Pub servers gaat echt nergens over....

haha in 1.5 had je toch ook nog, voor de kenners, dat je met awp kon schieten
deagle pakken die je dan 1 x overhaalt, en weer awp die dan unzoomed extreem
gericht schiet. Als je eenmaal gewend bent aan praktisch zonder crosshair spelen weet je ook wel waar
je moet aimen, kun je in 1.6 muisknop 1 en 2 tegelijkertijd inhouden, ook unzoomed aardig wat kans
om te hitten.

Bunnyhop aanpassingen vond ik ook zuur
Was juist een onrealistische maar skilled hop
die lang niet iedereen kon na een paar jaar spelen toch.
zelfde geldt voor nu, combinatie mouse scroll up voor bukken
en down voor springen zodat je behoorlijk geluidloos
vooruit kan hoppen... kan ook door ctrl te tappen maar vind ik lastiger :P zelfde geldt voor bunnyhop met spatie natuurlijk

weet niet of mensen iher nog bekend zijn met creative hosting of dat die server uberhaupt nog runt,
maar daar zaten ook wel wat admins op die na een paar acties al oordeelden dat je hackte...
kon je weer een account aanmaken op het forum voor een unban request.

Precies. Schoot de hele server aan gort zonder team, solo zonder AWP zoom. Dan bunny hoppen zonder geluid te maken. Snelle twitch reflexen in die tijd(20j), en bijna altijd Deagle headshots. Gaat om milli seconden. Maarja, als je al een lange Quake voorgeschiedenis hebt. CS is slow motion kinderspel....

Maar braggen is wel leuk. Vooral op die leeftijd. Jammer dat het niet echt productief is. Alleen wat spaarcenten gewonnen in lokale LAN tourney's. Maar het gaat om de fun. Merk nu wel dat ik zoveel langzamer ben. De aftakeling is al bezig op je 30e blijkbaar. Game nog heel weinig.

Precies. Schoot de hele server aan gort zonder team, solo zonder AWP zoom. Dan bunny hoppen zonder geluid te maken. Snelle twitch reflexen in die tijd(20j), en bijna altijd Deagle headshots. Gaat om milli seconden. Maarja, als je al een lange Quake voorgeschiedenis hebt. CS is slow motion kinderspel....

Maar braggen is wel leuk. Vooral op die leeftijd. Jammer dat het niet echt productief is. Alleen wat spaarcenten gewonnen in lokale LAN tourney's. Maar het gaat om de fun. Merk nu wel dat ik zoveel langzamer ben. De aftakeling is al bezig op je 30e blijkbaar. Game nog heel weinig.

Ja sowieso het is een prestige spel voor mij hahaha
die deagle headshots kreeg ik ook wel onder de knie. Ik denk met een beetje
mazzel dat je 7 kogels al op kort dust2 bv alles op 20 meter/30 kan HSen, lopend.

bijna als glock :D

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 22:22 ----------

vette filmpjes, ookal heb ik er nog maar 1 half gezien, ik heb er wel vertrouwen in ;p
Heb door dit soort filmpjes o.a., ook wel van antoine vaillant enzo, gasten met een vrij extreme
muzieksmaak... niet altijd mn ding zoals impending doom ofzo, te hard en schreeuwerig, maar als
het een beetje melodieus is zoals in flames en disturbed vind ik het al wel snel catchy en geschikt
om mee te trainen of te gamen!

Best wel erg die filmpjes.... die maps ken ik uit mijn hoofd!! 10 jaar later nog!!! Zoveel herinneringen. De_Dust was ook altijd lachen. Hah, die bottleneck, 10 nades "fire in the hole" .Ook al was die map overused. Dust 2 is wel beter. Hoe heet die map ook alweer in dat pakhuis. Waar iedereen in die airco buisen zat te kruipen. Nade erin en triple kill. Was wel erg fun.

Laatst bewerkt:
Best wel erg die filmpjes.... die maps ken ik uit mijn hoofd!! 10 jaar later nog!!! Zoveel herinneringen. De_Dust was ook altijd lachen. Hah, die bottleneck, 10 nades "fire in the hole" .Ook al was die map overused. Dust 2 is wel beter. Hoe heet die map ook alweer in dat pakhuis. Waar iedereen in die airco buisen zat te kruipen. Nade erin en triple kill. Was wel erg fun.

denk dat je nuke bedoelt? als t side spawn je afgelegen waar je gelijk het dak op kan en via een trap naar binnen en beetje wallbangen of boosten op die rots rechts :P
kan buitenom, via ramp naar bombspot B, als ct direct vanaf spawn rechtdoor omhoog naar rekken.
Als je goed spawnt T zijde pistol round kun je met behulp van veel nades en beetjes geluk met zn 5en door beide vents op A hoppen en beneden planten... 1 achter kist of bij ramp, 2 door deuren links en 2 rechts en het is wel bekeken :D

cs_assault

Haha ja cs assault. onder de deur proberen te sneaken en dan je magazijn legen op de buizen. Bijna altijd wel prijs :D

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 10:41 ----------

Is cs 1.6 eigenlijk nog gewoon te downloaden of gaat alles via steam tegenwoordig?

gaat via steam en via steam is het voor 10 e of minder te kopen..
steam is gratis en 10 sec tijd he tenzij je nog geen account hebt, dan 1 min

Speel het al sinds 1.3. Goeie 12 jaar geleden volgens mij. Daarna nog overgegaan op Condition Zero, was me beter beviel en daar op Europees niveau gespeeld en half jaar lang op 1 gestaan op clanbase cups en andere cups met clan, wat een tijden. :P

Source maar even gespeeld, vond ik niks aan.
CS:GO vind ik ook maar matig. Mist de charme van de oude en met al die extra bullshit met molotovs en smokes die molotovs cancellen... machinegun = OP.

Speel het al sinds 1.3. Goeie 12 jaar geleden volgens mij. Daarna nog overgegaan op Condition Zero, was me beter beviel en daar op Europees niveau gespeeld en half jaar lang op 1 gestaan op clanbase cups en andere cups met clan, wat een tijden. :P

Source maar even gespeeld, vond ik niks aan.
CS:GO vind ik ook maar matig. Mist de charme van de oude en met al die extra bullshit met molotovs en smokes die molotovs cancellen... machinegun = OP.

nice! toch aardig wat mensen hier die half life spellen aardig kunnen waarderen of mods ervan...
mooi om te zien

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 15:57 ----------

en dan ben ik het vaak ook nog eens over welke versie wel en niet goed was :P

was condition zero de moeite wel waard ja? heb die ook overgeslagen, alleen 1.5 en 6 gespeeld

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 15:57 ----------

go een paar uur de kans gegeven maar als ik in het begin al dat gevoel er niet bij heb wordt t niets...
beter dan voorgaande '''verbeteringen'' zoals source maar niet die speed en precisie

Vond wolfenstein ET altijd veel leuker dan cs, speelde dat toen helemaal grijs in de lan partys op de middelbare school

Terug
Naar boven