Fitness Seller

T3 bijwerking

Als je het ook nog eens samen combineert, moet je je natuurlijk wel realiseren dat je met EN T3 op 75mcg/dag, EN clen op zeg maar iets van 50mcg/dag, je natuurlijk in een stack behoorlijk wat serieuze middelen met elkaar neemt die je stofwisseling allebei behoorlijk omhoog schroeven. Als je dan nu stopt met clen, is het niet zo gek dat je op T3 75mcg/dag misschien het gevoel hebt dat je gewoon m&m's aan het nemen bent. Ik denk dat je misschien eens moet kijken hoe de 2 het afzonderlijk op een respectabele doses het voor je doen. Zou wel misschien eerst eens even met allebei dan goed lang stoppen (week of 4-6) zodat je tolerantie voor beide weer hersteld is, en dan eens beginnen met enkel de T3 en kijken hoe het dan gaat.

Ik begon eerst met clen later begon ik met t3 maar voelde niets meer. Nu de 2weken of en voel me weer zoals altijd :p maar zelf met die stack samen zeg ik niet echt wow maar goed kan aan mij liggen haha

• Topic Starter Topic Starter
Oke vaag verhaal:eek:, uit je eigen informatie had je dus dat je vingers gingen trillen. Zou die eigen informatie weggooien als ik jou was, want zo komen er alleen maar verkeerde dingen in de wereld. ---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

Kameraad, ik doel op iets anders. Je reageert nu puur om te bashen. Inhoudelijk voeg je niets toe..Wegwezen

Terug
Naar boven