MuscleMeat

t gaat gebeuren

vetzakje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
hallo,
mensen die deel hebben genomen aan me vorige topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/help-eens-laatste-15-a-295826/
ik heb een nieuw voedingsschemasmorgens twee kipfilets op brood smiddags ook een en s"avonds een tonijn burger met groentes er in verwerkt + vitamine tabletten
elkedag tussen de 15 en 30 kilometer cardio en 3x in de week fitness

is dit een goed begin?
greetz fatman

Elke dag 15-30km cardio? Wow hey, veel!

Ik zou rustig beginnen, als beginner kun je de neiging krijgen om te stoppen doordat alles op je af komt. Tenzij je ijzeren motivatie hebt natuurlijk.

In t vorige topic werd er verteld.. lees de stickies!
Als dat verteld wordt doe dat dn ook, want ik gok zomaar dat je dat niet zorgvuldig genoeg gedaan hebt.

Bereken je onderhoud ( voor meer info, zie stickies! )
Ga daar rond de 500 kcal onder zitten!

T probleem met dit schema is dat je nu ik gok rond de 1500kcal binnen krijgt, als t niet minder is. Je verbuik daarentegen is inc. de cardio zo rond de 3300kcal ( is een ruwe schatting. )
Dat is dus -1800kcal, je zal afvallen maar bent eerder geneigd te stoppen doordat je zo weinig eet. Daarnaast is t gewoon veel gezonder om een voedingspatroon aan te nemen die je ook aan kunt blijven houden nadat je je gewenste gewicht bereikt hebt.

hallo,
mensen die deel hebben genomen aan me vorige topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/help-eens-laatste-15-a-295826/
ik heb een nieuw voedingsschemasmorgens twee kipfilets op brood smiddags ook een en s"avonds een tonijn burger met groentes er in verwerkt + vitamine tabletten
elkedag tussen de 15 en 30 kilometer cardio en 3x in de week fitness

is dit een goed begin?
greetz fatman

dude elke dag 30 km ? als ik 10 km haal is t al een wonder xd.

• Topic Starter Topic Starter
marc ik bedoel op de crosstrainer he, remi ik zal er nog eens naar kijken maar ik heb verder geen honger gevoel ofzo.

Haha, zoals eerder gezegd, dat zijn maximum 1500 kcals. Crashdieet is nooit goed.

ranniks stoppen is geen optie....... alleen mijn voeding schema deugt niet en ik snap er geen zak van..

ranniks stoppen is geen optie....... alleen mijn voeding schema deugt niet en ik snap er geen zak van..

Wees dan niet zo lui & neem de moeite om je fatsoenlijk in te lezen.
Als je dat had gedaan had je namelijk geweten dat je voedingsschemagwn niet klopt..

Iedereen hier wil je helpen we vragen er alleen wel wat moeite voor terug. Lees de stickies, kom je er echt niet uit dan ken je je vragen stellen.. maar t is ook beter voor jezelf als je strax weet waarom je voedingsschema slecht is & waarom je beter voor een alternatief moet gaan zoeken..

Succes

remi ik kom er op uit dat ik 2500 calorieën binnen moet krijgen, ik wist dat mijn schema slecht was maar ik denk dat dit meer te maken had met angst op aankomen en misschien haast.
greetzz fatman

de vraag die ik nu stel komt misschien een beetje stom over maar hoelang zou ik er overdoen om mijn vet percentage van 22 procent terug te brengen naar ongeveer 15procent?ik vraag puur een schatting!!!!

8000 kcal = 1 kilo vet, reken maar uit

de vraag die ik nu stel komt misschien een beetje stom over maar hoelang zou ik er overdoen om mijn vet percentage van 22 procent terug te brengen naar ongeveer 15procent?ik vraag puur een schatting!!!!

Dat ligt er dus geheel aan hoeveel kcal je in de min staat.. Ik deed er zelf ongeveer 2 a 3 maanden over om van 21.8 % naar 16.2% te gaan. Daarbij deed ik 2x P week een uur cardio. Ik heb niet precies bijgehouden hoe lang t duurde dus kan er een maandje naast zitten.

Succes

Edit: wat is je Vet% eigelijk? 22%? En heb je die gemeten met een huidplooi meter of via een weegschaal?

remi,
dat heb ik gemeten met zo"n stomme site het hoeft niet waar te zijn maar lijkt me wel een schatting.... ben vrij breed gebouwd dus weet niet of ik die site serieus kan nemen aangezien er bij staat dat het alleen voor een gemiddelde bouw geld..... als dit uberhaupt zo te berekenen is.....

Tis een schatting ja, maar geen reële.
Je sport in een sportschool? Laat je Vet% daar dn meten.

maandag zit ik in de sportschool. zal wel ff vragen het is een simpel sportschooltje dus weet niet of ze het kunnen.
we zien wel ....

Terug
Naar boven